O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 24. marca 2014

Challenge 16

V štvrtok som ešte chcela písať Day 3 z matury, no keďže sme hneď po škole išli "oslavovať", tak to veľmi nebolo možné a potom som na to popravde zabudla, ale to je aj tak jedno :D a k dnešnej časti, viem, že som povedala, že bude skôr, no nejako som sa k tomu nedostala, tak až dnes :) spočiatku som myslela, že bude o dosť kratšia, no keď som sa zrazu rozpísala, nedokázala som prestať :D enjoy 


Harry
V momente, keď sme sa ocitli vnútri môjho bytu, som sa prestal ovládať. Pritisol som ju o stenu a vášnivo a drsne som sa prisal na jej ústa. Od prekvapenia jemne povzdychla, no vzápätí mi bozky opätovala rovnako intenzívne.
Kabelka padla na zem a ja som netrpezlivo začal rozopínať gombíky na jej kabáte. Najradšej by som ho z nej strhol silou, no vedel som, že by sa tomu veľmi nepotešila. A tak som sa aspoň v tú chvíľu sústredil, no len čo bol jej kabát dole, opäť som sa na ňu pritisol a dlaňami som jej prešiel po bokoch až k zadku a naspäť. Následne som ju nadvihol a jej nohy sa ovinuli okolo môjho drieku. Sukňa už bola na úrovni pása, a tak som ju jednou rukou  pomaly nadvihoval vyššie, zatiaľ čo tá druhá ju pridržiavala medzi lopatkami.
„Už to nevydržím,“ zasyčala Emma, keď sa moje ústa opäť nachádzali na jej krku a ja som sa jej na tú sekundu pozrel do očí. Jej slová vo mne spôsobili túžbu, akú ešte nikdy, a tak som ju opatrne odlepil od steny, na ktorú som ju pritisol a v náručí som ju niesol do spálne. Cestou mi hrýzla ucho a ja som sa už nevedel dočkať, kedy z nej konečne strhnem tie šaty.
Len čo som prešiel dverami spálne, Emma uvoľnila zovretie stehien okolo môjho pása a ja som ju hodil na posteľ. O sekundu na to som ju priľahol a pomaly som začal bozkávať každučký kúsok jej dokonalého tela. Pri prsiach ma však zastavila látka šiat a tak som ju posadil a prevliekol som jej ich cez hlavu. Pri pohľade na jej nahé telo v čiernom čipkovanom spodnom prádle sa mi v ústach zbierali sliny. Keď som jej pozrel do očí, vyzerala byť mierne zahanbená.
„Si dokonalá,“ šepol som a zatlačil som ju hlboko do perín, aby som mohol pokračovať v uctievaní jej pokožky bozkami. Kým som sa venoval jej brušku, rukou som prešiel popod jej chrbát a ona sa mierne nadvihla, aby som jej mohol rozopnúť podprsenku. Len čo boli tie dvojičky na slobode, zahrnul som ich všetkou svojou pozornosťou. No keď som sa chcel posunúť nižšie k jej lonu, zastavili ma jej ruky.
„It´s my turn,“ usmiala sa zvodne a zvalila ma vedľa seba. Vzápätí ma hneď prisadla a pomaly, dráždivo mi gombík po gombíku rozopínala košeľu. Každý odhalený kúsok pokožky poctila svojím bozkom, až kým som nebol dopol pása nahý. Následne odopla gombík na nohaviciach a pomaly mi ich, s pohľadom upretým do mojím očí, stiahla dole a hodila do rohu izby. Ďalšie boli na rade ponožky, keďže topánky sme obaja skopli z nôh už na chodbe a následne sa vrátila k mojím perám, zatiaľ čo jej ruka sa pomaly presúvala z mojej hrudi k môjmu rozkroku.
V sekunde, keď jej prsty prenikli pod tenkú látku boxeriek, celé telo mi stuhlo a ja som bol ako v extáze. Modlil som sa, aby som sa nespravil príliš skoro, keďže som sa cítil, akoby som mal každú chvíľu spadnúť do priepasti. Napokon Emma opustila moje pery a presunula sa k mojej mužnosti, ktorú zahrnula všetkou svojou pozornosťou. Netuším, ako som to tak dlho dokázal vydržať, no to napätie bolo neskutočné. Už keď som začínal cítiť, že to dlhšie nevydržím, zastavil som ju.
Spočiatku na mňa zarazene pozrela, no ja som jej na pochyby nedal priestor. V momente som si ju pritiahol k sebe a, tentoraz jemne a nežne, som ju pobozkal. No na romantiku tú v tej chvíli nebolo miesto a tak som sa rýchlo vrátil späť k jej pokožke. Prstami som jemne prešiel od kľúčnej kosti až po rub nohavičiek a následne som ich pomaly začal sťahovať.
Tak veľmi ju chcem, pomyslel som si a len čo bol aj posledný kus jej oblečenia na zemi, priľahol som ju a pozrel jej do očí. Jej dúhovky žiarili vzrušením a radosťou, rovnako ako jej pery, ktoré sa roztiahli do jemného úsmevu.
