O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 1. septembra 2013

Love Me For Me 25

„Viem, že si mal na dnes nejaké plány, no potrebujem úkryt pred Taylor. Vie, kde bývam a nemôžem sa jej zbaviť!“ ozval sa najprv Harryho hlas a napokon vošiel dnu aj on samotný.
„Teraz nie je vhodná ...“ začal Louis a vtedy ma Harry uvidel a prekvapene mu padla sánka. „ ... doba,“ dokončil Louis.
„Ahoj,“ zakývala som mu s úsmevom a on sa otočil k Louisovi.
„Prečo si mi nepovedal, že budeš mať spoločnosť. To by som sa sem nenasačkoval!“ pozrel naňho vyčítavo.
„Nevedel som, že budeš mať potrebu sa ku mne sťahovať,“ pokrčil plecami Louis.
„Ale kam mám teraz ísť?“
„Ja som stále tu!“ zamávala som na nich. „A mne neprekáža, ak budeme mať spoločnosť.“
„Výborne,“ uškrnul sa Harry. „Idem si teda po kufre. A mimochodom ... ahoj,“ zakýval mi a zmizol.
„Si si istá, že ti to nevadí?“ spýtal sa s nadvihnutým obočím a prisadol si ku mne.
„Nie,“ odvetila som s úsmevom. „Veď je to tvoj kamarát. A pokračovať v načatom môžeme aj inokedy,“ uškrnula som sa.
„Napríklad aj u teba,“ usmial sa. „Ešte som tam nebol.“
„Uh-huh,“ zamrmlala som a rýchlo som odbočila od témy. „Kto je Taylor?“
„Harryho bývala. Taylor Swift.“
„Ach tak,“ povzdychla som si. To meno mi niečo hovorilo, no tvár som k nemu priradiť nevedela.
„Som zvedavý, ako dlho tu ostane,“ zamyslel sa Louis a naše ticho prerušil Harryho príchod.
„Nechcete mi s tým niekto pomôcť?“ zabručal a mi sme sa obzreli jeho smerom. Keď povedal, že si ide po kufre, očakávala som max dva. Vlastne aj jeden by bol dosť. No on ich mal štyri. Ako sa s nimi dotrepal až sem bolo pre mňa záhadou.
„To sa sem sťahuješ nastálo, či čo?“ vyvalil oči Louis.
„Veľmi vtipné, Tomlinson. No tak, pomôž mi!“
„Už idem,“ prevrátil očami a šiel mu na pomoc. Spoločne to odniesli do Louisovej izby a vrátili sa späť. Louis si sadol vedľa mňa s rukou cez moje rameno a Harry sa usadil v kresle.
„Tak ... čo som prerušil?“ uškrnul sa na nás a ja som cítila, ako moja tvár naberá odtieň svetločervenej. Sklopila som pohľad a tvárila som sa, že mám niečo na ruke. Louis sa však nenechal vyviesť z miery a odvetil:
„Práve sme sa chystali pozrieť si nejaký film.“
„Výborne, tak to sa pridám,“ odvetil a hneď siahol po ovládači. Tak to som teda zvedavá, čo vyberie, pomyslela som si. Chvíľu sa prehrabával filmotékou a následne zastavil na filme Kick Ass 2.
„Paráda,“ nadchol sa Louis a Harry naňho hodil významný pohľad. Ja som sa ich len nechápavo pozorovala, keďže som ani len netušila, o čom je prvá časť toho filmu, nie to ešte druhá. Po pár minútach som to zistila. Superhrdinovia, samozrejme. Že ma to nenapadlo, pomyslela som si, no skúsila som tomu filmu dať šancu. No mohla som sa snažiť akokoľvek, toto nebola ani náhodou moja šálka kávy a tak som to dopozerala len zo zdvorilosti.
„Ako sa ti to páčilo?“ pozrel sa na mňa nadšený Louis, keď na plátne naskočili titulky.
„Nooo...“ zaváhala som. „Pozeralo by sa to lepšie, keby som videla aj prvú časť,“ pokrčila som ramenami.
„Mala si nám povedať, že si to nevidela,“ zatváril sa smutne Louis.
„Čože! Ty si nevidela Kick Ass? A to si hovoríš herečka?!“ vybuchol na mňa prekvapený Harry.
„Nechcela som vám kaziť radosť,“ usmiala som sa na Louisa a následne som sa otočila k Harrymu. „A k tebe ... nie každý tu je filmový maniak a nerobí nič iné len chodí do kina alebo kupuje najnovšie trháky. To, že som herečka ešte neznamená, že poznám každú jednu somarinu, nič v zlom,“ pozrela som sa na Louisa, „ktorá bola kedy natočená. Takže prepáč, ak som ťa tak pohoršila tým, že som tento film predtým nevidela,“ dokončila som svoj monológ a postavila som sa mieriac do kuchyne. Naliala som si pohár studenej vody a chcela som sa vrátiť späť, no zastavil ma Harryho rozhorčený hlas.
„Čo som jej zrobil? Veď sama povedala, že jej tu neprekážam!“
„A aj to tak myslela. No ani sa jej nečudujem, že po tebe tak vyletela, keď si jej povedal to, čo si povedal. Aj ja by som sa naštval, keby odo mňa každý očakával, že budem poznať všetky piesne, ktoré boli kedy vydané a povedal to takým spôsobom, ako ty,“ obraňoval ma Louis a mne sa po duši rozlial spokojný pocit.
„Fajn, možno som to trošku prehnal. Lenže to je Kick Ass ... najlepší akčný film so superhrdinami!“
„Vyzerá ako niekto, kto zbožňuje superhrdinov?“ zasmial sa Louis.
„Nie,“ odvetil oduto Harry a v obaja stíchli. To som si povedala, že už bolo dosť špehovania a šla som aj s pohárom späť na svoje miesto.
„Tak, čo teraz?“ riekla som, akoby sa nič nestalo. Nechcela som sa s Harrym hádať, no tú drzosť som tolerovať nemohla. A tak keď som mu na to povedala svoje a on si uznal chybu, ak keď nie priamo predo mnou, nebol dôvod to ďalej rozoberať.
„Zahrajme si twistera!“ navrhol Louis.
„Nie je nás málo?“ pozrel naňho prekvapene Harry.
„No, je to najmenší počet, ale stačí to. Dvaja hrať nemôžu, lebo im nemá kto točiť, no traja už áno,“ usmial sa.
„Tak fajn,“ prikývol Harry.
„Ashley?“ pozrel na mňa Louis tým psím pohľadom, ktorému sa nedalo odolať.
„Dobre,“ usmiala som sa a Louis nadšene utekal po hru.
„To aj pri tebe sa správa ako dieťa? Myslel som si, že už trošku dospel,“ pozrel na mňa Harry.
„Máva svoje chvíle,“ usmiala som sa a to sa už vrátil Louis a my sme začali hrať.
Prekvapivo sme sa neskutočne nasmiali na všetkých tých pózach a ani sme nepostrehli, koľko je vlastne hodín. Až keď sme skončili a pozreli na čas, ostali sme šokovaní, že už je dávno po polnoci. Všetkých nás úž zmáhala únava a hoci dobrá nálada prevládala, rozhodli sme sa ísť spať. Mne sa nechcelo ísť späť na internát a tak som si povedala, že prespím tu. No pre istotu som si nastavila budík, aby som ráno stihla prednášku.

