O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

nedeľa 21. októbra 2012

Up All Night 19

Harry : Proste ma to nasralo s prepáčením . Síce je to moja ex , ale nehorázne ju nenavidím , možno to neni úplne nenávisť ale možno žiarlivosť prezlečená v nej , veď pozrite sa naňu je taká sexy . Zo zamýšlania ma vytrhla Jennifer . " Prečo vkuse na ňu tak cívíš ? Čo na nej vidíš ? Je úplne nemožná , TS ! Miesto toho aby si sa venoval mne , cíviš na tú poondianu bárbinu...." "Sklapni! " skríkol som "Lezieš mi na nervy Jennifer , tak si zavri tú svoju hubu už prosím ťa ." pozerala na mňa s údivom, možno som bol tvrdý , ale fakt mi lezie na nervy. Postavil som sa a šiel do mora . Schladiť sa . To teraz potrebujem .

Nicole : Chá.Nasrala som ho . Milujem ten pocit víťaztva .Kto je pani ?JA ! No dosť bolo nasrcistických poznámok , venujme sa tomuto môjmu krásnemu narciskovi. Bozkával tak dobre .Mmmmm. Dosť! nehaj si to na doma .

Doma : Šla som zo seba zmyť soľ z mora. Zayn šiel domov aj s chalanmi . Tak si dneska aspon odýchnem a zrelaxujem . Zajtra škola , trebe ešte doregenerovať .Vyšla som zo sprchy, dala na seba froté župan zapla Beyónce a môžme ísť nato. Single Ladies sa rozozvučalo na celý byt. Viem , názov nevysťuhuje práve moju situáciu ale čo , milujem ju . Zobrala som si pilníky a laky s cieľom urobiť si francúzku manikúru , ale ešte predtým som si na tvár dala masku , ktorá je síce super a hydratuje pleť , ale vábivo v nej nevyzeráte . Pripravila som si uhorky , ktoré si dám po manikúre. Hudba stále bola neskutočne hlasno , dokončovala som si akurát prostredník , keď niekto zazvonil . "Počkajte prosím " myslela som , že sa prišli stažovať susedia. Tak som stíšila hudbu skoro na minimum  a utekala som k dverám , posledná zámka áá je to . Do pekla čo tu ten preboha robí . " Môžeš mi povedať aký máš so mnou problém ? " prostredník som mala vztýčený , lebo necht schol , ale teraz sa to hodilo . Usmiala osm sa na nho falošne , potom prevrátila očami a chcela zabuchnúť dvere ale on tam samozrejme nehal nohu . Vzdychla som si . " Čo chceš ? " pozrel na mňa so zamračeným obočím " Pekný make up ." žmurkol a zasmial sa . Och nie , však ja mám na tvári tu masku , kebyže ju nemám uričte vidí , že sa červenám , aspoň na niečo je dobrá . " To si mi chcel povedať ? "  pozeral sa mi do očí a znova sa mračil , ruky mal prekrýžené na prsiach a nohu opretú o zárubňu " chcel som odhlačiť situáciu , pustíš ma ďalej ? " Rozmýšlala som čo povedať , ale ubližil mi a ja nechcem mať už nič s ním spoločné tak som hrdo povedala a tiež som si prekrížila ruky. " Nie , povedz čo chceš a " chcela som povedať vypadni , ale budem sa chovať normálne. "....a choď " sklonila som hlavu a vzdychla. " Tak ešte raz a po poriadku " naklonil sa ku mne až tak  , že šepkal a jeho dych som cítila na svojom líci . "Prečo ma tak nenávidíš ? " Privrela som oči a pootvorila pery , znova ten sladký horúci dych .Nie nie nie uvedom sa .Vzchop sá !" Pretože si mi hrozne ubližil  a ja som ťa lúbila , preto ! " zakričala som a zabuchla mu dvere pred nosom .Znova zhlasila hudbu a snažila sa nerozcitlivieť . No ták , je to za tebou , máš Zayna . Lúbite sa. On ťa už nemôže rozhodiť . Hovorila som si v duchu popri dokončovaní nechtov . Potom si zmyla masku , dala uhorky na oči a snažila sa krotiť myšlienky o Harrym. Už ma proste nerozhodí. Opakovala som si to stále dookola . Popolhodinke som nato už aj skoro zabudla . Zložila som uhorky , stíšila hudbu , dala nočnu košielku a čipkované spodné prádlo , vlasy natočila na obrovské natáčky ,stlmila svetlo a zaľahla do postele. Pípla mi smska  . " Chýbaš mi zlatko . Chcem zaspávať pri tebe :) I loveU xixi Zayn " pousmiala som sa a odpísala mu . " Ty mne tiež . Chcem už byť s tebou . Zajtra sa vidíme .Mee too :) xx N."  pípla skoro hneď " Pravdaže :-* " s úsmevom na perách a pri príjemnéj  hudbe som sladko zaspala .



Zayn: Bláznil som sa cleý čas s chalanmi . Skoro som zabudol aj na Nicole , už s ato nesmie stať . Celý deň som sa neozval dúfam , že sa nehnevá. S pocitom viny som jej napísal smsku . Vyzliekol sa do boxeriek a zaľahol do postele . Odpoveď prišla skoro okamžite . A tak som jej takysto rýchlo odpovedal . O hodinu zapípal mobil "1 Nová prijatá správa" . Po zrel som sa nechápavo a rozospato na displej , ktorý mi plešťal do očí . " Ahoj Zayn. Cukrík.To som ja Emma. Dlho si sa mi neozval. Vieš ako mi chýbaš ? Chýba mi tvoje telo a pevný stisk . Kedy si to zopakujeme ? Nevydržím to už bez teba xixi " Preboha . Do čerta . Emma. Emma bola len taká , na jednu noc . Čo chce ? Ja hlupák prečo som jej dal číslo . " Mrzí ma to Emma ale už si to nezopakujeme . Zbohom ." odpísal som a s výčitkami sa mi nedalo zaspať ešte dlho . Emma nieje úplne normálne dievča . Občas jej no prepne a môže urobiť čokoľvek . Čo ak niečo vyvedie ? Ja viem , načo som to robil ?Ale keď ona je v tom taká dobrá . Bol som sám a chcel som si užiť . Rozmýšlal som celý čas ...

1 komentár:

  1. Wow, zase se to zamotává:D I like it!:) Jen tak dál, těším se na další:)

    OdpovedaťOdstrániť