„Na čo ešte čakáš?“ šepla s šibalským úškrnom a ja som do nej rázne vošiel. Od prekvapenia prudko vydýchla, no jej výkrik som zachytil mojím bozkom. Následne som sa začal hýbať a jej boky mi vychádzali v ústrety. A aj keď som nikdy nevedel tancovať, toto bol ako ten najkrajší valčík na tanečnom parkete. V dokonalom súlade sa naše telá protichodne hýbali a naše pery to pečatili túžobnými bozkami.
Odrazu som začínal pociťovať príval energie, no jediné, na čo som bol schopný myslieť, bola ona. Mojím cieľom nebolo vlastné uspokojenie, ale to jej. Odtrhol som sa od jej pier a pozrel som jej do očí. A v momente, keď som si myslel, že vybuchnem, som v jej očiach, tesne predtým ako ich zavrela,  zbadal, akoby pozerala priamo cezo mňa, čo ma uistilo, že v tom ideme spolu, a tak som sa aj ja poddal vlnám dokonalého orgazmu.
Unavene som si ľahol vedľa nej a slepo som sa díval pred seba, až kým sa mi zrak nevyjasnil natoľko, aby som bol schopný rozoznať detaily izby. Pozrel som sa na Emmu, ktorá vedľa mňa ležala s pohľadom upretým do stropu.
„To bol ten najlepší sex, aký som za poslednú dobu mala,“ povzdychla si a pozrela na mňa. Moje ego, samozrejme, poskočilo o niekoľko schodíkov vyššie a ústa sa mi roztiahli do samoľúbeho úsmevu. No nemohol som si pomôcť, aby som nepovedal niečo pekné aj o nej.
„S vynikajúcou partnerkou to je vždy úžasné,“ žmurkol som a ona sa mierne začervenala, no na perách jej žiaril spokojný úsmev. Natiahol som ruku, aby som ju objal a ona sa ku mne pritisla. Naše telá, lepkavé od potu, pulzovali tou chémiou, ktorá medzi nami lietala, no nik z nás si to nechcel priznať. Aspoň nie vedome.
Chvíľu sme len tak ležali vedľa seba, každý premýšľajúc o niečom inom, alebo v mojom prípade o ničom konkrétnom, keď sa zrazu Emma posadila chrtom ku mne a na chvíľu sa zastavila, akoby nad niečím premýšľala. Následne sa postavila na zem a vzala šaty zo zeme, aby si ich mohla obliecť. Nechápavo som na ňu hľadel a snažil som sa spamätať z toho šoku.
„Ty niekam ideš?“ opýtal som sa potichu a nemohol som zakryť sklamanie.
„Ja ... už musím ísť. Nemôžem tu ostať,“ odvetila a venovala mi krátky pohľad, akoby jej to bolo ľúto. Alebo sa mi to len zdalo?
„Prečo?“ vyzvedal som.
„Doma ma čakajú ... ehm, mám ešte veľa práce,“ riekla a odvrátila pohľad. Mal som pocit, že mi niečo zatajuje, no nemal som žiadne právo vyzvedať to a ani som nechcel, aj keď ma to veľmi ťažilo. Vedel som totiž, že by som to len pokazil.
„Škoda, no,“ odvetil som sklamane. „Aspoň ťa odprevadím.“
„Okay,“ pokrčila plecami, akoby sme práve ukončili nejaké rokovanie a nie mali sex a ja som sa cítil zranený. Pre ňu to nič neznamenalo? Preboha, Harold! Uvedom sa! Veď ste sem obaja išli len s jedným úmyslom, a tým bol sex. Povedala ti, že nechce vzťah. A ani ty nechceš vzťah. Čo sa to s tebou porobilo? Kde je ten sukničkár, ktorý mal každú noc inú ženskú? ozvalo sa opäť moje podvedomie. Odišiel na dovolenku, pomyslel som si a vstal som z postele. Zo skrine som si vzal sivé tepláky a natiahol som si ich na seba a následne som vykročil za Emmou, ktorá už mierila na chodbu.
„Tak sa teda maj,“ odomkla si a vyšla pred byt. To snáď nemyslí vážne? prebehlo mi mysľou. Cítil som sa zradený či zranený. Nevedel som to rozlíšiť. No podstatné bolo, že sa mi takáto rozlúčka ale vonkoncom nepáčila.
„Počkaj,“ zvolal som za ňou a ona zastala. Pomaly sa otočila ku mne a so spýtavým pohľadom na mňa pozrela. Nechcel som si zbytočne vylievať srdce, keďže som vedel, že by to nemalo takmer žiaden význam, a tak som len bosý vyšiel za ňou cez prah a letmo som ju pobozkal.
„Takto sa lúči u mňa,“ usmial som sa a jej pery sa mierne zakrivili, akoby sa jej chcelo zasmiať, no silou mocou so sebou bojovala. „A to, čo som povedal, stále platí, ak by si zmenila názor. Myslím, ten vzťah. Páni, z mojich úst to znie divne,“ zamyslel som sa nahlas. „No to je jedno. Myslím to vážne. Chcel by som to aspoň skúsiť,“ usmial som sa a čakal som jej reakciu. Jej úsmev klesol a v očiach sa zračila bolesť.
„Prepáč, Harry, ale ja naozaj nemôžem. Aj keď si strašne milý a zlatý a v posteli neskutočne úžasný. Mrzí ma to,“ odvetila a vzápätí jej nebolo. Kým som sa stihol spamätať, nastúpila do výťahu a zmizla. Bez adresy, bez mena. Teda priezviska. Jediné, čo som o nej vedel, bolo jej meno a číslo. No aj to mi bolo nanič, keďže ma odmietla. Ten pocit bol zvláštny. V hrudi ma niečo tlačilo a ja som len matne tušil, čo to spôsobuje. No ani za svet som si to nechcel priznať.

