O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 18. marca 2014

Maturita - Day 1

Ahojte :D sorry, že som už dlhšie nič nepridala, ale ako vidíte z názvu, bolo kusa stresu a učenia :D dnes prvý deň, Slovina a litika - najväčšia sranda. Tie, ktoré ste tiež nebodaj dnes maturovali, tak hádam ste dopadli dobre :) ja som mala z testu celkom dobrý feeling a zdal sa mi spoko no ... ale tak uvidíme, či bol ten feeling správny, keď bude celý kľúč na nete no :D (len teraz dopisujem, lebo som už našla kompletný kľúč - vyzerá to na 87,5% taže parada :) )
čo sa týka slohu, všetci sme si v triede hovorili, že píšeme úvahu ... samozrejme, ako naschvál bola na úvahu tá najhoršia téma na svete - citát od Alfreda de Vignyho (netuším, kto to je) - "Veľkosť každého človeka sa meria jeho stratou." Po prečítaní tohto cítátu som nemala ani len tušenie, o čom je reč :D našťastie do zátvorky uviedli, že to má byť úvaha o (ne)schopnosti človeka uvedomiť si vlastné šťastie. No i tak, nie veľmi dobrá téma, o ktorej by sa dalo napísať na minimálne stranu a pol. Tak ideme ďalej. Rozprávanie na tému: Ten pohľad mi vyrazil dych. Celkom dobré, zvažovala som, aj keď som predtým ani náhodou nechcela písať rozprávanie. Tretia téma bol diskusný príspevok na tému Umenie dokáže človeka zmeniť. o sa mi zdalo tiež vcelku fajn. A posledný bol prejav pri príležitosti otvorenia školského týždňa tolerancie na tému Základným predpokladom ľudského spolunažívania je komunikácia. To tiež nebolo tak zlé, ale nevedela som si predstaviť, napísať hocijaký prejav na stranu a pol. A tak som zvažovala dva a tri a nakoniec to vyšlo na rozprávanie. Veď keď už píšem poviedky :D
Premýšľala som, o čom tak asi písať. Spočiatku mi nič nenapadalo a potom prišla múza. Chcela som, aby to nebolo len hocijaké rozprávanie, ale niečo pútavé a netradičné. A tak som sa, ani netuším ako, inšpirovala výletom chalanov 1D do Ghany, akurát, že som to napísala so svojho uhla pohľadu a trošku som to zmenila, aby to nebolo príliš dlhé a aby to malo pointu :D Tak som teda zvedavá, čo na to povie učiteľka, ktorá to bude opravovať :D nič iné ma bohužiaľ nenapadlo.

BTW .... nepozeráte niekto Teen Wolf alebo Star-Crossed? ak áno a ešte ste nevideli novú časť Teen Wolfa, tak ďalej nečítajte, ak nemáte rady spoilery -  nová časť je úplne brutál úžasná a už sa neviem dočkať finále série, aj keď to zase skončí nejako napínavo a potom budem nadávať. No musím vedieť, ako to vyriešia s tou líškou a so Stilesom ... a smrť Allison bol taký šok, že som skoro ani nemohla uveriť vlastným očiam ... unbelievable... A čo sa týka Star- Crossed - neviem, či to poznáte, keďže je to relatívne nový seriál ... zatiaľ ma 4 časti, plus dnešná, ktorú som ešte nevidela, takže 5, no je to strašne super ... nie tak super ako napr. TVD, PLL či Teen Wolf, ale je to fajn :) najmä preto, že tam hrá ..... bubny ... Matt Lanter ♥ milujem toho herca, aj keď sú pred ním v rebríčku ďalší, ale do top 5 by som ho asi zaradila .. nie asi, ale určite .. proste je rozkošný a je mega super pozerať seriál s ním a nie film, pretože keď skončí film, tak to je the end, no keď skončí epizóda seriálu, vieš, že o týždeň ho uvidíš znovu :3 no a k tomu seriálu - aby som nespoilerovala príliš, ak by ste si to chceli pozrieť, čo rozhodne odporúčam (len neviem, či sú k tomu aj niekde titulky - ja to pozerám po anglicky a dá sa veľmi pekne porozumieť, tak nech vás to neodradí) - takže je to v podstate romantická fantasy - na Zemi pristane loď mimozemsťanov - Atriancov (vyzerajú ako normálny ľudia, akurát majú modrú krv, inú kultúru , rastliny a na tele a tvári majú niečo ako tetovania) a jeden chlapec, Roman (Matt) sa ukryje v garaží nejakej rodiny, kde ho nájde dievčatko Emery a stará sa oňho, až kým ho nenájdu vojaci a nezastrelia ho .. Emery si myslí, že je mŕtvy, no on žije a o 10 rokov neskôr sa v škole, do ktorej chodí zaháji integračný program s pár mladými z Atriancov a medzi nimi je aj Roman ... on Emery hneď spozná aj keď ona jeho nie, akurát je sú veľké priepasti medzi jej a jeho svetom, keďže vonku je skupina Red Hawks, ktorá bojkotuje proti integrácii ... a medzitým sa ešte Emery zoznámi s cute chlapcom Graysonom, ktorý ju chce zbaliť ... ak chcete vedieť zvyšok - pozrite si seriál - je to super a napínavé :D niečo ako Romeo a Julia - zakázana lovestory :D

3 komentáre:

  1. Držím palce, nech ten feeling bude správny, nech ti aj zajtrajšie maturity dopadnú excelentne a taktiež nech sa ti podaria ústne! Podľa mňa sú tie najťažšie. Nematurovala som a ešte dobre dlho nebudem ale proste rozpísať sa nemám problém ale akonáhle mám hovoriť končím ..
    Opravím ťa :D
    nič iné ma bohužiaľ nenapadlo.. napadnúť ťa môže len nejaké zviera alebo osoba, čo pochybujem, že ťa napadla, takže tam má byť MI (je mi jasné, že to bol len preklep :D)
    Aspoň na niečo sú tí 5 truľovia dobrí :D Aj ja som minule písala na slovinu rozprávanie o nich z môjho pohľadu :D
    Nepoznám tie filmy ale asi si ich idem vyhľadať a potom pozerať :) teda.. až keď dokončím tú essay na anglinu nad ktorou sedím jak debil už dobre dlho :/
    Ešte raz dlžím palce, aj tebe aj Vám ostatným :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak snáď ti to výjde :)
    Ja mám taký pocit, že z testu budem mať len niečo okolo 50%, ale dôležíté je, že test mám v kapse... nezdal sa ti ťažký?
    horší bude sloh... tiež som písala to rozprávanie, ale tak neviem, no...
    Inak držím palce aj pri jazyku... :)))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak držím palce, aby si bola s výsledkami viac než spokojná ;).. No tak tie témy na sloh zabili :D aspoň teda ten prvý :D to by som bola v riti :D :D no ta tema na rozpravanie je neskutočná :) Vidim, že 1D inšpirovali aj teba :).. Samozrejme držim palce počas celej maturity :) Mňa to čaká o rok :D no už teraz som v pomykove :D

    OdpovedaťOdstrániť