O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

streda 26. februára 2014

Challenge 12

Emma
Po telefonáte s Harrym som s úsmevom vošla späť do našej kancelárie a usadila som sa za počítač. V hlave som mala predstavu, ako dnešný večer dopadne. Po včerajšom večernom pátraní som síce mala v hlave poriadny chaos, no po výdatnom spánku sa odrazu všetko vyjasnilo.
Uvedomila som si totiž, že nemôžem mať žiaden vzťah, hlavne kvôli deťom a mojej práci, pretože by som to nijak nestíhala, a tak som bola v pohode s tým, že sa stretneme raz a koniec. Veď predsa len, aj my, ženy, máme svoje potreby. A tak som, spokojná so svojím plánom, vyrazila do práce akoby nič.
No teraz som už nemohla nič skryť. Allison si ma premeriavala a pokúšala sa zistiť, s kým som telefonovala. Snažila som sa zakryť svoj úsmev a tváriť sa normálne, no kútiky úst sa mi ťahali do strán a ja som tomu nemohla zabrániť.
„Tak hovor,“ prevrátila očami Ally a ja som sa zasmiala.
„Ideme dnes na večeru,“ odvetila som.
„Tak to som zvedavá, kam ťa vezme. No ako som ti povedala, daj si naňho pozor.“
„Ak myslíš na to, že je prelietavý sukničkár a každú noc ma v posteli inú, tak o tom už viem.“
„Odkiaľ?“ zvolala Ally prekvapene.
„Od takej vecičky, čo sa volá Google. Mala by si to niekedy tiež vyskúšať,“ uškrnula som sa.
„Ha ha ha. Aká si vtipná. Takže aj napriek tomu s ním pôjdeš?“ nadvihla Ally obočie.
„Áno, prečo nie. Nechcem predsa žiaden vzťah. Tak prečo to nevyužiť,“ pokrčila som ramenami a vrátila som sa do práce. Ešte šťastie, že tam v tej chvíli nebol Alec. To by som sa asi buď cítila dosť nepríjemne alebo by sme o tom nehovorili vôbec.
„No to ma podržte. Zásadová Emma Reed si ide po sex na jednu noc!“ zvolala Allison so smiechom.
„Ešte hlasnejšie, poprosím. Na dolnom poschodí to ešte nepočuli,“ zamračila som sa na ňu, no nemohla som si pomôcť a rozosmiala som sa spolu s ňou. „Čo iné mi predsa zostáva.“
„Iste, iste. Nemáš na výber. Jedinou možnosťou je sex so známym sukničkám, ktorého chce takmer každé dievča na svete a o ktorom je takmer v každom časopise článok. Bravo!“
„Nie, nie. Brava!“ zasmiala som sa. „A nehovor to spôsobom, akoby som robila niečo zlé. Veď aj ty si už mala jednorazovky.“
„Mala. Ale ja som už od puberty bola voči sexu viac otvorenejšia. O tebe som si myslela, že si viac ... no, konzervatívnejšia. My bad,“ usmiala sa Ally. „Ale páčiš sa mi takto. Si ... veselšia.“
„Ďakujem,“ uškrnula som sa. „Dosť bolo rečí. Mali by sme sa vrátiť k práci, lebo to budeme robiť ďalší týždeň.“

