O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

štvrtok 1. marca 2012

Always and Forever 10


Trošku som sa rozpísala, takže to je dlhšie ... Enjoy it :-*

Za uplynulé dni som sa ešte viac zblížila s chalanmi a samozrejme s babami. El ma pozvala na fotenie, kde si ma všimol fotograf a povedal mi, že mám super postavu a vraj sa hodím na modeling. Dal mi svoju vizitku, aby som mu zavolala, keď si to rozmyslím. Nemusela som rozmýšľať a hneď som to prijala. Samozrejme len do konca leta. Ďalší deň sme boli s El a Dan na nákupoch a podarilo sa mi uloviť šťavnaté kúsky, takže som opäť raz trošku zaplnila šatník. Potom ma chalani pozvali k nim na kino večer. Bola som prvýkrát u nich v dome a tak sa Harry ponúkol, že mi ho ukáže. S Harrym som si veľmi dobre rozumela a trávili sme spolu veľmi veľa času, takže sme sa celkom dobre poznali. Následne sme pozerali Titanic, čo bol Harryho obľúbený film. Ja som ho tiež zbožňovala, ale mala som aj obľúbenejšie. 
Dnes som sa zobudila so super náladou. Dnes mám narodeniny. Oficiálne 19. Jupí! Veľmi som sa tešila na tento deň. Určite bude zábavný. Zišla som dole do kuchyne a tam mňa už čakala torta s darčekmi a lístočkom. Na ňom stálo: Prepáč, že tu nie som, ale dnes mám veľmi rušný deň a strašne veľa stretnutí. Všetko najlepšie k narodeninám, moja a pekne si ich uži. Zamrzelo ma, že tu otec celý deň nebude. Čo mám teraz robiť? Nikto iný tu nevie, že mám dnes narodeniny. Tak si to užijem sama. Rozhodla som sa, že večer pôjdem do Dreamy Nights a poriadne to tam roztočím. No do večera je ešte ďaleko a tak som sa pustila do rozbaľovaia darčekov. 

Harry
Ráno som sa zobudil veľmi skoro a už som nemohol zaspať. Tak som sa obliekol a zbehol som do kuchyne pripraviť si raňajky. Dostal som chuť na lievance a tak som vybral všetky potrebné prísady a pustil som sa do varenia. Urobil som ich dosť pre 20 ľudí a nie to pre 5 chalanov. No nejako sa hádam zjedia. Zobral som si svoju porciu a šiel som do obývačky k televízoru. Vtom niekto zazvonil. Koho to čerti nesú tak skoro ráno. Veď nie je ešte ani 8 hodín. Išiel som otvoriť a pred dverami stál Emilin otec. 
„Dobrý deň, pán Everald. Poďte ďalej. Čo vás sem zaviedlo?“
„Emily,“ odpovedal.
„Čo je s ňou?“ preľakol som sa.
„Neboj sa, nič sa jej nestalo,“ upokojil ma a dodal, „Dnes má narodeniny a predpokladám, že vám to nepovedala, však?“
„Nie, vôbec sa o tom nezmieňovala,“ dumal som.
„To som si myslel. Nie je ten typ, ktorý by sa tým chválil, len aby o tom vedeli všetci. Prišiel som, pretože poslednú dobu trávila veľmi veľa času s vami. Myslím, že ste jej jediný kamaráti tu v Londýne, a tak by ste to mali vedieť. Ja mám dnes veľmi veľa práce, a nemôžem byť s ňou ani jej pripraviť oslavu, tak som sa chcel spýtať, či by ste sa o to nepostarali,“ opýtala sa s nádejou v očiach.
„Jasné. Veľmi radi sa toho ujmeme. Škoda, že sme to nevedeli skôr, ale urobíme, čo bude v našich silách,“ usmial som sa na neho.
„Ďakujem. Veľmi mi odľahlo. Ale teraz už musím ísť, lebo nestihnem na stretnutie. A ešte som zabudol, ja nebudem môcť prísť, takže so mnou nepočítajte. A Em tu môže prespať. Maj sa, Harry,“ rozlúčil sa.
Hmmm, Emily má dnes narodeniny. Takže, večer pripravím oslavu - treba kúpiť tortu, sviečky,... Rozmýšľal som, čo všetko treba kúpiť. Vtom som narazil do Liama. 
„Och, prepáč,“ ospravedlnil som sa, „Liam, mohol by si prosím ťa zavolať všetkých do kuchyne. Musím vám niečo povedať.“ A už ma nebolo. Začal som spisovať všetko potrebné na papier a dvakrát som ho prekontroloval, či som na niečo nezabudol. Po chvíľke dorazili chalani.
„No konečne. Takže ... vie niekto, čo je dnes za deň?“
Liam: „Sobota.“
Niall: „12. júna 2012.“
„Nie! Dnes má Emily narodeniny,“ vyhŕkol som. Začali sa jeden cez druhého prekrikovať, že ako je to možné, prečo im to nepovedala, odkiaľ to viem a podobne.
„Viem to od jej otca. Dnes ráno prišiel sem a povedal mi to. Pretože má veľa práce a nemôže jej zorganizovať oslavu sám, požiadal nás, aby sme to urobili my. Samozrejme, že som súhlasil a už som aj niečo vymyslel,“ povedal som.
„No poďme, tak nás nenapínaj,“ zahučal Loui.
„Dobre. Tak teda...“ začal som rozdávať inštrukcie, „Tu som spísal zoznam vecí, ktoré budeme potrebovať na ozdobu. Louis ty by si mohol ísť do obchodu pretože máš auto, ale zober zo sebou aj El, aby si nekúpil hlúposti. Ona už bude vedieť, čo treba dokúpiť, ak náhodou niečo chýba. A objednajte aj nejakú peknú tortu. Nech ju vyberie Eleanor, ona má dobrý vkus. Najlepšie by bolo čokoládovú, Em miluje čokoládu. Ale nech tam nie sú oriešky. Je na nich alergická. Ďalej, ty Liam zavolaj Dan a spoločne to tu nejako upracte. Keď potom príde Louis s El s nákupom, tak sa pustite do ozdobovania domu. Ale len vnútri, aby nič netušila. Niall, ty zaobstaráš jedlo. Bude to len taká súkromná oslava, len my 5, Danielle s El a Emily. Jej otec nebude môcť prísť. Nejako to rozpočítaj, aby toho nebolo málo. Chipsy kúp paprikové, tie má najradšej. A nezabudni kúpiť nejakú vodu. Aj alko, ale aj nealko. Zayn, ty budeš mať na starosti hudbu. Nechcem od teba, aby si nám robil DJ-a, ale skús zatiaľ namixovať nejaké pesničky a nahraj ich, aby sme ich len potom pustili a viac sa nestarali. Daj tam aj niečo pomalé, ale aj rýchle. A Em nemá rada techno a house. Skús vybrať niečo nové, nejaký pop. Ja pôjdem po Emily a zoberiem ju niekam do mesta, napríklad pozrieť nejaké pamiatky. Aby sa náhodu nešla ku nám prejsť a niečo nezbadala. O štvrtej tu budeme. Takže máte celý deň na to, aby ste to tu pripravili. Je niečo nejasné?“ Všetci na mňa pozerali s vyvalenými očami. „No načo čakáte, poďme do roboty!“ skríkol som. 
Všetci sa rozpŕchli, len Liam pri mne ostal.
„Potrebuješ niečo?“ opýtal som sa ho.
„Harry, ...“ začal pomaly, „Čo cítiš k Emily? Ale úprimne!“
Tak takúto otázku som teda nečakal.
„J-j-ja? Ale vôbec nič. Sme len dobrý kamaráti.“
„Neklam Harry. Celý čas ste poslednú dobu trávili spolu a vieš o nej toľko vecí. A to ako sa na ňu dívaš alebo ako s ňou hovoríš. To nie je len priateľstvo. Rozhodne nie s tvojej strany.“
Tak teraz ma dostal. Ocitol som sa v pasci a jediným únikom bola pravda. A tak som teda spustil. 
„No vieš Liam... Už keď som ju prvýkrát videl stáť v tých dverách, zapáčila sa mi. No to sa mi len páčila. Netušil som, že to prerastie v niečo väčšie. Myslel som si, že ju viac neuvidím a tým sa to skončí. Lenže keď sme v ten večer zišli z pódia a nenašiel som ju vzadu v izbe, musel som ju ísť hľadať. Počas vystúpenia som si všimol, že sedí pri bare a dúfal som, že tam aj ostala. Samozrejme, keď som ju našiel, presviedčal som ju, aby sa vrátila k nám, ale ona veľmi nechcela a tak som ostal pri nej a pozval ju na drink. Niečo ma k nej ťahalo. A vtedy ma zavolala tancovať. Vieš predsa, že ja netancujem, ale keď ma volala ona, tak akoby sa niečo vo mne zlomilo. Keď sme sa dostali na parket, bolo tam strašne veľa ľudí a takmer sa tam nedalo hýbať. Pritisla sa na mňa a tancovali sme tak spolu asi dve pesničky. Celý čas som cítil, že k nej začínam pociťovať niečo viac. Nechcel som sa zamilovať, ale stalo sa. Potom ako zaspala na gauči, som ju nechcel budiť, a tak som ju niesol na rukách. Užíval som si to. Držal som ju tesne pri sebe, až kým sa nezobudila. Potom som ju musel pustiť na zem. A ďalší moment bol, keď sme ju hodili do bazéna. Keď sa tvárila, že nevie plávať a že sa topí, úplne som sa zasekol. V hrdle mi vyschlo a strašne som sa bál. Vtedy som si uvedomil, ako veľmi mi na nej záleží a ako ju milujem. Hneď ako som sa spamätal, tak som skočil do bazéna, ale to tam bol už Louis. A keď sme ju potom naháňali po záhrade a šteklili sme ju, teda pokúšali sa štekliť, keďže to na ňu nezaberalo, pocítil som príval lásky k nej. Ten pocit, keď som sa dotýkal jej nahého tela bol nepopísateľný.“ Skončil som svoj monológ a zahľadel sa do zeme. Liam, ktoý  ma celý čas ticho počúval, sa ozval: 
„Tak teda brácho. Jednoznačne si zamilovaný. Ale prečo jej to nepovieš?“
„Neprežil by som, keby ma odmietla. Až príliš ju milujem,“ odvetil som ticho.
„Aj tak si myslím, že by si jej to mal povedať. Čo vieš, možno ti tvoju lásku bude opätovať. Veď kto by odolal čarovnému Stylesovi,“ zasmial som sa.
„Možno to skúsim. Ale nikomu o tom, prosím ťa, nehovor. Nechcem, aby o tom vedeli,“ poprosil som ho.
Ticho prikývol a pobral sa preč.
Bolo načase, aby som sa chopil svojej úlohy a šiel vyzdvihnúť Emily. Vyšiel som von na cestu, nasadol do auta a zapol motor. A ide sa  - smer Emilin dom.


12 komentárov: