O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 29. októbra 2012

Up All Night 27

Nicole : Skúšala som sa ozvať Erikovi , no ten nebral telefón , tvrdohlavosť nadovšetko a vlastne čo som spravila ? Nič zlé si myslím .Dni ubiehali ako voda a ja som nad Erikom , premýšlala menej pretože , baby mi každý deň zlepšovali náladu , chodili sme znova na nákupy ako za starých čias, bola som tá stará Nicole ako kedysi.Bola som takto šťastnejšia ako predtým , sebavedomá ale stále zo mňa kúsok z tej staronovej Nicole ostalo .Bolo to , že som si konečne dokážala vážiť si veci , ktoré som si vážiť mala . Chcete vedieť ako to bolo Harry a ja ? Hmm vieš už o všetkom čo sa stalo potom čo odišiel , chvíľu sa zasa obviňoval , že sa všetko znova môže on , ale potom som povedala , že je to v poriadku , že on za nič nemôže nech sa zbytočne neľutuje .Hh."Nicole , haló, zvoníš !" okríkla ma Ekaterina . "No ? Aha , hej " zdvihla som mobil " Haló?" " Nicole ?" " Zayn?" baby si dala ruku pred ústa a zhíkli , Anabel sa potmehútsky usmievala . "Hej áno som to ja " zasmial sa " Čo potrebuješ ? " znova sa zasmial "mmm a čo takto teba ? " zvodný smiech " Zayn ? " " No?" "Ty si pil ? " zasmiala osm sa nechápavo a on sa zasmial tiež " Nie nie , proste som ti asi odpustil , viem , vtedy si spravilu nehoráznu sprostosť , ale chcem aby sme to urovnali a porozprávali sa , ja ťa totižto stále hrozne milujem " zrazu telefón začal prerušil signál a bolo počúť obyčajné píííííííííííííííp no a potom sa sa zobudila .Do reality , ktorá už taká ružová nebola , bol druhý deň po incidente skoré ráno , bolo pol 4. Super , znova sa utápať v tých svojich hrozných myšlienkach o Erikovi a taktiež aj o tomto sne . zdvihla som sa z postele a následne hneď aj do nej spadla , rozbolela ma hlava , videla osm , že nieketo leží na gauči , len nebolo indetifikovatelné kto , pretože dityčný/á bolo zabušené až po končeky vlasov .Odkryla som jemne deku a potom som si spomenula , Andrea tu ostala . Usmiala som sa na ňu , spokojne odfukovala a mľaskala . Zakryla som ju späť a šla po ružový zázrak menom Ibalgin. Iba to my pomôže utíšiť tu bolesť v spánkoch . zapila osm tabletku vodou a naspäť si ľahla do postele , vybrala  spod vankúša slúchatka a telefón a pustila Beyoncé.Áno , toto je ono ! Pousmiala som sa a zatvorila oči , do uška mi hrala práve jej , "If were a boy" a jej hlas upokojoval moje zbesilé myšlienky po celý čas .Ale tie myšlienky o necelú pol hodinku , niečo po 4 , narušil niaky psychopat čo mi vypisuje o takomto čase , v normálnom prípade by som mu asi poriadne vynadala , ale som hore takže , som dalej nehala hrať beyoncé a otvorila správu , bola od Erika .

"Ahoj Nicole , myslím , že môj výstup , včera v Starbucks bol až priveľmi ostrý a  viem , že som ti spôsobil určité nepríjemnosti , mrzí ma to . Ale je tu jedna vec , ktorá má ťaží už druhý týždeň a chcem sa jej zbaviť .
Vyspal som sa s Amy a myslím , že , je to dievča s ktorým si fakt rozumiem , nieže by som si s tebou nerozumel , naopak veľmi som ťa lúbil , ale ty si nájdeš lepšieho... "

S otvorenými ústami som na to pozerala. Ty idiot počmáraný , pomyslela som si , no čo už asi sami to vrátilo späť. Zvráštila som tvár a stiekla mi slza , ktorú som okamžite zotrela pretože , nieje tej slzy , ani tej jednej , hoden . Odpísala som mu .

"Zbabelec a sviňiar , zbabelec zato , že to píšeš sms-kou a sviňiar zato, aale to nieje hoden slov , Zbohom a v živote sa ni neukazuj na oči "
                                                                                                        
                                                                                                                                    Amy
Odoslaná.

Hm.Takže zase smola.Je mi to síce ľúto , lebo Erika som naozaj mala ráda a cítila som niečo k nemu , ale plakať kôli nemu nebudem , proste túto kapitolu som uzavrela a už žiadna Nicole , homlésaška , žiadna rebelka , zasa budem tou , kým som bola , ale ešt eväčšia sviňa , lebo na nich nič iné nezaberá ,len tvrdá ruka a nepodajnosť .Znova som sa ponorila do drsných myšlienok a lá Beyoncé- Diva.Spievala som si potíšku slová

Stop the track, let me state facts 
I told you give me a minute, and Ill be right back 
Fifty million round the world and they said that I couldnt get it
I done got so sick and filthy with benjs I cant spend 
How you gone be talkin shit? 
You act like I just got up in it 
Been the number one diva in this game for a minute 
I know you read the paper, the one that they call a queen 
Every radio round the world know me 
Cause thats where I be  

...neskôr už šiel album Rihanny, Talk that Talk a pritom som už zaspala a ďalej si to , žial už nepamätám


Ranné zobudenie a lá Andrea bolo viac než prijemné , pretože urobila lievance a dala na ne nutella ,no proste mňam , zalizovala som sa a ona sa na mne len smiala " Nesmej sa , si výborná kuchárka " "Ďakujem" poďakovala znova zo smiechom .Mimochodom , si niaka v pohode a to som rada , čo zlepšila tvoju náladu niečo nové s Erikom ? " usmievala som ale ja som ďalej jedla ." No niečo nové tu je " povedala som s úsmevom " A čo no ták už hovor !" smiala sa " Eriček , ma podjebal s tou "kráskou" zvanou Amy a rozišiel sa so mnou cez sms a 4 ráno " usmievala som sa jedla svoje lievance .Smiala som sa pretože , výraz Andrei , bol neskutočne zábavný,vypleštené oči , zamrznutá s otvorenými ústami. "To akože fakt ? " " Uhm ja som mu nato dopísala , že je to obyčajný sviniar a zbabelec a , že nech sa mi v živote neukazuje na oči  a rozhodla som sa túto kapitolu uzavrieť" žmurkla osm na ňu , aspoň , že si Ok , mne sa Erik popravde nikdy nepáčil , lebo robil s teba to čo niesi , pokrčila plecami , "Vieščo ani mne sa už nepáči " zasmiali sme sa " Navyše , zanedbala som svoje malé zlatíčko , kôli skate ts , dnes ideme miláčik , kaderníctvo , kozmetika , nákupy , che to totiž niaku zmenu , pretože mám taký pocit , že chcem Zayna späť " " Znova vypleštila oči ale už s úsmevom " zasmiala som sa " Dievča ty stále prekvapuješ tým čo vypustíš z úst " pokrčila som plecami a stále jediac lievance som sa usmiala.  Budeš môj . pomyslela som si .




1 komentár:

  1. Bombové :) Jooj ako si ma touto časťou potešila :) Krása, už sa neviem dočkať ďalšej :)

    OdpovedaťOdstrániť