Žeby ma takto zničila akási ženská? Neexistuje. Nie mňa, Harryho Stylesa. 

6 komentárov:

  1. Bohovský Harry Styles :D :D :D Aaaaaa take časti mi tu dáávaš :/ :D :D :D Ale skvele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty chceš niekoho zabiť však ? O.o Odmietnuť toho Boha sexu :O veď to je nemožné :O no teraz už to možné je -_- :/ :D Ale aj tak táto časť je ....ehm sexy dokonalá :D nemusím zdorazňovať že to ehm .... bolo super opisané však ? :D Si super... vieš o tom? O.o Úžasný príbeh, dúfam že sa ona spamätá a bude s ním chodiť -_- :D Ona proste musí! :D A keď musi tak musí! :D To hovorím úplne vážne!....a teším sa na ďalšiu časť :) :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. D.O.K.O.N.A.L.O.S.Ť :3 naozaj sa oplatí na také časti čakať aj dlhšie :) som zvedavä ako sa story bude vyvíjať ďalej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne prenádherné,ale ak začne zasa sukničkárčiť, tak nak si ma nepraje! Nech je pekne zaláskovaný a hľadá si ju. Som zlá ale tak no :D
    teraz ti nejdem dávať návrh na dlhé prestávky, ale keby tu pridáš po mesiaci, tak by mi to bolo technicky jedno, lebo na takéto časti sa oplatí čakať. Na všetko dobré sa oplatí čakať. prakticky by mi to jedno síce nebolo ale tak who cares :D bola by som možno trošililinku nervná a jediné čo by som rozmýšľala, by bolo toto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aaaaaaa... Sexík :D na ten som čakala už od začiatku :D Ale prečo musela odísť??? :( Inak dokonale píšeš :) Už sa neviem dočkať na ďaľšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Strašnú radosť si mi spravila s touto časťou :3 milujem to <3

    OdpovedaťOdstrániť