O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

pondelok 19. marca 2012

Moments - Intro


Čawte ... tak You Stole My Heart som už ukončila ... bolo by zbytočné to viac rozpitvávať. A aj keď teraz som už trošku načrtla ich vzťah (kvôli nejakej drame), vy viete, že nevidím zmysel opisovať v poviedke stereotyp ako sa hneď našli, zamilovali sa do seba, chodili spolu, predstavili sa rodičom a bola svadba ... snažím sa do toho dávať trošku nevšednosti a záujmu a dúfam, že sa vám to tak páči. Ďalšia poviedka bude s Niallom, kedže bol najviac žiadaný a dúfam, že sa mi ju podarí spracovať aspoň tak ako predchádzajúce dve. Neviem síce, čo k tomu vymyslím, pretože mám pocit, že moja hlava je momentálne bez nápadov, ale uvidím, čo sa bude dať robiť. =)

Ahoj, volám sa Chloe Brianwoodová, mám 17 a pochádzam z malého mestečka Kellystown pri Dubline. Moji rodičia pracovali ako účtovníci, no otec vždy túžil žiť na farme. Jedného dňa si tento sen splnil a kúpil ranč na okraji Mullingaru. A tak som musela opustiť školu a kamarátov a presťahovali sme sa. Prihlásila som sa na novú školu, no boli posledné dva týždne pred prázdninami, a tak som ostala doma. Doma. Nedá sa to nazvať mojím domov. Ten je v Kellystowne. No budem to tu musieť nejako vydržať. Celé leto plné nudy a práce na ranči. To sú mi výhliadky. Jediné, čo na tomto mieste zbožňujem, že mám konečne vlastného koňa. Odmala som jazdila, no až teraz mi rodičia darovali čiernu kobylku Lady. Je nádherná. Milujem jazdenie na nej. Ona jediná mi tu spríjemňuje môj pobyt. No o rok už pôjdem na vysokú a konečne budem odtiaľto môcť vypadnúť. Lady mi bude chýbať. 


Postavy
 Chloe Brianwoodová
Niall Horan

12 komentárov:

  1. Super:) tešíme sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čo najskôr dalšiu prosííím!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetky sa tešíme na pokračovanie ! :) konečne s mojím Niallom♥♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. už sa teším :) som zvedavá ako to spracuješ :) zbožňujem Nialla..on je taký milučký..zlatučký :)
    Domč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) Niall konečne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som zvedavá aký bude tento príbeh. Ale začiatok je SUPER!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééj... už sa tešíím na Nialla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. áá nová poviedka :) ako rýchlo..teraz si pamätám môj prvý koment k 'You stole my heart' a už dávam aj sem :)..tešíms a začína to dobre..kone zbožňujem tak aspoň máme niečo spoločné..teším sa na zoznámenie, zápletky možno aj romantiku ;) nejaké ekšn :D no proste na všetko :) plná očakávania, ktoré viem, že naplníš Lauri :) :)...Janii

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Niaaaal :) už sa teším ako si všetky prečítam :) Super skvelý blog <3 :)

    OdpovedaťOdstrániť