O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 5. marca 2013

Irresistible 44

prepáčte, že som poslednú dobu nepridávala tak často, no mám toho strašne veľa a nemám kedy písať :)
+ kuk → http://www.facebook.com/notes/i-say-one-direction-every-day/i-wish-i-had-an-angel-for-momets-of-love-/459044450833753

Zobudilo ma až hlásenie o tom, že budeme pristávať. Pozrela som sa von oknom a uvidela som strechy New Yorku. Srdce sa mi rozbúchalo, ako som si uvedomila, že sa mi splnia tie najtajnejšie sny.
Z kabelky, čo som mala pod sedadlom som si vytiahla kozmetickú taštičku a zrkadielko a pozrela som sa, ako vyzerám.  Tvár som si zľahka prešla púdrom a kým som všetko odložila späť, lietadlo už bolo na zemi. Keď už napokon zastavilo, pomaly som sa postavila a nasledovala som ostatných k východu.
Ako zvyčajne som prešla kontrolami, vzala som si batožinu a vyšla som z letiskovej haly. Cesta predo mnou bola predovšetkým posiata žltými taxíkmi a budovy boli obrovské. Na tvári sa mi zjavil úsmev a hneď som podišla k okraju chodníka, kde stálo niekoľko aut. Nastúpila som do najbližšieho a zahlásila som:
„Hotel Plaza, poprosím.“
Cestou som samozrejme s otvorenými ústami hľadela na mesto a obdivovala som každučký kúsok. Keď sme sa po takmer polhodinovej jazde dostali na miesto, šofér mi pomohol s kufrom a ja som sa s úžasom pozrela na luxusnú budovu pred sebou.
„Páni,“ povzdychla som si a vošla som dnu. Objednala som si priemernú izbu, aby som hneď neutratila tisíce na luxusný apartmán a vyšla som spolu s poslíčkom hore. V izbe som mu dala prepitné a zavrela za ním dvere.
Moje prvé kroky viedli k obrovskému oknu s výhľadom na Central park.
„Nádhera,“ dostala som zo seba. Keď som sa pokochala pohľadom na New York, vybalila som si najpotrebnejšie veci a sadla si s notebookom na posteľ. Chcela som si naplánovať destinácie, ktoré by som navštívila a mestá z mojej hlavy sa rýchlo transformovali do dokumentu v počítači. Vymedzila som si aj počet dní, ktoré som tam plánovala stráviť a vyšlo mi, že moja cesta by mala končiť niekedy v decembri. Samozrejme, že sa to mohlo nečakane natiahnuť alebo skrátiť podľa okolností.
Spokojná so svojím plánom som sa prezliekla do čierneho trička s nápisom Wild Child, bielych šortiek a čiernych Conversiek. Do kabelky som si prebalila potrebné veci a so šiltovkou na hlave a okuliarmi na očiach som vyrazila do ulíc.
Prešla som si základné pamiatky New Yorku ako Statue of Liberty, Central Park, Rockefellerovo centrum, Wall Street, Empire State Building a večer som sa prešla na Times Square. Ďalší deň som pobehala menej známe atrakcie a poobede som sa pobalila na Grand Central Terminal, odkiaľ som šla vlakom k Niagarským vodopádom.
Odtiaľ som mala namierené do Miami, kde som si počas dvoch dní užívala slnko a pláž a po nociach som sa bavila v kluboch a koketovala som s množstvom zaujímavých chalanov. Samozrejme, že som na Nialla nezabudla, no potrebovala som sa odviazať a uvoľniť sa, aby som zabudla na svoje problémy, a tak som flirtovanie nepovažovala za nejaké podvádzanie.
Z Miami som letela do Las Vegas, kde som sa na pár dní ubytovala a odstránila som zo seba aj posledné zvyšky zábran. S pocitom slobody a nekonečnej zábavy som navštívila kasíno a vyskúšala si svoje šťastie, ktoré mi v ten deň prialo a vyhrala som 30 000 dolárov. Nasledujúci večer som sa poriadne opila v bare a vypla som všetko v mojej hlave, čo by mi mohlo brániť vo voľnej zábave.
Zoznámila som sa so skupinkou ľudí, ktorí ma na ďalší deň pozvali na párty k jednému z nich a ja  som to, samozrejme, prijala. Hneď som si nakúpila nové oblečenie – biele koktejlové šaty a zlaté doplnky, a utekala som na miesto konania. Na párty nesmel chýbal alkohol, takže keď mi po pár pohárikoch, vďaka ktorým som mala výrazne zlepšenú náladu, ponúkli E-čko, neváhala som a vzala si ho spolu s ostatnými.
Po viac než polhodine, keď sa dostavil účinok som sa ocitla v stave absolútnej uvoľnenosti a mala som chuť urobiť niečo bláznivé. Vyskočila som na stôl a začala tancovať erotické tance. Zabávala som sa ako nikdy a po chvíli sa ku mne pridali niektoré holky. Chalani mali o program postarané.
Keď som mala dosť a nevládala som, zoskočila som zo stola a takmer by som bola spadla, keby ma nezachytil Keaton, ktorý ma na párty pozval a po celý večer mi robil spoločnosť.
Keď som sa ocitla v jeho blízkosti a jeho pery boli len pár centimetrov od mojich, nedokázala som odolať a pobozkala som ho. Vedela som, že namietať nebude, keďže sa mi už párkrát podal návrhy.
