O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

utorok 16. októbra 2012

Up All Night 18

Nicole :
Zayn prespal u mňa.Ráno sme sa zobudili celý dolamaný , šla som do sprchy a on sa po chvíli pridal , oblapil mi boky svojimi studenými rukami a mne na tele nabehli zimomriavky , ale sprcha bola horuca , tak po chvíli jeho ruky boli prijemne teplé . Vyvoňaný, čistučký sme sa naraňajkovali a Zayn navrhol , že by sme mohli isť  na pláž , čudovala som sa prečo to navrhol ."Veď vonka leje " zasmiala som sa . " Kto povedal , že tu na pláž " chytil ma okolo pása a hlavu mi položil na ramená. " A kde ? " "Uvidíš" žmurkol a odišiel do obývačky "Bež sa zbaliť, o 20 minút máme byť na letisku čakajú nás chalani aj s holkami". "Idú aj chalani?" opýtala som sa popri balení plavok a uterákov. " Áno , nevadí to ? " Myslela som , že dnes budeme chvíľu sami , ale aspoň môžem provokovať toho , toho , a tú jeho . Čudujete sa , že mu neviem prísť na meno ? Ja nie . " Nie je to v pohode. Bude zábava ." vbehla som do kupelne , prepudrovala tvár , dala vodeodolnu špiralu a aj lícenku na ústa dala priesvitný lesk . na seba hodila marhulové volánové šaty , k tomu bledo ružové lodičky zobrala kabelku , Zayn už bol pripravený a tak sme v kľude mohli vyraziť na letisko , boli sme tam za necelých 20 minút , chalani nás tam čakali znova som všetkých objala , vrátane Harryho , tomu som povedala , len chábe "Čau " a venovala som sa Zaynovi a jeho mäkkým perám , o chvíľu ma ťahal už k ich súkromnému lietadlu .Posadali sme si , Zayn sedel vedľa chalanov a ja som živo diskutovala s Danielle a Eleanor , Jennifer , si brusila nechty pri Harrym , pretože , ona nikoho neznesie , vraj sme pod jej úroveň , omyl , ona ani jednej nesiaha ani po päty . Dosť takýchto zbytočných myšlienok o nej , venovala som sa babám a dalej im rozprávala o tom ako sme sa zo Zaynom dali dokopy .Na mieste sme boli zhruba za 2 hodiny , vystupili sme na , na prosím ? Bahamy ? .Zayn ma držal za ruku a pozeral na mňa čo nato poviem .Mala som iskry v očiach a on sa len žiarivo usmieval . Vedel som , že takto zareaguješ . Poď ideme si dať plavky a pôjdeme na pláž. Zastavili sme pred, prezliekarňou ktorá bola na pláži , Zayn išiel do pánskych ja do dámskych .Bola som tam dlhšie, pretože som sa ešte chcela nakrémovať , do vlasov dať ochranný olej , prečesať ich . Keď som vyšla Zayn už šantil zo všetkými na pláži , vonku fúkal horuci vzduch a tak mi vanuli vlasy do všetkých strán , všimla som si že Jennifer sedí na lehátku od všetkých ďalej , chvalabohu , pomyslela som si a zamávala Zaynovi on vyletel z vody a utekal ma objať ó nie , a začala som do vody radšej utekať sama , všimla som si , že Harry ma spaluje pohľadom , tak som mu len ukázala vztýčený prostredník a zo smiechom sa hodila do vody . Bola prijemne chladná , primerane slaná , bola super vynorila som sa z vody vlasy zastrčila dozadu a šla si sadnúť k babám."Henten ťa spaluje pohľadom a ty ho "chudáčika " odpáliš fuckerom , ty si ale hnsuná " povedala Danielle , a všetky sme sa začali smiať.



Zayn : Keď som videl ako beží do vody , mmm ako sa jej natriasol ten zadok. Bola očarujúca , všimol som si , že Harry na ňu čumí . Hej ! nech s tým prestane je predsa už moja . Tam nech si idé za to svojou kačičkou Jennifer. Potom sa vynorila , prehodila vlasmi , ktoré jej teraz siahali až po zadok a šla k babám , živo o niečo diskutovali a zabávali sa . Ja som sa s chalanmi jašil a potom šiel sadnúťna breh , mal som na dnes vody až , až inokedy by som do nej ani po kolená neliezol a teraz sa to do nej hádžem a bijem s nimi .Ku mne si prisadol Liam. " No čo ako to ide s Nicole ?" pozrel som sa na ňho s úsmevom " Ide to vynikajúco" " To som rád , zaslúžiš si byť konečne šťastný ." " Snáď to teraz už vyjde " pousmial sa na mna a šiel naspäť do vody , začal som si do piesku kresliť , kreslil som portrét Nicole. Po chvíli prišla ku mne " To som ja ? " usmiala sa "Áno , ale skôr tvoje nevydarená podoba " obaja sme sa zasmiali " Nepreháňaj , je to perfektné " usmiala sa vtisla mi slaný bozk , od mora.Videl som ako ju krásne opaluje a ako jej blond vlasy krásne žiaria .Je taká dokonalá , pozrela chvíľu na mňa , " Deje sa niečo ?" usmiala " Nie nie ja len , že si taká krásna " hanblivo som sa usmial , ona len chytila moju tvár do rúk , prevali sa na mňa a začala ma bozkávať , pred všetkými ."Oooooóóóóóóó"zborovo sa ozvalo " Ale keď budete chcieť niečo robiť viac , ušetrite nás" ozval sa pohŕdavo Harry "nie každeho to zaujíma" .Nicole sa otočila smerom k nemu , úplne pokojne , usmievala sa na ňho a zrazu , si dala dole vrch plaviek a hodila ho do vody . Ukázala svoje vnady a všetci stíchli .Ja som tiež nechápal , len som sa zasmial , ako mu dala "Si niaka odvážna nemyslíš ?" povedal som jej ked sa ma dotkla svojim studeným telom.Nie nemyslím , tak či tak by to šlo dole , nemám rada biele pásiky od plaviek . zasmiala sa a začala ma znova bozkávať , všetci sa ´dalej zabávali , teda okrem Harryho ktorý nasratý sedel , vedľa svojej primadony a o niečom sa hádali, a potom už neviem proste som prestal vnímať svet okolo seba a venoval sa jej .

1 komentár:

  1. Ta mu dala:D:) Je to krásné, jako obvykle samozřejmě:P Už jsem si myslela, že mě nic nepřekvapí, ale překvapuješ mě pořád!:D:) A jsem ráda, že je se Zaynem:P

    OdpovedaťOdstrániť