O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 10. septembra 2013

Love Me For Me 29

Louis.
„No tak, poďme už!“ zvolal som mrzuto na chalanov, ktorý jedli pomaly ako slimáky.
„Čo si taký nedočkavý?“ pozrel na mňa Liam a Harry mu s plnými ústami odvetil.
„Nemôže sa dočkať svojej frajerky, že?“ uškrnul sa.
„Styles! Ešte raz sa o niečo pokúsiš, tak ti prisahám, že to už bude mať následky!“ pohrozil som mu, no on sa len znovu zaškeril a riekol.
„Akoby to teraz nemalo následky. Ja prežijem všetko!“
„Len aby,“ zamrmlal som si popod nos a nahlas som povedal: „Čakám vás do 5 minút pri aute. Ak nie, odchádzam!“
Následne som vstal a nechal som ich hundrajúcich pri stole. Buď sa poponáhľajú alebo pôjdu vlakom. Ja som mal kľúče a tým pádom som mohol rozhodovať, kedy pôjdeme. A oni sa museli prispôsobiť. A teraz som už nechcel viac čakať.
Našťastie pre nich sa o pár minút zjavili pred hotelom a nastúpili do auta. Len čo sa zavreli všetky dvere, naštartoval som a vyrazil na niekoľko hodinovú cestu späť.

„Zbohom!“ zakýval som chalanom pri štúdiu, kde som odparkoval spoločný Land Rover, aby sme sa doň všetci vošli a následne som sa svojím Saab odviezol domov. Len čo sa za mnou zatvorili dvere od bytu, vzal som do rúk mobil a vytočil Ashleyine číslo.
„Áno?“ zdvihla to a ja som sa pri zvuku jej hlasu naširoko usmial.
„Ahoj, honey. Už som späť v Londýne. Kedy prídeš?“
„Jeej, ahoj, Louis. O hodinu môžem byť tam,“ povedala nadšene.
„Už sa nemôžem dočkať,“ usmial som sa.
„Ok, tak sa vidíme. Pa,“ odvetila a zložila. Ja som položil mobil na stolík a zamieril som rovno do kúpeľne. Po tej ceste mi sprcha padla vhod. Len čo som bol čistý  a voňavý v novom oblečení, sadol som si na gauč a netrpezlivo som čakal sledujúc televízor, ktorý som však vôbec nevnímal. V mysli som mal len prekvapenie, ktoré som mal pre Ashley pripravené.
O pol 5 sa ozvalo klopanie a ja som šiel nadšene otvoriť.
„Aho- ... Dobrý deň,“ opravil som sa hneď, len čo som za dverami nezbadal Ashley ale poštárku.
„Prišiel vám doporučený balík do vlastných rúk,“ povedala a podala mi malú krabičku. „Poprosím vás podpis ... tuto.“
Poslušne som podpísal a zavrel som za ňou dvere. Vrátil som sa späť do obývačky a chystal som sa otvoriť balík, keď sa znovu ozvalo klopanie na dvere. Žeby niečo zabudla? pomyslela som si a šiel som znovu otvoriť. No namiesto poštárky tam tentoraz stála Ashley. Rozžiaril som sa nadšený, že ju znovu vidím a hneď som ju schmatol do náručia. Prekvapene vykríkla, no úsmev jej tiež žiaril na perách. Náruživo som ju pobozkal a položil na zem.
„Vitaj,“ usmial som sa.
„Ďakujem,“ vrátila mi úsmev a šla do obývačky. Ja som zavrel dvere od bytu a šiel som za ňou, trošičku nervózny, ako bude na moje prekvapenie reagovať. Hádam to dopadne fajn.

Zoey
Len čo som dotelefonovala s Louisom, hodila som mobil na posteľ a vtrhla som do kúpeľne. Po rýchlej sprche som si vyfénovala vlasy a zo skrine som si vytiahla tyrkysový top, rifľové džínsy a sandále. Rýchlosťou svetla som sa nalíčila a upravila som si vlasy a potom som si pobalila potrebné veci do kabelky. Zo skrine som ešte vytiahla hnedú koženku a vyšla som z izby von.
Taxíkom som sa odviezla k Louisovi a práve, keď som vystupovala z výťahu, prešla som okolo poštárky. Zamierila som k jeho bytu a zaklopala som. O minútu na to otvoril dvere a len čo ma zbadal, schytil ma do náručia. Prekvapene som vykríkla, no neprestala som sa usmievať a len čo ma náruživo pobozkal, opätovala som mu to.
„Vitaj,“ položil ma na zem a usmial sa.
„Ďakujem,“ odvetila som a zamierila som do obývačky, kde som hodila kabelku na gauč. Louis zatiaľ zatvoril dvere a ja som hneď znervóznela, keď som si spomenula, čo ma čaká. Chystala som sa mu povedať pravdu. Len čo ku mne prišiel Louis, vyzeral byť tiež nejaký nesvoj.
„Musím ti niečo povedať,“ ozvali sme sa naraz a následne sme sa zasmiali.
„Ty prvý,“ riekla som s úsmevom a Louis sa začervenal.
„Poď,“ chytil ma za ruku a ťahal ma ku klavíru. Sadli sme sa na stoličku a Louis sa ku mne otočil. „Chcel by som ti niečo zahrať,“ usmial sa. Ja som mu len opätovala úsmev a čakala som, čo to bude. Otočil sa ku klavíru, otvoril klávesy a položil prsty na správne miesta. Opäť zatvoril oči a začal hrať. Tentoraz aj s jeho nádherným spevom.

You sit in the bathroom and you paint your toes
I sit on the bed right now and I sing you a song
It's not always easy, but somehow our love stays strong
If I can make you happy, then this is where I belong


And I'd just like to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say that you're perfect
But you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me

S otvorenými ústami som naňho hľadela a nedokázala som chytiť dych. Srdce mi bilo ostošesť a ja som naňho len zhypnotizovane hľadela a počúvala jeho krásne vyznanie.

I know all your secrets, and you know all of mine
You're always here to hold me up when I'm losing my mind
I wish that I was stronger so that I had more to give
I'll share everything I have and we'll find a way to live

A tu, v tej chvíli, keď spieval o všetkých mojich a jeho tajomstvách, v srdci ma pichlo a zasiahla ma ostrá bolesť. Bolesť z lži, ktorou som ho celý čas kŕmila. Z oka mi vyšla slza a ako som počúvala zvyšok piesne, pridali sa k nej ďalšie a ďalšie.

And I'd just like to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say that you're perfect
But you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me

Even after all this time, nothing else I ever find
In this whole wide world can shake me like you do
Its true that something so sublime that there aren't words yet to describe
The beauty of this life I've made with you

And I'd just like to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say you're perfect
But you'll see oh my sweet love you're perfect for me
And I know you too well to say you're perfect
But you'll see of my sweet love you're perfect
Oh my love I swear you're perfect
Yes I promise, you're perfect for me.

Len čo tá prekrásna pieseň skončila, Louis otvoril oči a pozrel na mňa. Keď ma zbadal zmáčanú slzami, na tvári sa mi zjavilo prekvapenie a hneď mi položil ruku na líce a zotrel slzu, ktorá po ňom práve stekala.
„Ash, zlato, čo sa deje? Prečo plačeš?“ opýtal sa.
„Ja len ...,“ šepla som a hlas sa mi zlomil. „Bolo to nádherné.“

„Myslel som vážne každé jedno slovo, čo som povedal,“ odvetil a ďalší zásah dýkou prešiel mojím srdcom. „Ashley, ja ... ľúbim ťa,“ šepol a s láskou sa mi díval do očí, no ja som to viac nedokázala zniesť. Bolesť v mojom srdci sa tisícnásobne zväčšila a ja som sa srdcervúco rozplakala. Čo som to len spravila? Prečo som mu tak ublížila a ani o tom nevie? Ľúbi ma a aj ja jeho, no keď sa dozvie pravdu, bude ma nenávidieť. No ja nemám inú možnosť. Musím mu to povedať. 

7 komentárov:

  1. to je tak Ú-ŽAS-NÁ kapitola ;) a celkovo celý príbeh. Strašne sa mi páči tvoj štýl písania. Každú kapitolu čítam na jeden dych, a to nehovorím len o tejto poviedke. Len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zas znova super ;) rychlo novu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uz pride to velke odhalenie ! Dum dum dum! Skvela cast :) aj, ked nie najstastensia. Nevadi tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pre kristove rany !!!!!!!! To akože fakt ?!?! Krásna časť ... a tá pieseň, proste TOP <3 ale nech sa už vysolí, ňe ?? Šup, šup, ďalšiuu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naaaaadhera! :) Krásne píses. Tvoje poviedky cítam najradsej zo vsetkých. Rýchlo dalsiu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super super super prosim hned novu

    OdpovedaťOdstrániť