O minútu som sa ocitla pritisnutá o stenu a vášnivo som ho bozkávala. Ďalšiu minútu trvalo, kým sme sa dostali na poschodie do jednej z izieb a po chvíli som už bola bez oblečenia.
Ráno som sa zobudila v zelenej izbe osvetlenej ranným slnkom, nahá vedľa Keatona. V hlave som mala absolútne prázdno, no uvedomila som si, čo sa asi stalo. Kým sa stihli dostaviť výčitky, čo som to vlastne spravila, rýchlo som sa obliekla a potichu som zmizla z domu skôr, než si ma niekto všimol.
V hoteli som si zbalila veci a kúpila som si letenku na najbližší let do LA, kde som sa poprechádzala po Chodníku slávy, zamierila som aj do  Beverly Bill, odfotila som sa s nápisom Hollywood a napokon som večer skončila na pláži Venice Beach.
Hneď na ďalší deň ráno som chytila let do Brazílie a o pár hodín neskôr som pristála v Riu. S turistickým sprievodcom som si poprezerala pár pamiatok, lanovkou som sa vyviezla na kopec k soche Krista Spasiteľa, aj keď som nebola veriaca, a večer som si opäť užívala život vo vychytenom bare s komplimentmi skladajúcimi Brazílčanmi tancujúc na latino rytmy.
Ďalej som sa vlakom prepravila do mesta Cuzco v Peru a odtiaľ turistickým autobusom do Machu Picchu. Neskôr som letela južne do Argentíny a v Buenos Aires som práve zastihla ich letný festival s maskami, na ktorom som sa poriadne odviazala.
Moje ďalšie kroky viedli do Afriky na Madagaskar, kde som si prezrela okolie a divé zvieratá žijúce na safari vo voľnej prírode. Nasledujúca zastávka bol Egypt, konkrétne pyramídy, a odtiaľ som rýchlo utekala kvôli strašnej horúčave preč do Indie. Po návšteve Tadž Mahalu som zamierila do Himalájov na menšiu lyžovačku a túru a po namáhavom dni som si unavene sadla na vlak smerujúci do Hongkongu.
Dorazila som tam večer, práve včas na tradičnú čínsku večeru, a ubytovala som sa v neďalekom hoteli. Na ďalší deň som sa prešla do Kowloon Walled City Park-u, vyšla som si na Viktorijský kopec s krásnym výhľadom na mesto, navštívila som ženský kláštor Chi Lin, kde som sa výborne uvoľnila a pokračovala som do strediska So-Ho, kde som si obnovila jesenné oblečenie a pochodila som pár podnikov.
Ďalší deň som si kúpila vstupenku do Ocean Park-u a užila som si predstavenie s veľrybami, delfínmi, tučniakmi či tuleňmi. Poobede som sa opäť pobalila a nastúpila som na trajekt do Austrálie. Cesta loďou trvala dva dni, kedy som sa neprestajne opíjala, aby som nemusela myslieť, a tancovala som v klube na najnižšom poschodí lode.
Keď sme sa doplavili do Sydney, opäť som si prezrela rôzne pamiatky a rozhodla som sa, že pôjdem na operu. Kúpila som si neskutočne drahý lístok na pre mňa neznámu operu a obliekla som sa do novo kúpených čiernych večerných šiat.
Po predstavení som sa vyspala a nadránom som letela na Nový Zéland do Aucklandu. Na toto mesto som sa tešila asi najviac zo všetkého, aj keď sa to zdá na prvý pohľad zvláštne. Prečo? Potrebovala som adrenalín a Auckland sa považuje za mesto dobrodružstva a extrémnych športov. A toho som sa nemohla dočkať.
Dokopy som na Zélande strávila takmer týždeň a pochodila som veľa miest. Prvý deň som navštívila botanickú aj zoologickú záhradu, všelijaké zálivy a nádherné pláže s útesmi, no to bol len malý zlomok.
Nasledujúce dni som sa naučila surfovať, vyskúšala som si paragliding, potápanie, rafting v horách, lezenie po skalách a prekonala som strach skočením bungee z Aucklandského mosta do oceánu.
Požičala som si štvorkolku a prešla som si trať po divočine, preliezla som prekážkovú dráhu Rocket Ropes v lese a napokon som sa odhodlala vyskúšať aj skydiving. Ako rozlúčku z Aucklandom som si zaplatila jazdu balónom a vychutnala som si výhľad na mesto a divú prírodu. Ešte v ten deň v noci som chytila lietadlo a pripravila som sa na dlhý let do Európy.
O pol dňa, keď som sa dostatočne vyspala, som pristála v Ríme a hneď som sa ubytovala. Prešla som si všetky historické pamiatky od Vatikánu až po koloseum a kúpila som si lístok na vlak do Barcelony. Tam som opäť strávila dva dni a prezrela som si Sagradu Familiu či známu uličku Ramblas.
Moje ďalšie kroky smerovali do Paríža, kde som sa zdržala len veľmi krátko, pretože mi to veľmi pripomínalo otca. Následne som letela do Londýna, kde som si prvýkrát obzrela miesta, o ktorých som toľko snívala – Tower of London, Tower Bridge, St. Paul´s Catedral, London Eye, Parliament s Big Benom, Hyde Park, Westminster Abbey, Buckinghamský palác, Picadilly Circus, Greenwich a iné.
Fotoaparát som mala po celý čas na krku a neprestajne som fotila a ukladala fotky do notebooku. Napokon mi z toho vznikol celkom pekný príbeh, ktorý som dala do videa a pridala na YouTube.

