O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 30. septembra 2013

Day 25

Téma: Niekto, kto ťa fascinuje a prečo.


Toto je zaujímavá otázka, pri ktorej som nad odpoveďou musela dosť dlho premýšľať. Je veľa vecí, čo ma fascinuje, napr. krásny chlapci, niekedy aj moja odvaha (sama netuším, kde sa berie :D), že stíham všetko, čo mám na pláne, ... No keby som sa mala zamyslieť len nad jednou osobou, tak ma napadne asi len moja najlepšia kamarátka Natal. Prečo ma fascinuje? Nie je to priamo ona ale celkovo naše priateľstvo. Ona je asi jediný človek, s ktorým sa dokážem pohádať len na minútu a hneď sa udobriť. Relatívne, ono to ani nie je pohádanie, len menšia výmena názorov. Neustále ma prekvapuje. Fascinujúce je aj to, že sme ale úplne rovnaké - rovnaké povahy (tvrdohlavé, cieľavedomé, výrečné atď.), rovnaké záujmy a rovnaké rodiny (obe máme mladšie sestry približne v rovnakom veku, takže ešte aj ony sú super kamošky, obe máme jedného rodiča mega prísneho a druhého menej, len ona to má otočené naopak). Celkom fascinujúce, nie? Pre mňa určite 

2 komentáre:

  1. Úplne súhlasím. Aj u mna je to podobne. Najlepsia kamoska, mladsí súrodenci sú kamaráti, akurát rodicia sú prísny obaja. :)
    Inác, podla mna je tento projekt fakt super. Vzdy sa potesím, ked pridás dalsí den. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja už vlastne na priateľstvo najlepších kamaratok neverim :) Moje skončilo po takmer 9 rokoch :D takže jedina osoba, ktorá ma kedy fascinovala, fascinuje a bude fascinovať je môj deduško, ktorého nadovšetko zbožňujem :) a prečo? pretože je to človek plný lásky aj keď to ľahké nemal :) pomôže aj na vlastny úkor a dal by aj to posledné, len aby sa mali všetci naokolo fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť