O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 9. septembra 2013

Day 20

Téma: Ako dôležité je podľa teba vzdelanie?

V dnešnom svete? Najviac. Dnes sa človek bez poriadneho vzdelania ani len nezamestná. Ak nemá vysokú školu, je nikto. Čím viac titulov, tým väčší si človek. Nemyslím si, že by to tak malo byť, no k dôležitosti vzdelania sa pripájam. Musím priznať, že ja sama sa rada učím novým veciam, aj keď školu práve nemusím :) mám rada pocit informovanosti. Najradšej by som bola taký vševedko, no viem, že sa to nedá ... No aj tak sa rada k tomu približujem čítaním množstva kníh (nie len románov ale aj vedeckých), sledovaním správ a podobne. Mojím snom bolo odmala vedieť veľa jazykov. Vždy som chcela, že keď budem cestovať a prídem do nejakej krajiny, nebudem rozprávať len angličtinou, pretože to je jediný dorozumievací prostriedok. Chcela som, a stále aj chcem, vedieť rozprávať domácim jazykom. Vedieť ich kultúru a podobne. Neviem prečo, ale baví ma získavať nové informácie, učiť sa nové veci ... nie len čo sa týka predmetov v škole, ale aj znalosti a schopností, ako napríklad hra na nejaký nástroj a podobne. Zatiaľ som sa k tomu ešte nedostala, no len čo bude čas, chcem sa to naučiť. Klavír, gitara, bicie .... to sú moje terajšie sny. Ako sa to zmení o pár rokov, to netuším. Taktiež ma poslednú dobu neskutočne fascinuje sign language - neviem to preložiť do slovenčiny, no je to vlastne dorozumievanie hluchých ľudí. Zaujímam sa o to odkedy som začala pozerať jeden seriál, kde je znaková reč, presne, tak sa to volá :D veľkou časťou. Taktiež ma v tomto ohľade napadá aj čítanie z pier či Braillovo písmo. Možno si pomyslíte, že som šialená ... no to som ja :D 

5 komentárov:

  1. Áno je dôležité, ale na akej úrovni to vzdelanie je :) Vždy sa na výšku dostali fakt že hlavičky a teraz? teraz tam nájdeme aj takých, ktorí by sa v tom čase určite na tú výšku nedostali, v tom čase by oni na tú výšku ani nepomysleli.. A zrazu majú vysokoškolský diplom všetci a niekedy ani výška nepomôže ;)záleží od zručnosti dosť :)..Dosť ma to všetko irituje, pretože človek sa niekedy fakt že udrie ako koň, aby niečo dosiahol, no niekto má bohatého otecka mamičku, čo svojmu rozmaznanému decku dajú aj modré z neba a nemusí pohnúť ani prstom.. ani pre žiadne vzdelanie, prácu či dokonca nejakú publicitu..To je osobne môj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa je toež prvoradé štúdium na koľko sa chcem dostať na zdravotnú a tam treba zamakť a keď ide o jazyky ja chcem sa tiež naučiť viac jazykov ako len anglinu jazyky ma bavia takže v tom nevidím problem :D Komu sa chce ten sa naučí :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda volá ten seriál ? Myslím že ho tiež pozerávam, je tam pár hluchých ľudí tak asi tak :DD A aké jazyky okrem AJ sa učíš ak sa smiem spýtať ? :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Switched At Birth :) a učím sa zatiaľ angličtinu a španielčinu

      Odstrániť