O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 6. septembra 2013

Day 19

Téma: Kedy si nerešpektovala svojich rodičov?



Celú svoju pubertu :D ale nie... oco sa sle sťažuje, že ich nerešpektujem, že neustále odvrávam a podobne, no mamka ma ubezpečuje, že to tak vôbec nie je :) oco trošku rád preháňa :) ja sa strašne teším, až bude moja malá sestra v puberte :D až potom pochopí, aké som bola dobré dieťa :D v podstate svojich rodičov rešpektujem neustále ... mini hádky a odvrávanie je v poriadku ... bez toho to nejde :) za nerešpektovanie však považujem napríklad útek z domu počas zaracha a podobne :) ja som až príliš veľký strachopud na to, aby som to niekedy urobila :) obaja moji rodičia boli vojaci, takže som mala prísnu výchovu, a naučila som sa ich rešpektovať .... no občas mám na oca v poslednom čase (to je asi posledné 4 roky) neskutočné nervy, pretože to strašne preháňa .. dáva mi zaracha kvôli nevynesenému košu a podobne a mne už pomaly odchádzajú nervy ... nemôžem sa dočkať, až odídem na vysokú :) 

4 komentáre:

  1. Hádky no či su u náš mini to neviem ale určite ich neignorujem ako môj brat ten ich má na háku a poriadne a tiež nemám na "gule" aby som zdrhla z domu :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež nemám odvahu ujsť z domu :D
    Moja mamka keby skríkne tak celá čata Levických vojakov stojí v pozore a počúva ju na slovo,lebo by si ju nechceli pohnevať, NIeto ja, chúďa bez zbraní.. Však by ma roztrhla.. Ja sa s mamkou nehádam, nemám na to :D mám pred ňou dosť rešpekt ale zasa ked na mňa kričí neviem prečo chcem sa rozosmiať. S tatkom sa hádam non-stop aj o sprostosť. Väčšinou zo srandy ale aj tak sa hádame a ak nevyhrá tak sa na mňa hnevá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rešpektujrm oboch rodičov no viac asi maminu :-) tej nedokažem tak navrieskat ako ocovi :-) s maminou mam kamaratsky vzťah ale s ocom je.to take že hadky na dennom poriadku...drži ma ako na voditku takže dost často a dost hnusne mu navrieskam :-)... A začina to s nim byt lepśie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kam a na akú vysokú ideš ??

    OdpovedaťOdstrániť