O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 15. septembra 2013

Day 22

Téma: Ako si sa zmenila za posledné dva roky?



Posledné dva roky som prebehla celkom veľkým počtom zmien, čo sa týka aj zovňajšku aj vnútra. Začnem teda tým zovňajškom. Prestala som nosiť okuliare a kupujem si šošovky. Začala som si denne upravovať vlasy na iný spôsob. Kedysi som ich nosila buď rozpustené alebo v cope, nič iné. Na večer som sa začala maľovať výraznejšie ako kedysi. Používam aj očné tiene a výraznejšiu linku. Taktiež som, síce nie za posledné dva roky ale za posledný polrok, schudla pár centimetrov. Nevážim sa ale meriam, takže neudávam kilá :D A taktiež som dosť zmenila štýl obliekania - kedysi skôr botasky a mikinu, teraz skôr lodičky a svetrík. Vnútri som zmenila taktiež množstvo vecí na mojom myslení. Jednou z najpodstatnejších a asi najviditeľnejších je, že som sa zmenila z tichej šedej myšky, ktorá sa bála niečo vôbec povedať na ukecanú, sarkastickú mrchu pre niekoho alebo na sebavedomé dievča s vlastným názorom, ktoré sa ho nebojí povedať. Záleží na uhle pohľadu a na osobe, ktorá sa pozerá :D Napríklad voči haterom som celkom otvorená a nebojím sa im naložiť. Slovne myslím. Je to tak zrejme preto, že dosť z mojej minulosti tvorili prezývky a la bifľa a podobne. Takže teraz, keď má niekto niečo na mňa, nebojím sa ho odpinknúť nejakou sarkastickou poznámkou na city. A tak ľudia, ktorí ma už poznajú, sa boja dovoliť si na mňa, lebo vedia, že by som ich uzemnila. Ďalšia vec ohľadom mojej vnútornej zmeny je voči chlapcom. Kedysi tiché hanblivé dievča je nenávratne preč. Nehanbím sa nosiť možno aj vyzývavejšie oblečenie, no nie len kvôli tomu, aby som upútala pozornosť, ale taktiež sa v tom cítim dobre. Vyzývavejšie nemyslím obliekanie sa ako štetka ale napríklad väčší výstrih. Treba predsa využiť svoje prednosti :D Taktiež sa už nehanbím rozprávať s cudzími chalanmi, či sa mi páči alebo nie. A rozhodne neskrývam svoj záujem, ak nejaký je. Ako inak má potom chalan vedieť, či má spraviť ďalší krok alebo nie. A tak sa mi podarí zbaliť chalana za jeden večer. Niekedy len for fun :D A tu si niektoré možno pomyslia práve tú mrchu, no tie sa chalanom páčia viac. Aspoň tým, že nie sú stále dostupné a sú ... no mrchy. Chalani predsa milujú dobýjanie a dobrodružstvo. A to som stihla pochopiť :D That´s probably all about changes in me :) what about you?

2 komentáre:

  1. Zovňajšok čo sa týka to neriešim... Vždy si poviem, že ma musia mať radi aká som, a nie preto ako vyzerám :) A to ostatné? Tiež mi hovoria že som sa zmenila na dobrú mrchu.. Vždy som bola sivá myška, ktorá keď niečo od nej potrebovali robila všetko.. a tak som po čase už sama došla na to že presiahlo to až k využívaniu.. stopla som to :) nerobím, to čo chcú ostatní a je mi lepšie :) čo sa týka chlapcov.. prekonala som strach :) vyznala som lásku mojmu vysnívanemu.. síce to nedopadlo uplne najlepšie :) no kamarati sme a mne je lepšie :) ako sa hovorí "Je lepšie skúsiť a neuspieť, než neskúsiť a celý život si vyčítať, že sme sa o to nepokúsili"..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak :) u mna to tiez nedopadlo dobre ked som prvemu vyznala lasku a boli sme sice kamarati ale len taky polrok :D nevadi ako hovoris s tym citatom presne :) nikdy som sa kvoli tomu nezahriakla ze uz nikdy to nepoviem :)

      Odstrániť