O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 2. októbra 2012

Up All Night 11

Ráno som sa zobúdzala vedľa , ešte hlboko spájuceho , nahého Harryho. Chcela som ho pekne zobudiť , tak ma napadlo prečo nie tak trošku šťiplavo.Vyzliekla som sa z nočnej košielky , nahá si lahľa na ňho, začala ho bozkávať od krku , nizšie , nizšie , nižšie , pod bruško a ešte kúsok nizšie .No čo mala som chuť hneď z rána.Bozkávala som ho znova až ku krku .Zrazu len krásne vzdychol a prevrátil sa na mňa."Krájšie ma ešte nikto nezobudil " zašepkal mi do ucha a zrazu som vzdychla aj ja lebo sa pustil do práce on.Bolo to vášnivé a zároveň aj nežné.Potom sa vedľa mňa zvalil a povedal celý zadychčaný ."Malinka?" ja som len šepla "Hm?" " Si tá najužasnejšia žena , robíš ma šťastným každučkým kúskom môjho tela .Milujem ťa " "Aj ja teba Harry " pobozkal ma sladko v jemnom objatí sme zaspali ešte do jednej.Dokým Harry ešte ležal ja som vbehla do sprchy,ako každý deň tak aj dnes spravila malinový rituál, v uteraku vošla do izby "Rozmýšlal som , že dnes by sme mohli aj s chalanmi isť na našu jachtu " usmiala som sa na ňho "V poriadku , idem si dať na seba plavky, a niečo cez seba ešte prehodím , ty sa zatiaľ tiež priprav" pohladkala som ho po ramene a dala naň bozk , zobrala čierne plavky a vbehla do kúpelne,vlasy som jemne vyfúkala difuzorom aby mali objem , dala vodeodolnú špirálu a červeným rúžom pretrela svoje plné pery, dala na seba plavky a biele kraťasy,tričko som nepovažovala za veľmi potrebné, veď ideme Harryho autom , prezrela som si svoju postavu v zrkadle , a myslím že moja postava vyzerá tiež slušne, však som na nej dennodenne makala.Spokojná so sebou , som sa vrátila k Harrymu , ktorý sa len sladko na mńa usmieval , sadla som si mu na kolená a chytila ho okolo ramien ."Nebudeš sa za mňa hanbiť , že si nedám tričko , pokladám ho za zbytočnosť , keď ideme len k tebe po chalanov a rovno na jachtu ."usmieval sa a povedal "po 1. Si nenormálne sexy v tých plavkách  a po 2. ideme rovno na jachtu , v aute mám vždy plavky , pre prípad , že by sme šli s chalanmi na jachtu , kedysi sme tam chodievali často.Po 3. chalani nespustia s teba oči , ja budem žiarliť, a ich frajerku na teba ." zasmiala som sa."Nepreháňaj 1. Vždy budem len tvoja 2. Čo ma po druhých chalanoch , milujem teba ! a po 3. Ich frajerky tiež niesu žiadne B-éčka ak som dobre videla , a Angie už vonkoncom nie " pohladila som ho po líci a dala mu bozk. "Ach ty. Pozri sa na seba. Každý chlap po tebe šalie " ja som sa na neho zamračila " Lebo po tebe nešalejú ženy a dievčatá z celeho sveta " to už stíchol a len ma pobozkal , ruka v ruke sme šli do auta a na jachtu . Keď sme dorazili na miesto uvidela som obrovskú luxusnú jachtu
 


 Danielle - bývalá Liamova

terajšia Danielle

Keď nás chalani zbadali  začali nám obom kývať "No podte už čakáme len na Vás " Harry mi pomohol vyjsť na jachtu , celý čas ma držal pevne za ruku. "Ahojte chalani " usmiala som sa "Čau kočka"ozval sa Niall " Ešte stále si tu ponuku môžeš rozmyslieť som voľný " povedal Niall  a Harry na ňho vražedne pozrel "Harry hádam nežiarliš na skoro vlastného brata ozval sa Louis .Mimochodom ahoj "Objal ma "Ahoj Nicole" usmial sa sladko Zayna tiež ma objal "Dobre vyzeráš " pošepkal mi "Ty tiež nieši na zahodenie " šepla som a prešla som k Liamovi " Ahoj " jemne sa usmial a k nemu pristúpilo dievča s rovnými dlhými vlasmi"Ahoj. Ja som Danielle, Liamova priateľka " falošne sa usmiala a podávala mi ruku , späť som jej ju nepodala a tiež som  falošne usmiala "Hm teší ma " a odišla som , bola dosť v šoku myslím ,ale bola mi hrozne nesympatická, kým neotvorila hubu vyzerala milšie , pomyslela som si , zo zamýšlania ma vytrhol Louis. "Nicole chcel by som ti predstaviť tuto moju mrkvičku Eleanor, snáď jej nespravíš to čo Danielle" ja som sa len zasmiala a objala ju , vyzerala milo , bola krásna , vysoká ,určite modelka" Ja som Nicole , veľmi ma teší ,ty si modelka ?" usmiala sa a ny lícach jej vyskočili jamky "Ano som." "A určite úspešná , vyzeráš fakt dobre " znova sa žiarivo usmiala " To isté môžem povedať o tebe , si naozaj krásna a Harrymu sa nečudujem , že ťa tak hrozne miluje , vyzeráš byť fajn baba " usmiala som sa a trošku začervenala " Toto mi lichotilo , niečo ti o nás hovoril ?" prevrátila oči a začala smiať " Moja milá keď nie je s tebou tak o tebe vkuse básni, Nicole hento , tamto " "Čo žaluješ Eleanor ? " zamračil sa Harry a chytil ma odzadu za boky "Ale nič Harry.Tak sa bavte idem nájsť toho môjho šialenca, som rada Nicole , že som ťa spoznala , niekedy môžme zbehnúť na kávu a nákupy" usmiala sa " Jasné , veľmi rada " úsmev som jej opätovala a venovala sa môjmu drahému "No čo zlatko ? Všetko v pohode ? " "Keď som s tebou je všetko v pohode " pobozkala som ho a objala, zrazu náš niekto vytrhol z melancholie " Hej Harry , pusť ju nachvíľku ku mne " za mnou stála moja Angie ."Angiééééé!!" skočila som jej do náručia "Ahoj hviezda " žmurkla na mňa "Nevedela som , že si tu ale som rada že si tu " zasmiali sme sa obe na mojej "krásnej" vete "Tak po´dme si to užiť " zayn naštartoval motor jachty a šli sme až do stredu mora, hrala hudba pilo sa , opalovalo na slnku , chalani skákali do vody , bola zábava , ja som väčšinu času konverzovala s Angie a Eleanor , Danniele vkuse nad niečim ohrňala nos mala som jej už plné zuby, len len , že som na ňu nevyskočila."Aj tebe lezie na nervy tak ako mne ? " ozvala sa Angie, do tohho vstúpila Eleanor"Musíte si len zvyknúť baby " "Neviem či sa na takúto nadrapenú hus dá zvyknúť " "Kľud Nicole " "Ale dobre Angie , ale nechápem ako taký dobrý chalan ako Liam si môže nájsť takúto kravu" " Nerieš to " z rozčúlenia ma upokojovala striedavo Angie s Ell. Po chvíli chalani celý mokrý vyšli z vody a rozbehli sa rovno k nám , celý morký a studený , lahli si na nás "ááááááá, Harry si studený!" smiali sme si všteky ako o život len Danielle vyskočila na Liama , že či mu šibe , či je normálny , že sa akurát natrela niečim ,a vrieskala po ňom , chudák Liam ten na ňu len smutne a so sklonenou hlavou pozeral do zeme a to som už nevydržala "Hej počuj , ty jedna nadrapená ,uškriekaná hus , tebe načisto šibe , že tu tak po Liamovi vrieskaš ? Ten chlalan si to absolutne nezasluži , je to užasne milý  a dobrý chlapec , a veľa báb by si prialo , aby sa ich čo i len dotkol a ty tu ideš robiť takéto scény kôli vode ?  , sa už uvedom konečne , od rána mi lezieš na nervy a si mi hrozne nesympatická a niekoľkrát som tu už mala chuť ti vynadať , ale kedžé mám rozum , statočne som sa držala ale toto už bolo priveľa , každému tu len dosieraš náladu! tak sa skús znormalizovať " Všetci na mňa vyjavene pozerali vrátane ,Liama a tej husi "TS!" otočila sa a šla do kajuty."Počuj Nicole , ty sa nezdáš " zasmial sa Zayn "Vidíte , ako užasnú ženskú mám " Harry ma chytil okolo ramien a pobozkal na líce " ja som sa na nho už pokojne usmiala " Som rada , že jej to už niekto povedal , lebo doteraz nato nikto nemal odvahu " skonštatovala eleanor a všetci nato prikývli , prišiel ku nám aj stále smutný Liam "Ďakujem Nicole , že si sa ma zastala , ale až taká hnusná si nemusela byť , vieš ako dlho to budem žehliť ?" nechápala som "Liam , pozri , na tvojom mieste , by som už nič nežehlila a hneď  ju kopla a našla si niekho iného" " Ja viem ale ja ju mám rád " "Ona sa s tebou len hrá tak pochop , poznám tiež jednu ale narozdiel od tejto ropuchy jednu , milu krásnu a hlavne talentovanú tanečnicu Danielle, Danielle Peazer , to by bolo dievča ako stvorené pre teba " pohladila som ho po líci a on sa usmial "Zoznámiš nás niekedy ? " "To si píš " žmurkla som  na ňho ,".. len sa zbav tejto husi " zasmiali sme sa všetci vrátane neho a zábava pokračovala až do nasledujúceho rána 

2 komentáre:

  1. Zas super samozrejme :D no a k tomu terajšia Danielle - terajšia ako terajšia - if u know what I mean :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jje krásne... dobre jej dala.. nech je Liam pekne s Dan.. :)

    OdpovedaťOdstrániť