O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 23. marca 2012

Moments 4


Stál tam blonďavý chalan asi okolo 18. Neverila som vlastným očiam. Bol to ten z baru a z Nando´s. Ten, čo mi vždy vyrazil veci z ruky. A ten, čo ma práve zhodil na zem. V tele sa mi vzbúrila žlč a do tváre mi vošla krv. Lisa len na mňa čudne pozerala, že čo sa deje, no nestihla nič povedať, pretože som vyštartovala k tomu idiotovi.
„Zdravím, poslala ma sem pani Brianwoodová, vraj tu nájdem Chloe,“ ozval sa chalan, keď som sa blížila k nemu. Zrejme nezbadal môj nahnevaný výraz. V momente, keď som došla bližšie k nemu ma spoznal a v úžase otvoril ústa. No nestihol zo seba nič dostať, pretože ako náhle som sa k nemu dostala, vlepila som mu facku s najväčšou silou, akú som v sebe našla. A tej som v tom momente mala až až.
Hlavou mu strelilo na stranu a šokovane vypleštil oči. Dlaň si priložil na líce a nechápavo sa ma opýtal:
„To bolo za čo? Hádam som si nezaslúžil takú facku za rozliatu tequilu, ktorú som nahradil a rozsypanú tácku!“
„Ty si fakt idiot! Vari nevieš, že pri koňoch nesmieš trieskať, aby si ich nevyplašil? Alebo si si zmýlil dvere a nevedel si, že sa nachádzaš v jazdiarni? Mohla som sa zabiť, keby som nemala prilbu. A to len vďaka tvojej pevnej ruke, ktorá vie tak úchvatne zatvárať dvere,“ dodala som ironicky.
„Ale ... ja ... ja ... ja som vážne nevedel ... nechcel som ... prepáč,“ vyjachtal.
„To nestačí!“ odvrkla som a vrátila som sa k Lise a Lady. Tá sa ani nestačila diviť, čo sa vlastne deje a prečo som mu strelila zaucho. Nekomentovala som to, len som chytila uzdu Lady a vysadla som do sedla.  Klusala som po jazdiarni a následne som sa pustila do skákania. Sústreďovala som sa celou svojou mysľou, a tak keď som skočila posledný skok, viete si predstaviť moje prekvapenie, keď som zbadala, že ten tupec ešte stále neodišiel, no práve naopak, veselo debatoval s Lisou.
Doklusala som k ním a zoskočila som z koňa,
„Čo tu ešte robíš? Nestačilo ti?“ zavrčala som na neho.
„To je ten tvoj nový študent jazdectva,“ usmiala sa na mňa Lisa.
Ostala som meravo stáť a nedokázala som zo seba vydať ani slovko. On? Jeho mám učiť jazdiť? Nie, neprichádza do úvahy. Ani za svet. S ním nebudem v jednej miestnosti dlhšie ako 5 minút.
„To nemyslíš vážne?“ vysúkala som zo seba nakoniec.
„Myslí. Mamka ma prihlásila na jazdenie. Som tvoj nový študent. Niall Horan, teší ma,“ povedal s úsmevom a podával mi ruku. Ten chalan má teda guráž. Tvári sa akoby sa nič nestalo a my sme boli tí najlepší priatelia.
„Lisa, podrž mi Lady. Musím si ísť niečo vybaviť,“ riekla som a podala som uzdu Lise.
Pobrala som sa k stajniam, kde som predpokladala, že nájdem maminu. A samozrejme. Stála pri Neferet a kontrolovala jej uši.
„Mami, že ten chalan, čo práve došiel, nie je môj žiak?“ opýtala som sa zúfalo.
„Ale áno, to je on. Milý chlapec. A v tvojom veku. Mohli by ste byť kamaráti,“ usmiala sa na mňa.
Neveriacky som na ňu pozrela a vysúkala som zo seba:
„To nemôžeš myslieť vážne. Veď ten chalan je úplný idiot. Včera na mňa skoro vylial ... kolu, dnes mi rozsypal celú tácku v Nando´s a práve sa mu podarili zhodiť ma z koňa, pretože tresol dverami, akoby sa snažil o zlatú medailu.“
„Ale no tak. To boli len nejaké hlúpe náhody. Uvidíš, že keď ho spoznáš, budeš ho mať rada. Je milý a príjemný.“
„Nechcem s ním pracovať!“ povedala som rázne.
„Nezaujíma ma, či s ním chceš pracovať alebo nie. Proste som sa tak rozhodla a budeš. Tri hodiny týždenne stráviš jeho výcvikom a bodka.“
„Ale mamííí...“
„Skončila som. Žiadne vyjednávanie. Svoje rozhodnutie už nezmením,“ odvetila a pobrala sa k ďalšiemu koňovi. Vedela som, že mám prehraté. Nahnevane som sa pobrala späť do jazdiarne, kde sa Lisa s tým Niallom ešte stále veľmi dobre bavila. Zradkyňa. Podišla som k ním a ozvala sa s úškrnom na tvári:
„Tak čo, ako si dopadla?“
„Nijako. Poznáš moju mamku. Keď si niečo zoberie do hlavy, nič a nikto ju od toho neodhovorí,“ riekla som napoly sklamane a napoly nazúrene. Zobrala som si od nej uzdu Lady a chystala som sa ďalej trénovať.
„Takže kedy mám prísť a čo si mám obliecť?“ opýtal sa ma Niall.
„Bože môj! Príď v zajtra, to bude pondelok, o 9. Zober si nejaké vzdušné tričko, rajtky a čižmy.“
„Rajtky? A čižmy“
„No tak ich asi nemáš. Tak si zober nejaké staré rifle, ale aby neboli príliš obtiahnuté a tenisky. No musia byť poriadne zaviazané.“
„Rozkaz!“ zasalutoval a pobral sa preč. „Majte sa, zajtra.“
„Ahoj,“ zasmiala sa Lisa a pozerala za ním. „Dlhuješ mi šalát v Nando´s,“ povedala mi.
Vtom ku nám dobehol Niall a volal: „Dobre som počul Nando´s?“
„Áno, zajtra tam ideme na obed, prečo?“ ozvala sa Lisa. Vražedne som sa na ňu pozrela a až vtedy si uvedomila svoju chybu. No už bolo neskoro.
„Tak môžeme ísť spolu, všetci traja. Čawte,“ zvolal a definitívne odišiel.
„To je ale vtierka,“ vzdychla som si, „Ako s ním mám vydržať tri hodiny týždenne. Je to totálny blbec. A ešte do Nando´s?“
„Nie je až taký zlý. Náhodou je celkom v pohode. To len ty máš na neho nervy, pretože ťa zhodil z koňa,“ skomentovala to Lisa.
„Nie len preto. K tomu mi aj rozlial dve tequily a zhodil tácku.“
„Takže to bol on?“
„Hej.“
„Wohoo, kto vie či to bolo náhodou,“ uškrnula sa.
„Na to ani nemysli. BOLO to náhodne.“
„No ja neviem. Ale musíš uznať, že je fešák.“
„Blonďáci ma nepriťahujú.“
„Ale no tak. Veď je pekný, milý, priateľsky a chce s tebou dobre vychádzať. Nemôžeš mu dať aspoň šancu napraviť si svoju reputáciu?“
Na chvíľu som zaváhala a rozmýšľala som nad tým.
„Nie, nemôžem,“ odvetila som po chvíli a vysadla som na Lady. Následne som sa rozbehla a vrhla sa na prekážky. Všetko sme skočili ľavou zadnou a tak som si dovolila zdvihnúť laťku trochu vyššie. Po ďalšej hodinke tréningu som bola k smrti vyčerpaná a tak sme odstrojili kone a zaviedli sme ich do boxov. Vrátili sme sa do domu a spravili sme si rýchlu večeru. Ďalej nasledovala cesta do izby a troška hygieny. Tak sme zaľahli do postelí a dlho do noci sme sa rozprávali.

