O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 9. marca 2014

Challenge 15

Emma
Keď už som si myslela, že sa všetko otočilo späť k dobrému a on ma pobozkal, vzápätí sa opäť odtiahol a v očiach sa mu zračila nerozhodnosť.
„Deje sa niečo?“ pozrela som naňho.
„Ehm ... no ... vieš, nerád by som to unáhlil,“ riekol zahanbene a ja som sa neovládla a prekvapene som nadvihla obočie. To si snáď robí srandu, že?  naklonila som hlavu na stranu a premýšľala som, čo teraz.
„To myslíš vážne?“ riekla som napokon. Bolo mi jedno, že mu dôjde, že o všetkých jeho jednorazovkách viem. V tú chvíľu som však chcela odpoveď. 
„Viem, že nemám veľmi dobrú povesť, čo sa týka vzťahov,“ pokrčil plecami, držiac ma v náručí a čakal, čo odpoviem.
„Dočerta,“ neovládla som sa a zamrmlala som si popod nos. Prečo sa toto musí diať práve mne. Nájdem si sukničkára, od ktorého chcem len one night stand a on sa zrazu zmení na poctivého chlapa, ktorý chce vzťah. Mňa snáď porazí! pomyslela som si a vzápätí som si všimla, že na mňa pozerá a čaká vysvetlenie. Ups, asi to počul.
„Prepáč, zdáš sa byť strašne milý a vôbec nie taký, akého som si ťa po všetkých tých informáciách predstavovala. Problém je však v tom, že nechcem vzťah. Teda, vlastne ... momentálne nemôžem. Ak by mi šlo o to, pravdepodobne by som tvoje pozvanie ani neprijala,“ odvetila som napokon s pohľadom upretým na jeho hruď, pretože som sa mu nedokázala pozrieť do očí.
Napokon som sa predsa len odhodlala zdvihnúť hlavu. Obočie mal stiahnuté a na čele sa mi vytvorila vráska, ako tuho premýšľal. Zdalo sa, že bojuje sám so sebou, čo má urobiť. A tak som ho na chvíľu nechala, nech sa rozhodne. No po pár minútach, ktoré, ako sa zdalo, vôbec nevnímal, som sa rozhodla konať.
Moja ruka na jeho hrudi skĺzla pomaly nižšie a zastavila sa až na vypuklej hrči jeho nohavíc. Mohol hovoriť, čo chcel, no reč tela mi jasne ukazovala, čo chce. A tak som ho jemne stisla za jeho mužnosť, aby som mu dala vedieť, čo chcem ja. V tom momente si ma prudko potiahol ku sebe a vášnivo ma bozkával. Rozum už nado mnou úplne strácal kontrolu a ja som sa nechala unášať pocitmi. Túžbou.
„Ideme. Ku. Mne?“ opýtal sa ma Harry medzi bozky a ja som len zamrmlala na súhlas, neschopná odtrhnúť sa od jeho pier. Bozkával sa ako sexboh. Napokon sme sa predsa len museli od seba odtrhnúť, ak sme sa niekam chceli dostať. Harry ma chytil za ruku a bez slova sme kráčali cez park k ceste, kde sme si odchytili taxík a celý rozhorúčení sme doň nastúpili.
Harry zamrmlal adresu šoférovi a auto sa pridalo k ostatným na ceste. Netušila som, ako dlho bude trvať cesta ani ako využijeme ten čas. Nechcela som sa síce muchlovať na zadnom sedadle ako v nejakom filme, no žiadostivosť mnou lomcovala neskutočným spôsobom, a tak som aspoň nenápadne položila svoju dlaň na jeho koleno. Jedným okom na mňa pozrel, no nič nepovedal a opäť sa zameral na svet za oknom.
Vystrčila som ukazovák a pomaly som sa s ním začala pohybovať hore jeho nohou po vnútornej strane stehna. Tváril sa, akoby nič a stále pozeral vonku. Začala som prstom robiť všelijaké vlnovky a špirálky a celkom dobre som sa zabávala. Cítila som, ako vedľa mňa sedí celý stuhnutý a ani jednou bunkou tela sa nedokáže pohnúť.
Odrazu sa ku mne natiahol až som sa zľakla. Jeho tvár bola od mojej len pár milimetrov a oči mal temné od túžby. Krátko ma pobozkal a vzápätí prešiel pomaly smerom k môjmu krku a krátkymi bozkami sa dostal až k uchu.
„Ak nechceš, aby som ťa pretiahol priamo na tejto sedačke, tak by som neprovokoval,“ šepol mi dráždivo do ucha a krátko ho olízal. Následne doň fúkol a mňa od nečakaného chladu striaslo a na tele mi nabehli zimomriavky. Vzápätí sa odo mňa odtiahol, šibalsky sa usmial a vrátil sa späť na jeho pôvodne miesto, zanechajúc na mojom stehne jeho dlaň a jemne ma hladiac palcom.
Po chvíli, ktorá mi pripadala ako večnosť a ja som už pomaly zomierala pod jeho dotykom, auto konečne zastavilo. Harry podal šoférovi peniaze a obaja sme vystúpili z rovnakej strany na chodník. Čerstvý vzduch mi trošku prečistil myseľ, no aj to len na pár sekúnd. Hneď na to sa moja ruka ocitla v tej Harryho a on ma viedol do modernej bytovky v časti mesta, kde som ešte nikdy nebola.
Kým sme čakali na výťah, nedočkavo sme vedľa seba stáli, pozerajúc sa všade inde, len nie na seba. Vedeli sme totiž, že len čo by sa naše pohľady stretli, vrhli by sme sa na seba ako zveri. Len čo sa dvere výťahu otvorili, v tichosti sme nastúpili a Harry stlačil gombík s číslom 10. To bolo najvyššie poschodie. Len čo sa výťah pohol nahor, Harry predstúpil predo mňa a zahľadel sa mi do očí.
„Už to nevydržím,“ šepol a vrhol sa na moje pery. Bez námietok, veď aké by som aj mohla mať, som mu každý jeden bozk opätovala. Harryho ruka skĺzla na môj zadok a potom ešte nižšie. Pravú nohu mi zdvihol do vzduchu a drsne ma pritlačil o stenu výťahu.
Moje ruky boli ovinuté okolo jeho krku a zahrabané v jeho vlasoch. V momente, keď jeho jazyk vkĺzol do mojich úst som prudko vydýchla a jemne ho potiahla za vlasy. To ho naštartovalo ešte viac a bol ešte drsnejší a vášnivejší.
Ak som si myslela, že keď výťah zastane, tak sa od seba odlepíme a kultivovane prejdeme do jeho bytu, tak som sa mýlila. Harry sa odo mňa ani na milimeter neodlepil a krok po kroku sme sa posúvali po chodbe vášnivo sa bozkávajúc. Sukňu som síce mala mierne vyhrnutú, no v tej chvíli mi to bolo úplne jedno.
Napokon sme sa dostali k dverám jeho bytu a Harry sa odtiahol, aby kľúčom otvoril dvere. Tú chvíľu som využila a bozkávala som ho na krk a kľúčne kosti. Keď bol byt otvorený, vošli sme dnu a Harry za nami zamkol.

