O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 1. októbra 2013

Day 26

Téma: Aký typ chalana ťa priťahuje?

Na túto otázku opäť nie je jednoznačná odpoveď. Myslím, že ani neexistuje človek, ktorému by sa páčil len istý jediný typ osobnosti či výzoru a nič iné. Vo všeobecnosti sa mi páčia všetci chlapci, no zrejme uprednostňujem tmavovlasých, aj keď sa mi už páčilo aj pár blondiakov. Úplne najviac pre mňa asi je chalan z tmavými vlasmi a svetlými očami. Najlepšie zelené, no aj modré sú krásne. Na vlasoch sa mi asi najviac páči look 2013 a la Francisco Lachovski či Justin Bieber (to vedia všetci, ako vyzerá :D) a taktiež strapatý look a la Ian Somerhlader. Opäť, to je len taký ideál, no vo všeobecnosti sa mi páči viac typov chlapcov. Teda, za viacerými sa obzriem a poviem si: "Ten je fajny!" :D Čo sa týka osobnosti, najviac pre mňa je, ak je chlapec zdravo sebavedomý. Nie úplne skromný, že ja som nikto, no ani nie typ a la môžem mať každú holku, na ktorú ukážem prstom. Neznášam takých chalanov! Taktiež cením vernosť a dôveru (vzájomnú - čiže ak on mne dôveruje a ja môžem dôverovať jemu). A taktiež mi malá žiarlivosť celkom lichotí (aspoň viem, že ešte mám tú iskru a chalan sa o mňa stále zaujíma) no prehnaná žiarlivosť je na nevydržanie. To by som nestrpela asi ani najväčšiemu Sexbohovi. A ďalšia vec, mal by byť dobrý poslucháč ale taktiež aj výrečný. Pretože ak sa s niekým nemám o čom rozprávať, respektíve celý čas rozprávam len ja, tak o tú osobu strácam záujem. :) that´s all ♥

2 komentáre:

  1. Top tema ! :) Uplne, že najviac najviiiaac ma priťahuje chlapec :) hnedovlasý, krátkovlasý, krásne čokoládové oči, s najkrajším úsmevom akým som kedy videla :D a ten hlas :D to pana fera sa môžu strčiť všetci :) ale najviac ma však zaujal povahovo :).. čiže uprednostňujem tmavýých chlopov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja uz chodím s mojím visnivanim chalanom jeden rok a dva mesiace presne takze dnes sme mali virocie :D a popis je od domna o hlavu visi takže 185cm visportovana postava. Hnedo vlasi podobne aké ma Cody Simpson farba oči čisto modra. A najvac sa mi na nom paci aky je povahovo. A ešte jeden detail je uplni cvok ako ja a milujeme obi dvaja MRKVIČKU. A co sa mi na nom nepaci ze nemá rád one direction ale to len preto lebo je chalan...ale inak je asi bez chibi :)) P.S nemôžem us nič zle na nho povedať lebo sedi vedľa mna a strašne má stekli :DDDDDD ale aj kebi tu nesedel nepoviem nanho nič zle lebo premna je dokonali :)

    OdpovedaťOdstrániť