O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 20. septembra 2013

Day 24

Téma: Tvoj obľúbený film a o čom je.


Obľúbený film? Jeden? Si robíte srandu? Jeden nemám :D To sa nedá. Ani dve či tri. Každý film je o niečom inom (väčšinou) a každý je úžasný (alebo hrozný) v niečom inom. Ak by som mala menovať zaradom filmy, ktoré sa mi páčili, tak sa nedopíšem :D skúsim, čo ma napadne a hádam sa niekde zastavím :D
Inception, Project X, Tuxedo, In Time, 60 Seconds, Abduction, Limitless, Titanic, Dear John, Twilight Saga, Hunger Games, Step Up (všetky), Street Dance (obe), ... Ehm, nie, to nezvládnem ... mám strašne rada proste tanečné filmy, romantické, akčné, dobrodružné, sci-fi ... sakra, proste všetko. Zbožňuejm filmy Jackieho Chana. Úplne the best herec ever ♥ Taktiež mám rada filmy Leonarda Da Vinciho, Nicholasa Caga a mnohých ďalších, ktorých by som opäť menovala donekonečna. Z herečiek nemám obľúbenú ... možno tak akurát Jennifer Aniston celkom uprednostňujem. Ale všeobecne väčšinou nepozerám, kto hrá vo filme. A keď už fakt, že náhodou pozriem, tak sa skôr zameriavam, na mužské obsadenie, nie len kvôli tomu, aby som mala na koho pozerať počas filmu, ale mám aj vytipovaných tých komediantov a akčných hercov napríklad. V romantickom filme mám radšej, keď sa mi herec páči, no nie je to podmienkou :) No na záver, aby som to nejako zhrnula, páči sa mi VŠETKO :D :D ... takmer :D

3 komentáre:

  1. :D :D :D :D... Tiež milujem Jackieho Chana... A všetky jeho filmy, pretože to je pre mňa vždy a navždy najlepši herec ! :) a Tiež Dear John, Friends with benefits a Love actually (ten film žerem) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja mam rada Jackieho Chana no a z filmov sa mi páči nejaká polovica ...... Jennifer Aniston strašne simpatická herečka patrí medzi moje najobľúbenejšie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja mam rada Jackieho Chana no a z filmov sa mi páči nejaká polovica ...... Jennifer Aniston strašne simpatická herečka patrí medzi moje najobľúbenejšie

    OdpovedaťOdstrániť