O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 20. októbra 2013

Hold On 12



 Vytiahla som mobil z vrecka a poslala SMS Niallovi : „Horan, keď ťa mám rada to ešte neznamená že ťa mám naozaj rada :P Neželaj si ma keď ťa stretnem. Natt xxxxxx“ odoslané.
Takmer okamžite mi prišla odpoveď. Vraj: „Už sa teším. Niall xoxo“. Je to blázon. Ale zlatý blázon. Z môjho zadumania ma vytiahol Suein hlas. „Natt ? Dnes príde Paul. Napíšeš mu?“ podávala mi mobil. „A načo prosím ťa? Veď vie že ho čakáme.“ No aj tak som podávaný mobil vzala a napísala mu SMS. A potom ďalšiu. A ďalšiu. „Trošku čierny humor nemyslíš?“ spýtala sa ma Sue pri pohľade na moju tretiu odoslanú SMS. „Trochu.“ Prisvedčila som s trpkým úsmevom na perách. Len čo som poslala poslednú SMS-ku mysliac že už otec neodpíše, mi zapípal mobil. Keď sme si to so Sue prečítali , strašne sme sa smiali. „Vážne máme šišky?“ pozrela na mňa Sue. V tom istom okamihu sme na seba pozreli „Nemáme!“ povedali sme naraz a opäť sa smiali. Otec vážne neklamal a o 10 minút bol doma. Privítali sme sa vrúcnym objatím.“Kde sú šišky?“ super. Toto je prvá otázka môjho vlastného otca keď ma vidí po 2 či 3 dňoch. Ďakujem pekne za takéto privítanie.  „Oci chýbal si mi. Vieš ako? A ty sa pýtaš na šišky!“ urazila som sa naoko. „Ale no ták , Nattie som hladný. A navyše tu pre vás niečo mám!“ povedal keď sa zvítal aj so Sue. Oči nám zažiarili zvedavosťou , a nebol by to ocko aby si to nevšimol. „Chcete vidieť čo som vám priniesol?“ pozrel na nás. „No tak, oco nenapínaj nás!“ zamraučala som. 
Oco sa pri pohľade na nás rozosmial a podal nám rovnaké malé balíčky. Rýchlosťou svetla som strhla vrchný papier a s úžasom pozerala na obsah balíčka. Pozrela som na Sue a tá rovnako ako ja rozžiarene pozerala na náramok v balíčku. „Oci, ďakujem! Ten je nádherný! Och, Bože, je úžasný! Ďakujem!“ vrhla som sa mu okolo krku spolu so Sue. Oco sa šiel vybaliť a udomácniť sa a ja som si všimla že máme plný kôš na odpadky. Normálne by som sa na to vybodla , no teraz ani neviem ako, ocitla som sa pred domom s vrecom plným smetí. Bolo niečo po pol jedenástej. Pomaly som kráčala k smetiaku, ani som si nevšimla prichádzajúce autá. Zaregistrovala som ich až keď zabrzdili na príjazdovej ceste chalanov. O chvíľu mi už kýval Harry s Louim , Liamom a Zaynom. Tvárili sa veľmi “nenápadne“ keď Niall vykročil smerom ku mne. Odkývala som spomínaným štyrom bláznom a tomu piatemu som nevenovala najmenšiu pozornosť. „Takže ty ma ignoruješ?“ spýtal sa ma Niall opierajúci sa o náš smetiak. „Nie , neignorujem. Len som onemela z tvojej krásy.“ Povedala som a vybuchla do rehotu. Niall sa pridal ku mne a tak sme boli vonku , v noci sami, a bolo zima. „Niall , nepripomína ti to niečo?“ spýtala som sa len “náhodou“ s úsmevom pozerajúc naň. „Napríklad niečo také , ako keď som sa v noci zjavil pod tvojím oknom, zahral ti pesničku a ty si zišla dole bosá len v pyžame, takmer ma udusila a na druhý deň nemohla vstať z postele pretože si ochorela?“ pozrel na mňa s úsmevom a lá som ťuťo. „Áno, to. Ja len že už nemienim kvôli tebe ochorieť. Maj sa Niall!“ povedala som a zvrtla sa na odchod. Niall na mňa len vyjavene zízal. Potom mu zrejme docvaklo a rozbehol sa za mnou. Nevšimol si vodu na našom chodníku a tak sme obaja skončili na zemi, tvárami tesne pri sebe...

17 komentárov:

  1. v takom momente to skončiť :DDd na porazenie :d ale tak rýchlo Ďalšia časť :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Časť predtim bola lepšia :-)
    (všetko od Victori odomňa)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zase ja Victoria .
    Napýš už pokračovanie laskavo!
    Je streda a niesi schopna napisat dalsiu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. PRESNE pisala si to 20 Okt. A je 4 Nov

      Odstrániť
    2. PANI spisovateľka sa mi už neozvala, tým pádom sa jej poviedka ruší :) podotýkam, že to NIE JE MOJA poviedka.

      Odstrániť
    3. Čo!!!
      Dobre dlho mič nenapisala ale ZRUŠIT HOLD ON!!! To snaď nie!
      Chodim sem už 3 mesiace a jeto super blog aj story.Takto to skončit nemôže! o_O
      Nika

      Odstrániť
    4. ja ta chapem, no kto to dopise?

      Odstrániť
  4. Suhlasum s Victoriou na tento blok alebo čo to vlasne je som chodievala rada už 2 mesiace a teras sem už chodi nebudem.Nehňevaj sa na mňa chapem že škola ... Ale mala bi si sa sem raz za čas pozreď nakolko ti sem chodi dosť ludi . Mala by si byť zodpoveďnejšia preto že maš blog a malo bi ťi na tom zaležať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D moja zlata, v zivote si musis urcovat priority ... a áno, tento blog aj písanie pre mňa znamená veľa, no nebudem kvôli nemu zanedbávať školu a svoju budúcnosť... horí mi pod riťou a ja nemám čas sa učiť, nie to ešte písať ... ak nechceš, nechoď tu, ja ta nenútim

      Odstrániť
  5. Presne musiš byť zodpovedňejšia!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zodpovednejsia ... sama k sebe a k svojej buducnosti ... ak sa ti nieco nepaci, nech sa paci ... nik ta nenuti tu byt

      Odstrániť
  6. Už môžeš napisať druhu o.k

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nebuďme na ňu tvrdí ma veľa prace.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Keby niečo nemala tak by pisala !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A čo som tam asi napisala ? Keby niečo prečitaj si to od začiatku!!!!!!!!!!!!!!!

      Odstrániť