O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

štvrtok 13. februára 2014

Challenge 8

„Nič som nepovedala,“ odvetila rýchlo, no to už bolo neskoro.
„Ja sa páčim Alecovi?“ zakoktala som nechápavo.
„Nemala by som ti to hovoriť a Alec ma najskôr zabije, no áno. Už odkedy si k nám nastúpila,“ riekla Ally a čakala, na moju reakciu.
„Prečo mi nikdy nič nepovedal?“
„Asi si nemyslel, že by si oňho prejavila záujem.“
„Hmmm....“ zamyslela som sa. Nevedela som, čo teraz robiť a čo si o tom myslieť. Ako sa voči nemu chovať. „Nehovor, prosím ťa, Alecovi, že niečo viem, dobre? Potrebujem to stráviť.“
„Okey, ako si praješ. No musím ti povedať ešte jednu drobnosť. Hádam ťa to privedie na iné myšlienky.“
„Tak hovor.“
„V tej večer sa stala ešte jedna maličkosť, ktorá bohužiaľ nie je zachytená na foťáku.“
„Ešte dlho ma budeš naťahovať? Dostaň sa k pointe!“
„Tak dobre,“ uškrnula sa Allison. „Stretla si sa s Douglasom Boothom, zoznámila si sa s ním, dal ti pusu na líce a keď ste sa lúčili, povedal ti ´Hádam sa ešte uvidíme.´.“
Oh My Goodness! Zvýskla som v mysli a svet okolo mňa sa načisto zastavil. Kým som spracovala informáciu, ktorú mi povedala Allison, nedokázala som dýchať.
„Robíš si zo mňa srandu, však?“
„Ani náhodou,“ zasmiala sa Allison. „Ten večer bol tvojím šťastným dňom. Harry a Douglas v jednom.“
Harry bol fajn, no pri menej Douglas mi prestávalo byť srdce. Bol mojou platonickou láskou a ja som si nikdy ani len nepredstavovala, že ho stretnem, nie to ešte, že sa zoznámime a on mi dá pusu na líce.
„Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!“ začala som vrieskať ako šialená, akoby som sa vrátila späť do puberty. No už som to viac nedokázala držať vo svojom vnútri a musela som to dostať von. Allison sa začala smiať a ja som ako malá poskakovala po kuchyni a oslavovala túto chvíľu.
„Čo sa tu, kriste pane, deje?“ ozval sa Theo, ktorý stal vo dverách aj s Kim a nechápavo na mňa pozerali.
„The Best Day Ever!“ zvolala som šťastne a oboch som ich tuho vystískala.
„Theo? Čo je to s Emmou?“ opýtala sa malá a nechápavo sa na mňa dívala.
„Poď, veď ono ju to prejde,“ riekol a odviedol ju preč.
„Neverím vlastným ušiam,“ usmievala som sa od ucha k uchu. „Určite si zo mňa nerobíš srandu?“
„Kiežby,“ uškrnula sa Allison. „Ale nie. Naozaj sa to stalo. Teda, hovorila si mi to včera tak hádam áno.“
„To je šialené,“ posadila som sa na stoličku vedľa nej a zasnívala som sa. V mysli som mala obraz seba vedľa Douglasa, ako spolu ideme po červenom koberci na premiéru jeho najnovšieho filmu. STOP! Nesmieš takto snívať! S najväčšou pravdepodobnosťou ho už nikdy v živote neuvidíš, povedala som si v duchu a vrátila som sa späť do reality.
„Tak na tieto narodeniny nikdy nezabudnem,“ riekla som nahlas.
„Ozaj, všetko najlepšie,“ usmiala sa na mňa Ally a z tašky vytiahla zabalenú krabičku. V nej bola zlatý prívesok v tvare polovičky srdca s nápisom ´Be Bit´. Nechápavo som pozrela na Allison, či to je nejaká tlačová chyba alebo čo. Oba sa len pousmiala a spod svetra vytiahla retiazku, ktorú mala okolo krku a ukázala mi prívesok, na ktorom bolo ´st ches´.
„Oooh, to je úžasné,“ povzdychla som si a pripojila som k nemu ten svoj. Dokopy dávali, teraz už  zrozumiteľný nápis ´Best Bitches´. „Ďakujem.“
„Za málo,“ usmiala sa Ally. „Tak ja už pôjdem. Večer máme rodinnú večeru a hádaj kto musí variť.“
„Držím palce pri hrncoch,“ zasmiala som sa a objala som mu. Následne som ju šla odprevadiť k dverám a rozložila som sa na gauči v obývačke. Zapla som si televízor a len tak som bezcieľne prepínala kanály, až kým sa na obrazovke neobjavila známa tvár a ja som ostala zamrznutá.
V televízore práve hrala dosť známa pieseň, ktorú som síce poznala z rádia, no nevedela som ju zaradiť. No čo ma zaujalo najviac, boli chlapci, ktorý ju spievali. Teda, jeden konkrétny chlapec.
„Harry?“ šepla som neveriacky a zízala som na obrazovku. Panebože, ten je ale sladký! povzdychla som si v duchu a ako zhypnotizovaná som sa naňho dívala. A aký má nádherný hlas.
Len čo pesnička skončila, prebrala som sa z môjho blúznenia. Spamätaj sa. Už ho určite nestretneš a aj keby áno, nebude si ťa pamätať! rieklo moje podvedomie a ja som si sklamane povzdychla. Ale pekný je, to sa musí uznať.

Následne som sa pobrala do izby skontrolovať si maily, no keď som nič nové nenašla, podujala som sa poupratovať celý dom. Veď čo iné by som v sobotu robila. 

6 komentárov:

  1. Awwwww :3 ďalšia skvelá časť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uuuuzasnee :) tesim sa na dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to super :D len taaaak daaalej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...som zvedava ako to pojde xd ale bomboveee xd

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dalsia úplne úzasná cast :) tesím sa na pokracovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. už aby tu bolo pokračovanie :)

    OdpovedaťOdstrániť