O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

štvrtok 25. júla 2013

Day 10

Téma: Popíš svoju prvú lásku a prvý bozk. 


Hmm ... prvá láska :) ak sa počíta aj tá detská, tak to bolo ešte v škôlke, keď som bývala v Bardejove :D volal sa Karol a mal také krásne hnedé kučeravé vlásky a hnedé očičká :D stále sme chodili spolu a kamarátili sme sa len my dvaja :D no potom som sa musela odsťahovať a celé to skončilo :/ odvtedy som ho nevidela a celkom by ma zaujímalo, ako teraz vyzerá :D musí byť fešák, hmmm :D no ak nepočítam toto detské pobláznenie ako lásku, tak som potom ešte tú pravú nezažila. Doteraz som veľmi nebola typ na vzťahy a tak a síce sa mi pár chalanov páčilo, o nikom nedokážem povedať, že je to láska ... vlastne, myslím, že tú lásku ešte ani neviem poriadne definovať, keďže som ju vlastne nezažila :) no hádam raz ... :D a k prvému bozku - zase nebudem opisovať ten detský, keď som mala 5 rokov, lebo si ho ani nepamätám :D potom si spomínam, ako ma v škole v prvom ročníku naháňali cez družinu chalani a chceli mi dať pusu ... nočná mora v tom čase pre mňa :D no prvý ozajstný bozk som zažila až v 17-tich ... žiadne drama o motýlikoch v mojom bruchu, o ohňostrojoch v mojej hlave si zdvihnutej nohe ... len som tak sedela na lavičke, mierne v nálade ak viete, čo tým myslím, a vedľa mňa bol istý chalan, ktorého však menovať nebudem, pretože som ho vtedy videla prvý a posledný krát :D nejako sme sa rozprávali, on sa priblížil a objal ma okolo pliec, lebo mi bola zima a potom som už len videla ako sa nakláňa a zrazu sme sa bozkávali :D nič extra na prvý bozk, keďže som vždy snívala o tom, že to bude special :D bohužiaľ :D a čo vy? :D popíšte mi vaše prvé bozky a lásky

5 komentárov:

  1. Day 1 som píslaa Koment s chalanom a no ten ten bol moja prava láska ale on ma tak škaredo odkopl že niš od vtedy nenávidím chalanov teda okrem 1D :D ale zvyšok sa mi tak hnus -_- a bozk nijaký nič nikdy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ozajstná láska? :) myslím, že prišla na mňa práve teraz.. ale nejak sa nedarí no.. a bozk som zažila, no ten pravý, pri ktorom sa mi podlamujú kolená a v bruchu mám snaď tisíce motýľov tak taký ešte bohužiaľ nie :/...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja lásku zazivam práve teraz <3 a aj môj prvý ozajstný bozk som dostala s ním :3 na utese pri mori :D strašné romantické. A este ktomu vsetky tie pocity ako sa patrí. :3
    Lebo ja som teraz na dovolenke a my sme sa zoznámili tu. :)
    Huh no a to mám 13 rokov :DD
    Baby-, fakt vám prajem niečo take zažiť :) je to úžasný pocit byť milivaným....<3
    #Vik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wuuu, :) aspoň niekto ... takže to existuje :) držím palce

      Odstrániť
  4. :D kolko mas rokov :D ?

    OdpovedaťOdstrániť