Ráno som sa zobudila na pípanie budíka. Bolo 8 hodín a tak som rýchlo vstala a obliekla som sa. Zobudila som Lisu a povedala som jej, že ju počkám v stajni. Dnes má ten blondiak prísť na prvý tréning. Som zvedavá, ako mu to pôjde.
Zišla som do kuchyne a zobrala si jablko. Nemala som na nič veľké chuť a tak som do neho zahryzla. Stihla som ho zjesť cestou do stajne a rozhodla som sa, že pomôže Lise s pripravením Starka. Práve keď som mu zapínala podbrušník, tak sa dovalila s chlebom v ruke a plnými ústami.
„Vakuem,“ povedala prežúvajúc.
„Nemáš zač,“ dokončila som sedlanie a narovnala som sa.
„O chvíľu ti začína tvoja prvá hodina, čo?“
„Áno, už sa neviem dočkať,“ odvetila som ironicky a odovzdala som Lise koňa. „Čo budeš doobedu robiť?“
„Asi si prispôsobím prekážky a skúsim skákanie. Uvidím, ako nám to pôjde.“
„To znie ako dobrý plán. Keď skončím s blondiakom, prídem sa na teba pozrieť.“
„Tak dobre. Zatiaľ sa maj,“ riekla a pobrala som do jazdiarne.
Postavila som sa k Lady a neprítomne som ju hladila po krku. Rozmýšľala som nad tým, prečo práve ja som musela schytať toho nepodareného chalana. Tak som sa pozrela na hodinky. 9:03. Mešká. Počkám tu ešte pár minút, a keď sa nedovalí, odchádzam. 

13 komentárov:

  1. Wááá Ďaľšiu :O :O Nemôžem sa dočkať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. chudák Niall .. veď ona ho rozkope :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekná :) Som zvedavá ako sa to vyvinie, ale asi sa jej názor k nemu zmení, že? :) ...Nebudem stále opakovať, že úžasne píšeš lebo je to jasné ako facka ;) takže, teším sa na ďalšiu ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento príbeh sa deje ked je už nial slávny a ona o tom nevie ? alebo je to ešte pred x-factorom ..? ..:) a inak krásna čast .teším sa na novú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. opravujem sa Niall ..pomýlila som sa ..chce sa mi už soat to bude tým :D

      Odstrániť
    2. opravujem sa ..chcela som napísat spat :D :D :D :D bože pripadám si ako debil :D :D

      Odstrániť
    3. :-) potom sa to bude spominat v pirbehu ale uz su slavni

      Odstrániť
  5. Juu, ako vzdy krasne a stale sa smejem na Chloe aka je odmerana od Nialla je to super, dufam ze zajtra das dalsiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jako obvykle... Skvělé:):D Je mi chudáka nemotornýho Niallera až líto:/:D:D Už se těším na další:) Nepřidáš zítra dvě, když je ten víkend?:D:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcela by som ale budem rada ked stihnem aspon jednu vies lebo zajtra idem ku babke .. bez netu cely den a vecer sa chystam vonku takze uz teraz si pripravujem cast :-)

      Odstrániť
  7. už sa to rozbieha napínavejšie ... sa neviem doočkať ďalšiej časti :) ... super to je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mrs.CourtneyStyles24. marca 2012 o 12:34

    zrejme čítaš školu noci nie? :D stark neferet :D :D daj ešte erika :D inak krásne :D

    OdpovedaťOdstrániť