O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 17. decembra 2013

Day 29

Téma: Tvoje ciele na nasledujúcich 30 dní.

Fuu, páni. Tak to som si teda vybrala obdobie. Nasledujúcich 30 dní bude asi dosť rušných. Tak poporiadku. 
Ako prvé sa musím psychicky pripraviť na výsledky z certifikátu IELTS, ktoré by mi v piatok mali prísť mailom. Od toho záleží moja nálada na celé prázdniny. Verím, že bude viac než dobrá a ja budem nadšene výskať na celú bytovku :D Ďalším plánom bude oslava, verím-že-dobrých výsledkov neskôr večer na diskotéke a minimálny spánok. Na ďalší deň cestujem do môjho rodného mesta, Bardejova, kde sa budú konať krstiny mojej malej sesterničky, ktorá sa narodila na Mikuláša. Už sa neviem dočkať, ako ju uvidím a pochovám (vo význame podržím, nie do hrobu :D ). Nasledujú dva dni pečenia a varenia a príprav na Vianoce spolu s balením darčekov a príležitostným dokupovaním, ako poznám mojich rodičov. Počas toho všetkého by som sa ešte mala venovať aj písaniu Personal Statement-u na prijímačky. Na Štefana sa, samozrejme, ide na zábavu. Ešte netuším kam, ale niečo sa určite nájde. Do Silvestra tipujem, že budem písať ten list a hádam ho dotlačím k finálnej verzii. Ak nie, tak budem musieť pokračovať do konca prázdnin. Na Silvestra ešte plány nemám, čo je síce neobvyklé, pretože o tomto čase sa už väčšinou vie, kto bude mať dom či byt a kde je aká párty, no asi to nechám na náhodu a uvidíme, kde napokon skončím. No doma to určite nebude :D Na Nový rok si pekne dospím všetky zameškané noci a ďalej si budem užívať prázdniny leňošením v tom lepšom prípade alebo písaním listu v tom horšom. Piatky niekde vonku a v utorok očakávať novú sériu Teen Wolf. V stredu pekne do školy a večer zhliadnutie Pretty Little Liars a Ravenswood. Ako inak ma neminú posledné písomky, odpovede a príprava podkladov na maturitné okruhy. Ďalší týždeň v stredu si pozriem novú epizódu The Originals a v štvrtok Arrow spolu s The Tomorrow People. V piatok budem oslavovať narodeniny namiesto nedele a budem sa tešiť na novú časť The Vampire Diaries, ktorá bude o týždeň.

Aké sú vaše plány? :)

8 komentárov:

  1. 22dni mam len koncerti na ktorich idem sievat hrať na akusticku gitaru a tancovať...a ostatnich 8dni budem spat :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takže do tieto posledné dva dni sa budem učiť, zháňať darček pre spolužiaka,lebo som si vytiahla, že mu mám kúpiť darček, ostatné dni budem ležať v na sedačke s celou rodinou a užívať si rodinnú pohodu a posledný týždeň sa budem šprtať do školy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D Pfuu vidím, že budeš mať krásne prazdniny :D..Tieto prázdniny strávim nad učením sa, keďže idem spraviť ekonomický certifikát si, tiež sa musím pripraviť na štátne skúšky z administratívy, na súťaž z administratívy a na súťaž z nemčiny :) samozrejme opravovanie známok :) to by ma neobišlo :D a tiež niekoľko prezentácií vypracovať :) A snááď ma na december a január už ni take nečaká :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ako si dopadla? na tych skuskach ? :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lali konečne po dlhooooom čase som sem zablúdila na tento čarovný blog a zas si môžem vychutnávať naplno tvoje spisovatelské skvosty :-* :) v najlepšom slova zmysle :-) čo povieš ...oprášime staré e-maily ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) už by bolo na čase nie? :D :D

      Odstrániť