1. Pises neskutocne len tak dalej ;)

2. Wau ! :) cestovatelka ako lusk ;) ale si sa rozpisala :)

1. njn :) vsetky miesta ktore chcem navstivit :D ale sa stavim ze som nieco zabudla :D

3. aj ja chcem tak ísť cestovaaaaaaaaaaaaaaaať!♥

4. Riadna cesta okolo sveta :D Inak super časť :)

5. dokonalé opísané super :)

6. ani s anečudujem že tejto časti to trvalo ... akoo .. zoskupiť toooooľko informácií rozhodne dalo zabrať :D ... normálne som mala pocit že z tohto príbehu som sa toho dozvedela viac než z nejakej cestovateľskej brožúrkz! :) super ;)

1. hehe :D tak v tom su v podstate vsetky moje plany :) som si zaumienila ze raz precestujem svet takze info navyse ani netrebalo :D

2. tiewz by som rada precestovala celý svet ^_^ aj s mojou zrkadlovkou :3 ... ale vždy som mala typy .. a laa.. krajina popripade mesto ..a ty toho maš oveľa viac nachystané ;D .. tak ti držím palce :)) ... aaa asi by som sa tiež niekedy mohla pustiť do detailnejšieho plánovania :D :D :D

7. krasna časť :-D cestovateľka ne taka :-) greenwich a to všetko si mi pripomenula až moj sen :-) krasne ako vždy :-D

8. wow krásna časť!! strašne si zrýchlila ale podla mna :) ale je to takto super!! :) ♥

1. hej viem ... som nechcela prilis rozpisovat jednotlive veci ale zase som ich chcela vsetky spomennut :D nedalo sa inak :)

9. veľmi pekne si to celé opísala, no máš tam pár chybičiek napr. letisko v NY je mimo manhattanu takže keď z neho vyjdeš nevidíš žiadne vysoké budovy a v kasíne v las vegas sa môže hrať až od 21 rokov.
    inak píšeš úžasne, prajem ti veľa úspechov do budúcna :)

1. to letisko možno ale boduvy môžeš vidieť aj v ľialke pred sebou :) taže záleží na tom, ako si o vezmeš :) a taxíky pred ním 100% sú :) a čo sa týka kasína a pitia v USA je síce pravda, že je od 21 ale ona má už 22 :-P a vdaka

10. Úžasná :D :D ďalšiu :D a teraz mi neuveríš ale hrozne mi tu chýba napínavý koniec :D

11. super super :) bola som s Mel všade, teda v myšlienkach :)a trištvrte z toho chcem vidieť :D zaujímavá časť, a hlavne bez problémov :)free like a bird :)

12. Wow to je nádherné :) aj ja chcem toľko cestovať :)

13. Len taká otázočka...koľko dní/týždňov si písala túto časť?? Veď ja trištvrtinu vecí/pamiatok čo si tam napísala ani nepoznám! :DD ..Ale každopádne super časť!! :)

1. jeden :D :D tie miesta všetky poznám a chcem ísť navštíviť taže základné info som už mala :) a vdaka

2. Tak ma ber so sebou! :D :P

14. To si snáď musela všetko precestovať :D perfektná :) :D

Klaudi

15. wuhúú!! ďalšiu si prosím!! :))