O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 29. apríla 2012

Taken 27


V tej chvíli zazvonil zvonček a ja som pribehla k dverám a otvorila som ich. Vonku stál Harry v rifliach a saku, ako inak, a s vypleštenými očami na mňa pozeral.
„Čo je? Niečo na mne nie je v poriadku?“ spýtala som sa.
„Nie, to nie ... ja len ... vyzeráš úžasne.“
„Ďakujem,“ usmiala som sa a pozvala som ho dnu. „Poď ďalej, už som takmer hotová.“
Zavrela som za ním dvere a pobrala sa do spálne. Do kabelky som si pobalila všetky veci a pripravená som došla k Harrymu. Obzeral si tú veľkú zabalenú krabicu, ktorá bola Louisovým darčekom.
„Môžeme ísť,“ ozvala som sa.
„Čo to je?“ opýtal sa ma Harry.
„Darček pre Louisa.“
„A čo je vnútri?“
„Uvidíš,“ usmiala som sa a nadvihla som krabicu.
„Daj, pomôžem ti s tým,“ ponúkol sa a zobral mi ju z rúk.
„Ďakujem.“
Otvárala som mu dvere, až sme prišli k jeho autu. Krabicu položil na zadné sedadlá a otvoril mi dvre ako pravý gentleman. Potom si sadol za volant a vyrazili sme na párty.
Len čo sme zastavili, vyšla som von a harry vybral krabicu. Prešli sme cez vysokú bránu, cez ktorú nebolo nič vidno, a ja som hľadela na obrázok z rozprávky. Stáli sme pred obrovským luxusným domom s veľkou záhradou. A stavím sa, že tam určite mali aj bazén.
„Tu bývate?“ spýtala som sa šokovane.
„No, áno.“
„Páni,“ zmohla som sa na jediné slovo.
Harry sa len usmial a podišli sme k vysvietenému domu, z ktorého sa už ozývala hlasná hudba. Vošli sme dnu a prešli sme chodbou do salónu. Tá miestnosť sa inak nazvať nedala. Určite to nebola obývačka.
Na boku izby stál stolík s darčekmi, vedľa ktorého položil Harry moju krabicu. Potom sme sa predierali davom a hľadali sme chalanom, aby som sa s nimi pozdravila. Napokon sme ich našli, ako sa zabávajú pri bare. Naozaj, stál tam normálny bar.
Zablahoželala som Louimu k narodeninám a vzala som si pohár vody. V tom som v dave zazrela červenú sukňu. Tušila som, že je to Danielle, tak som sa vybrala za ňou. A naozaj to bola ona. A za ňou nestál nik iný, ako .... Chris. Chris?!?! Čo tu ten robí?
„Ahojte?“ pozdravila som ich.
„Čawes.“
„No tak, kde máš toho svojho krásavca, Dan? A ty tu čo robíš, Chris?“
„No, je to môj doprovod,“ usmiala sa Danielle.
„Počkať! Čože?“ nechápala som.
„Chodíme spolu,“ povedal Chris.
„Ja asi omdliem. Vážne? Vy dvaja?“
Obaja sa na mňa usmiali. „Nevadí ti to?“ riekla Dan.
„Vadiť? To nie. Len si na to musím zvyknúť. Ale prajem vám to,“ usmiala som sa.
„Tak ďakujeme. Ideme za Louim, ahoj zatiaľ.“
A stratili sa v dave. Ostala som tam sama a nevedela som, čo robiť. Šla som do kuchyne, kde som našla párik v náruživom objatí.
„Ehm, prepáčte.“
Obaja sa od seba odtrhli a pozreli na mňa. Bol to Louis s nejakým dievčaťom. To bude tá Eleanor.
„To je v poriadku,“ povedal Louis. „Poď sem, vy dve sa ešte nepoznáte. El toto je Rebecca, Becky to Eleanor.“
„Ahoj,“ usmiala sa na mňa podala mi ruku.
„Teší ma,“ stisla som jej ju a pobozkali sme sa na líca.
Vtom do kuchyne prišli nejaký hostia.
„Ach, tu si Louis. Všade ťa hľadáme, nemôžeš ísť s nami?“
„Dobre. Vidíme sa neskôr,“ zakýval nám a my sme osameli. Netušila som, čo mám robiť alebo povedať. No El sa ma hneď začala pýtať na to, ako sme sa spoznali a či mám fakt niečo s Harrym a podobne.
Vrátili sme sa do salónu a zakecali sme sa. Potom sme šli tancovať, pozoznamovala som sa s inými ľuďmi, znovu som s niekým tancovala a ani neviem ako, už bola takmer polnoc.
Vtom sa stlmili svetlá a ostalo zasvietené len to na schodoch. Tam stáli všetci piati chalani a v rukách držali mikrofóny. Ozval sa Louis.
„Keďže ste nás viacerí žiadali, aby sme zaspievali aspoň jednu pesničku, tak sme sa rozhodli ám vyhovieť. Liam by chcel veľmi zaspievať I Should´ve Kissed You, pretože vyjadruje jeho momentálne pocity, tak mu vyhovieme. Užite si to.“
Začala hrať hudba a Liam začal spievať pre mňa úplne neznámu pieseň.

I keep playing it inside my head,
All that you said to me.
I lie awake just to convince myself,
This wasn't just a dream.

Cuz you were right here,
And I should've taken the chance.
But I got so scared,
And I lost the moment again.
It's all that I can think about,
Oh, you're all that I can think about

Is your heart taken?
Is there somebody else on your mind?
I'm so sorry, I'm so confused,
Just tell me, am I out of time?
Is your heart breakin'?
How do you feel about me now?
I can't believe I let you walk away when...
When, I should have kissed you

I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you

Every morning when I leave my house,
I always look for you.
Yeah, I see you every time I close my eyes,
What am I gonna go?

And all my friends say that I'm punching over my weight
But in my eyes i saw how you're looking at me
It's all that I can think about,
Oh, you're all that I can think about

Is your heart taken?
Is there somebody else on your mind?
I'm so sorry, I'm so confused,
Just tell me, am I out of time?
Is your heart breakin'?
How do you feel about me now?
I cant believe I let you walk away when...
When, I should have kissed you

I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you

When you stood there, just a heartbeat away
When we were dancing, and you looked up at me
If I had known then that I'd be feeling this way
If I could replay I would have never let you go
No, oh, never let you go
Am I out of time?

Is your heart taken?
Is there somebody else on your mind?
I'm so sorry, I'm so confused,
Just tell me, am I out of time?
Is your heart breakin'?
How do you feel about me now?
I cant believe I let you walk away when...
When, I should have kissed you

I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should, I should, oh, I should have kissed you
I should have kissed you.

Po celý ten čas som nespúšťala oči z Liama a on sa takisto celú pieseň pozeral na mňa. Tá pieseň bola ako napísaná pre nás. Po oku mi zišla slza a ja som nevedela, čo mám robiť.

7 komentárov:

  1. len mi nehovor že to už bude končiť :( inak užasneee :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach jo ...však nám nespravíš to, že teraz napíšeš ešte 3 perfektné časti, ako sa dajú dokopy a potom to ukončíš ? ..ale je to geniálne ako vždy))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak casti dufam ze budu perfektne ale este nie je to este koniec =D ved uvidite

      Odstrániť
  3. fúú túto poviedku si pekne natiahla ;D ztaial najdlhšia a uplne super :)

    OdpovedaťOdstrániť