O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 19. júla 2013

Day 9

Téma: Aká, dúfaš, bude tvoja budúcnosť?

Heh :D moja budúcnosť? Noooo, popravde, moje myslenie je skôr zamerané na prítomnosť. Nerada plánujem (samozrejme okrem nevyhnutností :) ) a radšej sa sústreďujem na to, čo sa deje teraz, ako by som sa mala sužovať, čo so mnou bude o niekoľko rokov. Lebo potom by som bola celý čas len v depresiách, že budem žiť na ulici, lebo neviem, čo chcem v živote robiť. No keď sa teraz tak pre zmenu zamyslím nad tým, v čo dúfam, tak dúfam v dobrého chlapa, ktorý ma budem milovať takú, aká som, dúfam v zdravé deti, ktoré ma budú robiť šťastnou a ktoré budem ľúbiť celým svojím srdcom, dúfam v dobrú prácu, ktorá ma bude napĺňať duchovne aj materiálne a to je asi taký základ, v čo, myslím si, dúfa asi každý. Taktiež dúfam, že si splním väčšinu toho, čo je v mojom WishListe, no najviac by som asi chcela cestovať a spoznávať druhé krajiny a kultúry a vedieť veľa jazykov. Chcem vyskúšať množstvo adrenalínových športov a samozrejme stretnúť nejakú tú celebritku, najlepšie by bolo Iana Somerhaldera, Colton Haynesa či One Direction. Ísť na koncerty obľúbených skupín a žiť plnohodnotný život, ktorý sa nestane stereotypom, ktorý tak strašne nenávidím. :) Asi toľko ohľadom mojej budúcnosti :P

2 komentáre:

  1. Predstava ? :) mať krásnu milujúcu rodinku :) prácu, ktorá ma bude napĺňať a splnenie aspoň polovice snov :) No svoju budúcnosť si predstavujem po boku úžasneho chlapa:) do ktorého som bezhlavo zamilovana a vlastne ani neviem či tajne alebo to už vie :) (DAY1-úplne posledný komentár) veeľmi by som dievčatá potrebovala vašu pomoc :) vopred Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi to čo chcú všetké dievčatá(ženy :D) Zdravú rodinku,úžasného chlapa :D :D a okrem toho chcem utrčite bývať v zahraniči najlepšie Írsko :D :D (To som chcela furt :D)A precestovať svet :D :D .Stretnúť 1D a možno si Nialla šlohnuť pre seba na celičičký život :D :D :D :* :*..Ale hlavne zdravú milujucú rodinu:*

    OdpovedaťOdstrániť