O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

streda 4. septembra 2013

Hold On 1

Taká kratšia ...

Volám sa Nataly Blackwood, ale skoro všetci ma volajú Natt .Mám 17 a som jedináčik, no bývam s kamarátkou a mojím otcom. Študujem na konzervatóriu....chcela by som byť herečka, ak Pán Boh dá.
S otcom a Sue žijeme v Londýne , v tej najluxusnejšej štvrti.Možno sa pýtate prečo...Asi preto , že môj otec robil jeden čas manažéra nejakej skupiny. Mamku nemám ,umrela keď som mala 10...  Stále mi chýba, neprejde deň , aby som na ňu nemyslela.Je to veľmi ťažké...vyrovnať sa s tým všetkým...Ale preniesla som sa cez to ...aj keď sa to zdá ťažké, všetko sa dá! A je tu ešte jedna vec: milujem One Direction! Sú pre mňa všetkým... stále rozprávam iba o nich , a poviem vám , celému môjmu okoliu to už lezie na nervy. J Bol to šok keď som sa dozvedela , že v mojej štvrti bývajú AJ One Direction!!!! Keď som toto zistila, skoro som zošalela! Bývam OPROTI nim... a dosť často tam mávajú hluk. Aj teraz tam niečo strašne hučí, otec je už  z toho na nervy. „Natt!“ocko vopchal hlavu do dverí.„Okamžite choď oproti k tým tvojim láskam a láskavo im povedz , nech sa STÍŠIA!!!“ tresk a už ho nie je. „OKAMŽITE som ti povedal!“Ozvalo saodniekiaľ. Oou....myslím , že tam radšej pôjdem. Pohľad sa mi zastavil na skrini. Čo si mám obliecť? Aby to vyzeralo , že som v tom celý deň a nechystala som sa kôli tomu? Hmm..... Mám to! Nie je to nič extra, ale dúfam , že,tričko ocenia. ;) Zbehla som dolu po schodoch a vybehla na ulicu. Stála som pred ich dverami. Bolo počuť len bum!tresk! „Oh shit ! Niall dávaj pozor!“ Uh..... Váhala som. Po chvíli som si to rozmyslela , natiahla som ruku , a zazvonila som. Už som sa otočila na odchod, pretože dlho nik neotváral, keď zrazu ..... „Ahoj!“ zaznelo za mojím chrbtom.
dom Natt a Sue
dom chalanov

 

6 komentárov:

  1. Vyzerá to na super poviedku:-) Už sa teším

    OdpovedaťOdstrániť
  2. začalo to zaujímavo som zvedavá na pokračovanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hmm.. Zatiaľ to je super :3 .. Fakt.. Ale myslím si, že by si ešte mohla opísať prečo býva s kamarátkou.. Ale inak je to fakt super.. teším sa na ďalšiu časť :33

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zatiaľ to vyzerá na dobrú poviedku :) určite budem čítať ďalej ;) teším sa :D ...Maggie...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty drevo :D ide ti to :D :D megavé to je makaj .. chcem vediet pokračovanie :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť