O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

štvrtok 3. októbra 2013

Hold On 9

Keď som sa posadila za stôl, vyšlo zo mňa iba „Wow, Niall, to je úžasné!“ Niall sa iba žiarivo usmial a gestom naznačil aby som jedla.
Po jedle sme ešte chvíľku sedeli za stolom a rozprávali sa , keď ma napadlo že by sme Styimu mohli ísť kúpiť nejaké veci, obojok , vodítko a pod. Keď som toto navrhla , spustila sa vlna protestov. „Natt tak na to ani nepomysli! Veď si chorá , chceš dostať zápal pľúc?  Choď si ľahnúť a ja so Sue pôjdeme nakúpiť. Niall tu ostane pri tebe.“ Rozhorčil sa Harry. Pozrela som na Nialla a on prikývol. Neuveriteľné ako ma vždy dokážu spacifikovať. Harry ma vyhnal na gauč pod deku a Sue s Niallom zatiaľ plnili umývačku riadu. „Harry?“ pozrela som na prísediaceho. „Ak sa chceš spýtať čo tu máš robiť s Niallom , mám odpoveď. Zharáte si video hru!“ povedal a oči mu zažiarili. „Akú prosím ťa?“ pozrela som naň nechápavo. „No predsa GTA!“(GTA-grand threft auto) vykríkol. „A odkiaľ ho mám podľa teba vziať? Konzolu mám, aj hry no GTA nemám a ani neviem čo to je.“ Smiala som sa na jeho výraze pri slovách že neviem čo to je. „Veď Niall ťa to naučí,“ usmial sa  „a tadáááá!“ natrčil mi ruku a v nej mal spomínané GTA. „Asi ste to mali premyslené čo?“ pozrela som naňho s nadvihnutým obočím. „Nemali, vlastne som mal v pláne hrať to tu s Niallom ale keď to vyšlo takto...“ s úsmevom pozrel smerom ku kuchyni odkiaľ sa ozýval smiech Nialla a Sue. „Chápem.“ Usmiala som sa. O chvíľu k nám prišiel Niall s tým že Sue sa šla obliecť. „Tie ženy.“ Prevrátil Harry očami. „Presne , tie ženy.“ Vošla do obývačky spomínaná osoba. „Ty si nejaká rýchla.“ Skonštatovala som a podávala Sue bankovky na nákup. Vzala si ich a spolu s Harrym sa šli obuť. My s Niallom sme šli za nimi vyprevadiť ich. Keď sa za nimi zabuchli vchodové dvere , zamkla som a na celý dom zakričala : „It´s party time!“ načo Niall vyklonil hlavu z obývačky a poznamenal : „Party time asi nie , vzhľadom k tvojmu stavu,“ prezeral si ma, „ no urobíme si hracie popoludnie.“ Usmial sa a nasmeroval ma smerom ku gauču. Konzola už bola rozložená a pripravená na hranie. Ešte ma napadlo zobrať niečo pod zub, a tak som sa zodvihla a šla urobiť popcorn. Keď som sa vracala, uvidela som Nialla rozvaleného na gauči s privretými očami. Čo najtichšie a najpomalšie som sa priblížila až celkom k nemu a zahučala mu do ucha : „Nespi mi tu! To ja som tu maród , nie ty!“ smiala som sa z celého hrdla keď som videla ako ho trhlo. Až nadskočil , tak sa zľakol. „Ty potvora!“ pozrel na mňa naoko nahnevane. „Viem že sa nehneváš.“ Vyplazila som mu jazyk a on na mňa začudovane pozrel. „Ako to vieš? „Vidím to na tebe.“ Odvetila som a konečne sa usadila vedľa neho pod deku. Podal mi ovládač od konzoly a pustil hru. „Nezabúdaj že to neviem hrať.“ Povedala som len na pripomenutie keď už nastavoval hlasitosť zvuku. „Dobre takže, toto je konzola.“ Tváril sa profesionálne a hodil rukou smerom ku konzole. „To viem.“ Usmiala som sa a započúvala sa do jeho výkladu o hre. Keď asi po pätnástich minútach skončil, ani som si to nevšimla. Tak veľmi som bola zaujatá rozmýšľaním nad ním. „Ty si ma nepočúvala!“ rozhorčil sa, no našťastie sa mi podarilo presvedčiť ho o opaku. Začali sme hrať a ja som postupne začínala chápať hre. „No vidíš! O chvíľu už budeš chápaním na úrovni šesť ročného decka.“ Smial sa mi keď som márne stláčala tlačidlá na ovládači. „No dovoľ!“ urazene som odhodila ovládač a otočila sa mu chrbtom. „Dovolím.“ Pocítila som jeho dych na krku. Naskočili mi zimomriavky a tep sa zvýšil na minimálne 150. Pomaly som sa otočila a Niall mi chytil tvár do rúk. Pomaly sme sa k sebe približovali. Už sme sa takmer dotýkali nosmi , a ja som cítila že sa pobozkáme....


4 komentáre: