O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

streda 29. februára 2012

Always and Forever 8


Harry
Potichu sme sa prikradli za Em a rýchlo sme ju s Louisom chytili. Začala kričať. Zrejme si myslela, že ju chcel niekto uniesť, pretože nás nespoznala. Mali sme masky. Lenže Loui to pokazil, keď sa začal smiať. To som už nevydržal ani ja a začal som sa smiať tiež.
 „Louis ja ťa zabijem!“ zakričala, keď som si uvedomila, že to sme my. Kričala, aby sme ju pustili, no my sme sa začali posúvať k bazénu a o chvíľku už letela do vody. So smiechom sme pozerali, ako sa vynorila. Lenže nevyzeralo to tak, že by išla z bazéna von. Preboha, veď ona nevie plávať. V tej chvíli mnou prešla triaška a začal som sa strašne báť. Preboha, čo sme to urobili. Ak sa jej niečo stane, nikdy si to neodpustím.
Nikto nevedel, čo robiť. Ako prvý sa spamätal Loui a skočil za ňou do vody. Hneď za ním som skočil aj ja. Keď sme sa ku nej dostali, strašne kopala a búchala okolo seba rukami. Louisovi uštedrila riadnu facku a mňa poriadne kopla do píšťaly. Skučal som tam od bolesti a ani som si nevšimol, že za ten čas stihla vyjsť z bazéna. Potvora jedna. Dostala nás.
Keď sme si to s Louim uvedomili, hneď sme vyskočili von z bazéna a celý mokrý sme za ňou utekali po záhrade. Nestačila s dychom, pretože sa smiala, a tak sme ju dostihli. Zvalili sme ju na zem a začali ju štekliť. Väčšina dievčat je šteklivá, a tak nás to napadlo ako prvé. Ona však nie. Len tam ležala a pozerala na nás. Prehrali sme.
Ale aj tak som mal pocit zadosťučinenia, že som ju mohol vidieť len v plavkách, že som sa mohol dotýkať jej nahého tela. Neviem ako som v tej chvíli vyzeral, ale cítil som sa v siedmom nebi. Neviem, čo sa to so mnou robilo, ale už som sa tomu nemienil brániť. Chcel som si ju získať.
Potom sme sa už len smiali a Louis jej povedal o tom koncerte. Vyvádzala ako malé dievčatko. Bola taká rozkošná, keď sa tešila. No museli sme ísť vybaviť ešte nejaké veci. Ale o štvrtej prídeme po ňu a celé dve hodiny bude spolu v jednom aute. Už som sa na to nevedel dočkať.