O pol šiestej som stála pred skriňou, na hlave som mala turban z uteráku a okolo seba obkrútenú osušku, a zúfalo som sa prehrabávala svojím oblečením. Ako to, že tu nič poriadne nemám?  zlostila som sa na seba. Jediné sexy šaty som mala vtedy v bare, no aj tak by som si ich na večeru nevzala. Boli príliš výstredné.
Chcela som síce vyzerať sexy, no na druhej strane primerane. Predsa len som išla do spoločnosti. Navyše, po tom, čo mi Harry poslal adresu na mobil, som si vyhľadala reštauráciu na internete a zistila som, že je to jedna z najdrahších v centre.
„Nastal čas na tiesňové volanie,“ zamrmlala som si popod nos a v mobile som vytočila Allisonine číslo.
„Ahoj. Čo sa deje?“ ozvala sa.
„Nemám si čo obliecť!“ zaúpela som.
„Ako to? Veď máš plný šatník?“
„Nemám nič vhodné. Poslal mi adresu jednej z najdrahších reštaurácií v meste. Nechcem vyzerať ako sedliačka. No na druhej strane chcem byť zvodná,“ riekla som zúfalo.
„Aká je to reštaurácia?“
„Le Gavroche!“ odvetila som.
„O my goodness!“ zvolala Ally prekvapene. „Veď tam sa na stôl čaká aj týždeň!“
„Ja viem! Nepridáva mi to veľmi na pokoji!“
„Tak dobre. Idem niečo nájsť. Do polhodiny som u teba. Zatiaľ sa namaľuj a priprav!“
„Ok. Ďakujem ti,“ usmiala som sa a vydýchla som si. Vedela som, že u Allison sa niečo nájde. Mala šatník väčší ako bola naša obývačka. Bola totižto závislá na oblečení. A teraz sa mi to aj zišlo.
Počúvla som jej radu a šla som sa pripraviť. Za polhodinu som si stihla vysušiť vlasy a vyžehliť si ich. Práve, keď som sa chystala namaľovať sa, zazvonil domový zvonček. V momente som vystrelila z kúpeľne a utekala som k dverám. Zadychčane som ich otvorila a vďačne sa vrhla Allison do náručia.
„Milujem ťa,“ povedala som, len čo som ju pustila.
„Veď aj máš prečo,“ zasmiala sa Ally.
„Poď ďalej,“ ukázala som, aby šla dovnútra. „Do mojej izby.“
Len čo sme vyšli nahor, nedočkavo som sa k nej otočila.
„Tak ukáž, čo máš?“
Ally s úsmevom rozopla zips na obale a odhalila nádherné čierno-zlaté šaty.
„Páni, tie sú nádherné. No si si istá, že nie sú na takú reštauráciu príliš?“ zaváhala som. 
„Videla som niekoľko žien, ktoré tam večerali v takýchto šatách. Bude to fajn, ver mi,“ usmiala sa Ally. „Doniesla som ti aj svoju zlatú štólu, no neviem, či by si si radšej nemala vziať ten čierny dlhý trenčkot čo máš, pretože vonku je strašná kosa. A čierne lodičky hádam máš.“
„Áno,“ prikývla som celá nadšená. „Ďakujem, ďakujem, ďakujem.“
„Nie je zač. No už mi toľko neďakuj ale sa chystaj. Máš málo času.“
„Kriste, áno,“ odvetila som a trielila som späť do kúpeľne. V priebehu 10 minút som bola nalíčená – stavila som to na jednoduchosť, a tak som si len dala linku a špirálu na oči a na pery jemný ružový lesk. Následne som sa obliekla - ešte šťastie, že máme s Allison rovnakú veľkosť - a hotová som sa pozrela do zrkadla.
„Vyzeráš úžasne!“ povedala Allison a ja som jej pochvalu odmenila úsmevom.
„Ďakujem,“ odvetila som. „Asi by som už mala ísť, len skočím za Theom. Počkáš ma pri taxíku?“
„Iste,“ riekla Ally a ja som vošla do Theovej izby.
„Tak ja idem,“ začala som. „Ďakujem, že sa postaráš o Kim a prepáč, že to bolo tak narýchlo.“
„V pohode,“ otočil sa na mňa Theo a keď ma uvidel, na tvári sa mu objavil prekvapený výraz. „Takže pracovné stretnutie, čo?“ uškrnul sa.
„Fajn, odhalil si ma. Idem s niekým na večeru,“ zasmiala som sa.
„Neopováž sa vrátiť skôr ako nadránom,“ uškrnul sa Theo. Konečne sme si rozumeli tak, ako predtým a znova si ma doberal.
„Psst,“ pritisla som si ukazovák ku perám a zasmiala som sa. „Tak ja idem. Držte sa.“

„Pa,“ zakýval mi a otočil sa späť k počítaču. Ja som zišla dole a zamkla som dom. Následne som nastúpila k Allison do auta a spoločne sme vyrazili do mesta. Nie, nešla so mnou, no bývala po ceste, a tak sa zviezla. 

5 komentárov:

  1. Best!!! Je to naozaj super.... :) som zvedavá ako dopadne to rande. Či bude Hazza sexoš (tak sexy úchylní myslím :D) :) okej tak sa teším na ďalšiu časť a horím nedočkavosťou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D :D :D Ja toho Thea žeriem :D :D :D zatiaľ tam nie je a možno ani nebude nejaka dôležita osoba :D ale žeriem ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beeest milujem Tvoje poviedky :) perfektne ako vzdy, len tak dalej. Tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super.. Teším sa čo z toho bude :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. júj až teraz som mala možnosť mrknúť na tvoj blog a s nadšením som zistila že si pridala ďalšiu časť :DD je to bomba :)

    OdpovedaťOdstrániť