„Tak dobrú noc, hrdličky,“ zaškeril sa na nás Harry a my sme sa s Louisom ruka v ruke pobrali do spálne. Vedela som, že nič extra už nebude, pretože sme boli jednak obaja vyčerpaní a jednak sme mali za pätami Harryho. Nikto z nás nechcel pokúšať šťastie. A tak som sa len pritúlila k Louisovi, ktorý ma objal a spolu sme hlboko zaspali. 

18 komentárov:

  1. Wow znova nemam slov :-) skvela časť :-D ja som vedela že to bude Harold :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dokonalé ako vždy! :) len nech im to nabudúce nikto nekazí :D a rýchlo ďalšiu prosíím :D prvý komeeeent :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fakt výborná časť úžasná si fakt dobrá dúfam že toto bude ešte dlhý príbeh skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow!!! užasná a na 99,9 percenta som vedela,že to bude Harry xDDDD kto iný...xDD teším sa na ďaľšiu!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jaaj more otrastne!nedaj tieto pribehi sem uz nykdi!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D :D Dievčatko moje zlate :D Si trápna jak moje gate ;) Som ti povedala aby si palila do prdele, pretože iba tam patríš :)(sračka patrí k sračke) tak sa nepchaj tam, kde ťa nikto nechce :D.. a s tou gramatikou, myslím, že to na nás iba hraješ, takže v podstate aj s tým si trápna a dokazuješ svoju krásnu inteligenciu a ubohosť :D.. Dievčata a Laurika myslím, že to dievča bude viac vytočené ked si ju nebudeme všímať :) takže od teraz treba ignorovať každý jej komentár :) a ju to po čase prejde :) Čús BITCH ! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som to vedela. :D Teda tusila. :) Skvelá cast, ako vzdy. :) Más talent na písanie. Vzdy to vies tak presne vystihnút. :) Je to úzasné! Tesím sa na pokracovanie. :)
    PS: Vela úspechov v skole. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Supeeeeeeeeeeeer :) bože !! Nech mu to povie !! :D joj, už ma aj prešla chuť komentovať tú kravu :D ser na ňu ako doteraz :D teším sa na pokračkooo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aa genialne :3 cast pred bola inak vazne mnam ! ;) tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Otraaastny.Uz som ti prikazala abi sy dala to tu hore dole!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vies co mi mozes prikazovat :D :D :D :D :D este aj na just by som to nechala :D :D :D ja ti prikazujem nerobit sa hlupou a pisat aspon gramaticky spravne nech neoslepneme vsetky :D

      Odstrániť
  11. zlatá moja strč sa a zmizni z tohto blogu !!! Nebudem sa čudovať ak tu všetky budeme mať okuliare ....PS:story je skvelááá

    OdpovedaťOdstrániť