V tú chvíľu už nebolo úniku, aj keby som o ňom premýšľala. No takáto možnosť mi ani len neprišla na um. Chémia medzi nami fungovala dokonalo a jedinou otázkou pre mňa bolo, či sa do rána stihnem vrátiť domov. No to som nechcela v tej chvíli riešiť, a tak som sa odovzdala slasti a pôžitku. 

14 komentárov:

  1. Je to úplne úžasné :O. Ale nech to nie je len jednorázovka :( oni musia byť spolu. Táto časť je suprová! Hlavne to v tom výťahu :D ale aj v tom taxíku to bolo drsné! :D Nadrzaný Harold! Zlý Harold! :D
    PS: Ďakujem za časť. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :O :O :O Potrebujem chlapa :D :D :D.. to nemôže byť jednorazovka, to budú viacrázovky ! :D :D.. Ach Herold :D :D :D Taký sa mi páčia :D Skvelááááá časť :D ja ťa zbožňujem :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauraaa :D neskutočne perverzná.. Chválim :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super cast bude aj pokracovanie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Uzasne bude dalsia cast a kedy? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dokonalé :3 nenahnevala by som sa keby bol ďalší diel aj 13+ :DD určite by si na svoje prišli aj perverznejší ludia :D napr. ako ja :DD bože nech je už ďalší diel! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) tak určite to nepreskočím no ... odkedy sa 18+ zmenilo na 13+? :D :D

      Odstrániť
  7. Kedy bude dalsi diel a je to uzastne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len co budem mat po mature :) pisomnej ... a vdaka :)

      Odstrániť