Emily
Len čo chalani odišli, skontrolovala som čas. Mám necelé tri hodiny. A tak som sa vybrala do kúpeľne pod sprchu. Tá ma vždy vedela upokojiť a pod teplou vodou som dokázala s čistou hlavou rozmýšľať. Lenže tentoraz som všetky myšlienky vypla a nechala som len stekať horúcu vodu na moje telo. Po polhodine som usúdila, že už stačilo a vyšla som von. Vysušila som si vlasy a nechala ich prirodzené. Následne jemný make-up, špirála a lesk a už len do šatníka.
Opäť som dlho rozmýšľala, čo si vyberiem. Veď to bude môj prvý koncert 1D a ešte k tomu ako VIP hosť. Na takúto udalosť treba vybrať vhodné oblečenie. Nakoniec som si zvolila béžové nariasené šaty a k tomu béžové lodičky, čiernu kabelku a čierne náramky. Keď som bola prichystaná, zbehla som dole do obývačky.
Ešte mi ostávala hodina času a tak som sa pripojila k otcovi a spolu sme sledovali nejaký dokument. O päť štyri mi zapípala pripomienka. Rozlúčila som sa a vybehla pred dom na ulicu. Ani som dlho nemusela čakať a už tu bolo Harryho auto. Harry stiahol okienko a zakričal: „Nastupovať!“ Rýchlo som teda nasadla vedľa a neho a už sme sa rútili po ceste. Obzrela som sa dozadu a tam sedel len Niall a Zayn.
„Čawte, a kde je Loui? A Liam?“ opýtala som sa.
„Louis vezie Liama spolu s Danielle a Eleanor na jeho aute. Hneď ako prídeme do Southamptonu sa s nimi zoznámiš,“ znela Harryho odpoveď. Následne sa chalani začali baviť o turné a ja som ich len v tichosti počúvala. Asi po hodine zavládlo ticho.
„Kedy sa vraciame späť?“ opýtala som sa.
„Pravdepodobne až zajtra ráno,“ odvetil Harry, „Koncert skonči neskoro v noci a s Louisom nechceme jazdiť za tmy. Pôjdeme teda do hotela a ráno sa vyberieme späť.“
„Ale veď ja nemám nič okrem tohto!“ zvolala som.
„Nikto z nás nemá. Budeme sa musieť nejako vynájsť.“
„no to je skvelé,“ odvetila som mrzuto. Harry sa k tomu už viac nevyjadroval. Zvyšok cesty prebehol v tichosti, len Zayn s Niallom sa vzadu o niečom bavili. Mala som pocit, že Harry je až príliš ticho. Akoby mu niečo bolo. No nepýtala som sa ho, aby som nevyvolala nejaký škriepku.
Konečne sme dorazili do Southamptonu. Zastavili sme na parkovisku pri hoteli a šli sme sa ubytovať. Chalani s dievčatami tu však ešte neboli, a tak sme na nich museli čakať.
Po 10 minútach sa vrútili do hotela v pevnom objatí a s úsmevom na perách. V srdci ma pichlo a pocítila som nával žiarlivosti. Chcela som byť pri Louisovi namiesto Eleanor. Priala som si, aby ma takto objímal a usmieval sa na mňa. Aby miloval mňa. To však nebolo možné.
Prišli k nám a zvítali sa. Ja som zatiaľ stála bokom a pozorovala som ich. Potom sa Loui otočil ku mne a predstavil ma dievčatám.
„Dan, El, toto je Emily. Em, toto sú Danielle a Eleanor.“ Obe podišli ku mne a priateľsky ma objali.
„Ahoj, konečne ťa spoznávam. Louis ťa toľkokrát spomínal.“ povedala El.
„Riadne si chalanom pomotala hlavy. Aby sme na teba nezačali žiarliť,“ zasmiala sa Danielle.
Ja som sa len na nich usmiala. Boli veľmi milé, žiadna namyslená modelka a tanečnica. Proste normálne baby. Zrazu k nám podišiel Niall a podal nám kartičky od izieb.
„Vy tri holky máte izbu spolu, Ja so Zaynom a Liamom oproti vám, a Harry s Louisom vedľa nás. Stretneme sa tu presne o siedmej, jasné?“ dodal.
„Rozkaz, šéfe,“ zvolala som a pobrala som sa s babami na izbu. Tam sa ma vypytovali rôzne otázky a ja som tiež trošku vyspovedala ich. Keď už bolo takmer sedem, zišli sme dole do haly. Chalani tam už čakali a súrili nás.
„Vy pôjdete na aute s Bobym. On vás odvezie k zadnému vchodu, aby ste sa vyhli tomu šialenstvu. My musíme vojsť spredu a tak pôjdeme druhým autom. Stretneme sa neskôr v šatni.“ rozkázal Liam  a už ich nebolo.
„Tak poďme, baby,“ povedala Danielle a nastúpili sme k Bobymu. Z osobného strážcu sa stal aj šofér. 2 v 1. Neviem ani, kde sa tu nabral, keď s nami na aute nešiel a predpokladám, že ani na Loisovom nie. No nič, nebudem to rozoberať. Idem na koncert! Jupííí!!! Som taká nadšená. Tento večer bude jedným z najlepších v mojom živote. 





Emilin koncertný outfit

8 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prepac DJ Hazza, omylom som tvoj koment vymazala .. uz je nova cast a dalsia bude nieked medzi 9 a 11 vecer :-)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. „Ale veď ja nemám nič okrem tohto!“ zvolala som.
    „Nikto z nás nemá. Budeme sa musieť nejako vynájsť.“
    „no to je skvelé,“ odvetila som mrzuto.


    Táto pasáž sa mi veľmi páčila ani neviem prečo :) Rada : nepíš čáw ale čáu lepšie to vyzerá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mozem kaslat ako to vyzera :) ked to tak pouzivam :) nepisem bestseller

      Odstrániť
  4. pááni super kapitola :) :)

    OdpovedaťOdstrániť