O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

streda 31. júla 2013

Day 12

Téma: Popíš celý svoj deň v heslách. 


Vstávanie. Tabletky na obnovu červeného farbiva v krvi. Pohár čistej vody. Prechádzka so psom. Raňajky - banány. Kŕmenie hydiny (tak volám môj zverinec - pes a morča). Pratanie izby. Voľno. Desiata - biely jogurt s vločkami. Voľno. Obed. Voľno. Cvičenie. Sprcha. Prechádzka so psom. Olovrant - nejaká zelenina. Voľno. Večera - ovocie alebo zelenina. Voľno. Beh alebo korčuľovanie. Sprcha. Prechádzka so psom. Voľno až kým nejdem spať (kedy ako, približne okolo polnoci, aby som sa vyspala minimálne 8 hodín)

Voľno - PC, film, hudba, kniha, angličtina, premýšľanie nad tý, z čoho mám ísť maturovať, vonku s priateľmi, sem tam pokúšanie hry na gitaru, tenis, prezeranie obrázkov na We♥It a Tumblr-i (závislosť :D), dopĺňanie zoznamov - WishList a Filmy (WishList je niečo ako To Do List alebo BucketList, veci, ktoré si chcem splniť, moje sny, túžby, miesta, ktoré chcem navštíviť, osoby, ktoré chcem stretnúť a podobne; Filmy, to je zoznam všetkých filmov, ktoré som videla (od roku asi 2011 plus tých, ktoré chcem vidieť spolu s informáciami o žánri a roku vidania a mojom komentári, ak som film videla, pretože si ich väčšinou nenechávam stiahnuté, kvôli miestu na hardisku, tak aby som vedela, či si ten film ešte chcem niekedy pozrieť alebo to bola totálna nuda :D), a tak ďalej :) proste, voľný čas


Tak, to je zhruba rozpis môjho dňa, pokiaľ samozrejme nenastanú nejaké nečakané zmeny, ktoré mi ho narušia :) no poväčšine, hlavne cez pracovné dni sa toho držím :) 

7 komentárov:

  1. Dnes?...Vstanem.Najem sa.Idem k doktorke (zápal stredného ucha :D).Prídem domov.Zožeriem to svinstvo.Kukam telku.A terz budem na Pc dosť dlho pretože nemôžem ísť na slnko pre antibiotiká :((((.A idem potom spať :D :D Môj celý deň :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V podstate zajtra? :D Vstanem. Naobedujem sa. Pôjdem zahrať bowling. Prídem navečeriam sa a pôjdem oslaviť narodky. A potom spať :D

    OdpovedaťOdstrániť