O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 15. októbra 2013

Hold On 11

Ani som si nevšimla ako , zaspala som Nialla držiac za ruku , nevnímajúc dej príbehu no vnímajúc jeho blízkosť.
„Pšššt! Nezobuďme ich! Och, sú takí zlatí...“ rozplýval sa ktosi. Ako mi neskôr došlo mohla to byť jedine Sue s Harrym . Konkrétne Sue. „Harry, Harry poď sem!“ pošepky ho volala. To si iba ona myslela že pošepky! Bolo to normálne nahlas! A vraj nezobuďme ich. „...Shit! Sue, kto natiahol na schody podprsenku?“ vrútil sa dnu zvedavý Harry. „Vravím , ti , pšššt! To bola Natt. Vždy to  robí.“ „Ale prečo?“ nedalo to Stylesovi. „Nerieš.“ Tento krát sa ozval Niall. „Ty si hore?“ čudovala sa Sue a Harry sa začal smiať keď si všimol v akej polohe spal Niall. „Keby ste tak vypadli a boli ticho? Vidíte že spí.“ navrhol im naštvane Niall. Je taký zlatý. „Nespím.“ Ozvala som sa aj ja, a všetci sme sa začali smiať. „Už ti je lepšie?“ sadol si ku mne na posteľ Niall. „Je. Ďakujem ti. Si úžasný spoločník pre chorých ľudí.“ Zaškerila som sa. „Budem si pamätať.“ So smiechom odvetil a začal vybaľovať veci čo doniesla Sue s Harrym. „Ľudia, koľko je hodín?“ spýtal sa dezorientovane Harry. „Pol siedmej prečo?“ odpovedala mu Sue s nadvihnutým obočím. „Niall , ty pako!“ obrátil sa na spomínaného pána ktorého veci pre psa prestali zaujímať a pre zmenu  jastril po izbe či nenájde tajné zásoby sladkostí. Už párkrát som mu vravela že nič nenájde , pokým mu nepoviem moju skrýšu. A to mu teda nepoviem! „Čo som urobil? Čo je?“ spýtal sa Harryho. Harry dostal niečo podobné hysterickému záchvatu. „Niall , my sme zabudli! O pol hodinu máme koncert!“ vrieskal ako šľahnutý. „Čo?!!!“ tie výkričníky sme počuli všetci. „Dámy , mrzí nás to. Musíme ísť. Niall rozlúč sa a ideme.“ Organizoval Harry a už aj ma držal v náručí. „Ďakujem.“ Šepla som Harrymu do ucha, on sa usmial a dal mi bozk najskôr na ľavé líce, potom na pravé , na čelo a nakoniec na nos. Začala som sa strašne smiať. Harry len rozhodil rukami a mizol vo dverách spolu so Sue ktorá mu šla odomknúť. Síce neviem načo, veď on ruky má. Potom sa jej spýtam. V izbe som zostala len ja a Niall. Podišiel ku mne a objali sme sa. Presne viem ako sa rád objíma, hoci som s ním len druhý(?) alebo tretí raz. Zaboril mi hlavu do krku a ja jemu tiež, objímali sme sa tak silno až sme sa kymácali zboka na bok. „Naozaj ďakujem Niall. Ani nevieš čo to pre mňa znamená.“ Zdvihol hlavu , a urobil presne to isté čo Harry, pobozkal ma na ľavé líce, potom na pravé , na čelo a nakoniec na nos. Zvonivo som sa zasmiala a vlepila mu dlhý bozk na líce. „Si zlatá.“ Povedal  ešte a už ho nebolo.

„Sue? No ták Sue to nie je smiešne! Vylez lebo sa naštvem! SUE!!“ vrieskala som na celý dom. Zvláštne, po chorobe ani stopy. Aj keď hlava ma bolí ešte stále ale...  „Tu som! Čo tak vreštíš? Kŕmim Styiho.“ Dodala keď videla môj výraz. Oprela som sa o dvere a sledovala som ako zápasí s drobným šteniatkom.  Nemohla som sa dívať ako nešikovne mu chce pripnúť obojok a tak som sa toho ujala ja. Zobrala som Styiho na ruky ,Sue som potiahla za tričko a usalašili sme sa na gauči. Zapla som MTV a práve dávali živý vstup z nejakého koncertu. Nezaujímalo ma to , a aj tak, zapla som to len na doplnenie atmosféry. Styimu som úspešne pripla obojok a pustila ho nech si pobehá. „Sue , prečo preboha si šla dole s Harrym? Veď si vie odomknúť.“ Zabŕdla som do nej. Celá očervenela. „ No , vieš , chcela som sa rozlúčiť. Nič viac. Nič medzi nami nie je.“ Odpovedala na všetky moje nevyrieknuté otázky. „Zatiaľ.“ Dodala po chvíľke rozmýšľania s neprítomným úsmevom. „A čo ty s Niallom?“ spýtala sa s lišiackym úsmevom. „No keby ste k nám nevpadli tak by sme sa dostali aj ďalej.“ Povedala som. „Ako ďalej? Veď ste spali nie? Natt!“ rozhorčene na mňa pozrela. „Fajn, fajn. Ležal na zemi ako si videla , čítal mi knihu. Je úžasný.“ Rozplývala som sa. Vtom moju pozornosť upútal televízor. Ten priamy prenos bol z koncertu chalanov. Práve boli v backstagi a robili rozhovor. Pridala som zvuk a spolu so Sue sme sa započúvali. Slušne sme sa nasmiali. Na záver Niall si zavolal moderátorku bokom. Mala som zlé tušenie. Veľmi zlé tušenie. A vyplnilo sa. „Chcel by som pozdraviť dve úžasné dievčatá. Natt a Sue. Ak sa pozeráte, chcem vám len povedať že pre mňa znamenáte naozaj veľa. Hlavne ty Natt. If you know  what I mean.“ zasmial sa  „Však Harold?“ spýtal sa Harryho ktorý sa pri ňom práve zjavil. Ten odušu prikyvoval a tým to skončilo. Vytiahla som mobil z vrecka a poslala SMS Niallovi : „Horan, keď ťa mám rada to ešte neznamená že ťa mám naozaj rada :P Neželaj si ma keď ťa stretnem. Natt xxxxxx“ odoslané. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára