O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 15. septembra 2013

Hold On 5

Len čo som za sebou zatvorila vchodové dvere, už aj bola pri mne s tisíckami otázok. Len som prevrátila očami a naznačila jej že všetko jej poviem v našej izbe.
„No tak už začni!“ prosila Sue už asi dvadsiaty krát. Ja som sa opäť len usmiala a povedala jej to čo vždy : „Urob nám granko a poviem ti.“ Usmiala som sa sladko. Naštvane sa postavila a odišla zrejme do kuchyne urobiť to granko. Ja som zatiaľ na seba natiahla svoje obľúbené tepláky , tričko a papučky.

Ľahla som si na posteľ a čakala na Sue.  Ležala som takto dobrých pätnásť minút , kým som konečne začula jej kroky na schodoch.  Kopla do dverí a pomaly postavila šálku s grankom predo mňa. Sadla si vedľa mňa a pozrela na mňa pohľadom ktorým by ma zabila keby sa dalo. Pohodlne som si sadla a pomaly som si odpíjala z granka a pritom som sa dívala na Sue. Bavilo ma takto ju naťahovať. Asi po piatich minútach ma to prestalo baviť a začala som rozprávať. „Zlato , poviem ti , bol to ten najlepší zážitok v mojom živote! On, on je ,je úžasný....a.... A ten výlet! Predstav si , on ma vzal na let vrtuľníkom! Sue uvedomuješ si že sa mi plnia sny?“ spýtala som sa jej so žiariacimi očami. Sue mi neodpovedala hneď , pretože sa na mňa dívala tak ohromene že dokonca zabudla zatvoriť ústa. „To vážne? Neverím!“ skríkla keď sa spamätala z počiatočného šoku. Chytila ma za ruky a spolu sme spolu začali skákať a ziapať ako malé deti keď dostanú vytúženú hračku. Po dosť dlhej chvíli keď sme sa vyjašili sme spadli unavené na posteľ a ja som pokračovala. „ Niall dneska vyzeral úžasne...a...ja som si vyrobila trapas skôr ako som s ním vôbec stihla byť.“ Pozrela som na Sue ako zareaguje. „Ja viem,“ povedala na čo som zdvihla obočie, „sledovala som vás z okna.“ Dodala na vysvetlenie. „Ty si neuveriteľná Sue! Špehovať svoju najlepšiu kamošku na jej prvom rande!“ naoko urazene som na ňu zagánila. „Ja viem že som nemala,“ liezlo z nej , „no nedalo sa odolať. Vieš predsa aká som zvedavá!“ dodala so smiechom. „A keď sme už pri tej zvedavosti,“ pozrela na mňa svojím najnevinnejším pohľadom, „nespomínal Niall čisto náhodou niečo o Harrym?“ ´Tak o toto ti ide ty zvedavý škrečok!´ pomyslela som si s úsmevom. „Nie, nič prečo? Sue, však sa ti Harry páči?“ spýtala som sa so šibalským úsmevom od ucha k uchu. Mám ju už prečítanú a presne viem čo mi odpovie , no aj tak som to chcela počuť od nej. „No áno.“ Priznala celá červená s iskričkami v očiach. „Ja som to vedela!“ skríkla som a teraz som ťahala z postele ja ju aby sme opäť skákali ako šibnuté. „Ozaj , kde je ocko?“ spýtala som sa keď sme sa opäť zvalili udychčané na posteľ. „Šiel na nejaký pohovor do L.A. nevravela som ti ? Mal by sa vrátiť pozajtra.“ „Znova si zháňa prácu? Ale ak by ju aj náhodou dostal , ja sa už sťahovať nehceeeem!“ začala som spievať detským hláskom. Sue sa na mňa najprv pozrela ako na idiota no potom sme sa spolu začali smiať ako retardované tulene. Bolo už dosť neskoro , tak sme sa prezliekli do pyžám, pozamykali sme a ľahli si do postelí.  Ležali sme a rozprávali sa keď zrazu....

3 komentáre:

  1. Tie tulene nemajú chybu. :D Len v tom pokracuj. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty kokos makaj rýchlo ... :D zaújímavé to je riadne :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ked zrazu čo ?? Jooj takto to naťahovať :) parádna finta :P teším sa na pokračko - JE TO SUPER ;)

    OdpovedaťOdstrániť