O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

sobota 29. septembra 2012

Up All Night 9

Nicole :
Do skončenia bola necelá pol hodina, ktorá prešla skoro hneď.Obliekla som si teda kabát a Harry nás odviezol ku mne.Chcela som aby dnes ostal u mňa, chcem si ho dokonale užívať.Cestou v aute ma znova držal za stehno a jemne po ňom hladil a ja som mu taktiež hladila ruku.Zaparkoval a šli sme do bytu."Zlatko, idem dať dole zo seba tu masku a pôjdem do sprchy , oukej ?" "V pohode "usmial sa a vtisol mi jemný bozk  .Odlíčila som sa , vyčistila pleť a šla do sprchy,spravila to čo obvykle a nakrémovala tvár.Vyšla v uteráku a rozhodla som sa ,že dnes v pyžame spať nechcem, veď Harry v ňom tiež nespáva, a určite nebude proti keď ani ja nie.tak som teda prišla do spálne kde už ležal Harry , samozrejme vyzlečený ale pod perinou ,usmiala som sa šibalsky, uterák hodila na zem a ľahla si pod perinu,Harry sa tiež šibalsky usmieval"Opakuješ?" pozrela som na ňho so zdvihnutým obočím "Ak chceš rýchlo si dám pyžamo"namietal a po chvíli sa spýtal "Môžem si ťa odfotiť,takto ako ležíš,si nenormálne krásna a takto som ťa ani ešte nevidel" Ležala som zakrytá na boku a usmievala sa na ňho, vytiahol svoj Iphone a cvakol si ma a ja som mu chcela smatnúť telefón "Moja nová tapeta"vyplazil jazyk "No táák Harry,veď musím vyzerať hrozne " "Páčis sa mi takto viac ako namalovaná " usmial sa a pobozkal ma na vlasy a pritúlil k sebe.

Harry:
Cítil som jej horúce nahé telo na mojom.Vždy som chcel takéto dievča.Proste nehanbí sa za svoje telo, aj preto ju milujem , veď sa ani nemá začo.Jej dokonale tvarované a vypracované bruško ,pevné nohy a zadok .Na hrudníku mi nikdy niak extra nezáležalo,ale aj ten je slušný.Nehovorím? Je dokonalá .Znova som ju pobozkal na vlasy a ešte viac pritiahol k sebe.Spieval som jej do uška Moments.



                                                             Harryho tapeta

Shut the door
Turn the light off
If I wanna be with you
I wanna feel your love
I wanna lay beside you
I cannot hide this
Even though I try

Heartbeats harder
Time escapes me
Trembling hands touch skin
It makes this harder
And the tears stream down my face

If we could only have this life for one more day
If we could only turn back time

You know I'll be your life, your voice, your reason to be
My love, my heart is breathing for this
Moment, in time
I'll find the words to say
Before you leave me today


a ona sladko zaspávala s úsmevom na perách.Jej pravidelný dych naznačoval , že už spí.Tak som si položil hlavu na vankúš,chytil ju za ruku a zaspal tiež.



Nicole:
Ráno som sa zobudila skoro, tak som pripravila raňajky. Miešané vajička so slaninkou.Nakrajala zeleninu a postavila na čaj.Vo dverách stál rozospatý Harry a otieral si oči "Dobré ráno malinka " usmiala som sa "Prečo ešte nespíš?" "Hm tak krásne to tu vonia,že sa spať ani nedá" usmial sa a ja som mu dala pusu na líce "Tak poď papať, už je to hotové " položila som čaj na stolík a zapla MTV. "Tak dobrú chuť "zapriala som on sa natiahol po bozk "Aj tebe " a pustili sme sa do toho. Keď sme dojedli postavila som , že idem umyť riad ale Harry ma zastavil ,počkaj ja to spravím ty sa choď pripraviť pôjdeme sa niekde "zažmurkal a usmial sa"Kde ?" "Dozvieš sa včas a už utekaj "pohnal ma rukou po zadku "Veď už idem " zasmiala som sa  a šla si umyť zuby , vlasy dala zatial do chvosta a šla sa obliecť , dala som si úzke rifle ,bielu koželu a šedý dlhší svetrík, vlasy som si v kúpelni ešte rozčesala a vyžehlila, dala si jemný make up obočie prešla ceruzkou, oči zvýraznila špiralou a vyčarovala dlhokánske riasy a na usta dala ružovkastý rúž a nato ešte sýtejší ružový lesk , obula kremové balerínky, Harry už bol nachystaný tiež , nemal oblečená to čo včera  a preto som na ňho spýtavo pozrela "No v aute vždy nosím niake veci , keby niečo , chalanov dobre nepoznáš ešte "zasmial sa , zasmiala som sa tiež "Vyzeráš super "žmurkla som na ňho a pochválila ho " Ja viem" typický úsmev "A ja som krajšie dievča nevidel .."zašepkal mi pri dverách keď sme vychádzali, vonka svietilo slniečko a bolo príjemne , nastúpili sme do auta a Harry nás niekam viezol ,stále mi nepovedal kam ideme ale nevadí,sedela som a pozerala na prírodu okolo mňa,zastavil za niakou lúkou ,otvorila som dvere a sadla si smerom von a naprávala si balerínku , ale jeho zasa pochytila mánia ,fotiť ma tak ma znova cvakol "Už zasa ?" smiala som sa a on ma stále fotil."Okej ale už dosť , zamračila som sa " "Nemrač sa kráska a poď chytil ma za boky a zamkol auto" Prešli sme okolo auta a uvidela som obrovskú lúku posiatu kvetmi, a v strede krásne jazero "To je tak krásne" pošepkala som sa on ma potiahol po cestičke cez luku až k jazeru kde bol pripravený kôš, rozložená deka "To kedy ? " "No poprosil som chalanov či by to sem nedoniesli  a k tomu niake jedlo , chodievame sem často sa odregovať , tak som ťa chcel sem zobrať tiež "Vyskočila som na ňho a dala mu velikánsku pusu "Lúbim ťa Harry" pozrela som na ňho s úsmevom.
Harry:
"Aj ja teba"usmial som sa a vtisol jej další bozk,potom som ju jemne položil na deku ,pozrel sa do košíka čo nám chalani nachystali, vytiahol som jahody v čokoláde , niake sendviče , colu a mrkvu .Nicole na mňa spýtavo pozrela "Tú mrkvu nerieš , to je nadlho" zasmial som sa a odhryzla si s nej "Mám veľmi rada mrkvu , niekto od vás mi číta myšlienky " usmievala sa "Hej? Tak to ťa potom niekedy musím zobrať k nám " "Veľmi rada by som videla kde bývaš " pozerala na mňa stále usmievavo s iskričkami v očiach.Pobozkal som ju , bozkávali sme sa a takto prebiehal celý deň , najedli sme sa , potom sme sa bozkávali nahanali pri jazere , šteklili , smiali ,fotili bolo nám úžasne " Milujem ťa Nicol" "Harry , to vieš že , aj ja teba " pritiahla sa po bozk a znova sa uvelebila v mojom náruči.Prežili sme krásny deň , zachvíľu pôjdeme domov ona do práce a ja vlastne tiež , máme dnes koncert tu v Londýne .Ona o tom vlastne ani nevie ,musím jej to povedať "Nicole?"






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára