O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 5. októbra 2012

Up All Night 13

Nicole :
S babami sme si boli zabehať do parku , na kávu , nasmiali sme sa ako vždy a zrazu mi zazvonil mobil .Harry? Ako to že tak skoro volá ?

Harry : Nemohol som už bez nej vydržať.Tak som povedal asistentke , nech mi rezervuje letenku do Londýna , predsa koncert máme až o 4 dni , tak chcem byť aspoň chvíľu s ňou .Chcel som ju prekvapiť.Tak ma napadlo , že keď mi už dala ten jej kľúč od bytu , niečo dobré objednám , pripravím nám sviečky , vaňu , zatiahnem závesy a celý deň sa od nej ani nepohnem. Idem zistiť koľko mám času  a kde sa nachádza.Vytočil som "Malinka" po dvoch zazvoneniach zdvihla. "Ahoj Harry" ozvala sa "Ahoj miláčik , čo robíš ? Neruším ťa ? " " Nie , nie bola som s babami behať a teraz sedíme na káve.Koľko je u Vás hodín vlastne väčšinou voláš až večer" nevedel som presne aký by bol posun , keby som bol s chalanmi , ale snažil som to niako pekne zakryť"Nezáleží natom , chýbala si mi , čo ideš potom robiť ? " "Asi pôjdem domov , si odychnúť trošku prečo ?" Super takže nebudem tu čakať do večera "Aha , tak fajn , idem si ľahnúť, zajtra mám ťažký deň ahoj " zložil som. Tak teraz ísť kúpiť sviečky , objednať niake jedlo , a pripraviť to tam .

Nicole :
Hm zvláštne, Harry bol niaky divný .Mračila som sa na telefon a krútila hlavou ."Čo sa deje ? " opýtala sa Ell."Ale nič len Harry bol niaky čudný ." "Neboj jeho to prejde , možno bol len unavený alebo neviem "usmiala sa na mňa "Dúfam , že len to .." pousmiala som sa na ňu "Baby ja už pomaly pôjdem , domov to mám ešte dobrý kus a chcem si odýchnuť " postavila som sa na odchod "Nechceš hodiť ?" "Nie v pohode , chcem sa préjsť " usmiala som sa na nich "Ozvi sa nám , ok ? " usmiali sa na mňa "Jasné , pa " poslala som im vzdušnú pusu a pobrala sa domov cez park .

Harry: Tak jedlo je na stole , suchi má rada , tak dúfam že jej bude chutiť.Šampanské pri vani , sviečky som zapálil asi všade, zatiahol som závesy tak je tu tak príjemne,útulne , aj keď vonka svieti slnko nepreniká sem ani jediný lúč.Vyzliekol som sa len do boxeriek , bolo mi totiž hrozne teplo a zvalil sa na postel pohádzanu lupeňmi ruží .Schúlil som sa do klbka a ani neviem ako ale zaspal som .

Nicole : Strkala som kľúč do dverí , odomkla  " O môj bože !" s užasom som pozerala po byte ,  ústa som mala dokorán otvorené. Zrazu som si všimla spiaceho Harryho , na mojej posteli posiatu ružami , vyzeral tak nevinne krásne , len som sa jemne usmiala  a pohladila ho po vlasoch , on sa zlakol a rýchlo otvoril oči celý vystrašený ."To vyzerám až tak zle ?" zasmiala som sa , jeho ústa vytvorili jeden krásny žiarivý úsmev "Nicole" zašepkal a stiahol si ma k sebe do náručia  a pobozkal ma , tak sa mi cnelo po týchto perách , boli také mäkké,sladké, plné túžby."tak veľmi si mi chýbala , že som musel aspoň na pár dní prísť" usmiala som sa na ňho " Aj ty mne láska " zrazu sa zdvihol s postele a potiahol ma jemne za ruku , podte slečna , pripravil som no...obed" pozrel na hodinky ,uchechtol sa  a odsunul mi stoličku " Nech sa páči " " Ďakujem " pousmiala som sa a on si sadol oproti mne .Boli to suchi , už týždeň som mala na ne hroznú chuť ale ani raz , som si ich nebola kúpiť , takže mi dokonale ulahodil. " Mmm to ste varili vy ? je to vynikajúce " zasmiala som sa a on len prikývol " Ano , pravdaže , ja osobne" zasmiali sme sa obaja , keď sme dojedli Harry prišiel ku mne , zdvihol ma do náruče zo stoličky, bozkával ma a preniesol až k vani, tam bolo pripravené šampanské a horúca vaňa s malinovou penou.Nachvíľu ma postavil a ja som zo seba zhodila zo seba leginy a tielko , potom spodné prádlo , on si dal dole boxerky a vliezli sme do vane , kde nalial šampanské , pripili sme si " Na našu lásku " zahlásil " Na našu " povedala som úsmevom a odpila si .Bolo užasne.  jemne sme sa pobozkali a potom začala tá neutíchajúca túžba po sebe , bozkával ma vášnivo a všade, rukami som mu prechádzala po čelusti , po chrbte , dych som mala zrýchlený , vytiahol ma z vane do náruče a hodil jemne na posteľ a potom sme obaja splynuli v jedno telo v jednu dušu.Chýbalo mi to , chýbal mi , jeho vôňa dotyky ,tvár,úsmev ,ktorý je naživo oveeľa krajší ako na skype , takysto aj smiech . Po hodinke sme sa od seba odtrhli , unavený a šťastný sme zaspali v náručí.

 

1 komentár: