O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 2. marca 2012

Always and Forever 12


Dokelu, čo teraz. To podstatné som zabudol. Ako som mohol. Teraz musíme za dve hodiny vymyslieť a kúpiť darčeky. Čo teraz. Nejaké nápady? odpísal som mu. Dúfam, že ich niečo napadne. Dievčatá majú geniálne mozgy. Ich predsa musí niečo napadnúť. A ešte som musel kúpiť svoj darček pre ňu. Mal som vyhliadnutú krásnu retiazku, už len ju kúpiť. Musím ju nejako zamestnať. Holkám niečo napadlo. Išli to kúpiť. Má rada P!nk, že? Fúúú, uľavilo sa mi. Vedel som, že Danielle s Eleanor na niečo prídu. Áno, P!nk má veľmi rada. odpísal som a zo srdca mi spadol balvan. Už len kúpiť ten môj darček.
Keď sme skončili v Múzeu bolo okolo 3 hodín. Odviezol som nás k Emily, aby sa prezliekla do niečoho formálnejšieho. Keď sa ma pýtala prečo, pokrútil som hlavou a povedal, že sa to dozvie v pravý čas. Medzitým, som odskočil do zlatníctva na ulici, kde som videl ten náhrdelník. Zaplatil som ho a schoval do vrecka na saku. Pobral som sa späť k Emily. Akurát schádzala dolu schodmi, keď som vošiel. Bola prekrásna. Nemohol som sa na ňu vynadívať. Práve som pochopil tie zamilované pohľady vo filmoch, keď žena schádzala dolu schodmi v prekrásnych šatách.

Emily
Keď sme sa vrátili domov, Harry ma poslal hore sa prezliecť do niečoho formálnejšieho. Na moju otázku prečo len pokrútil hlavou a odvetil, že sa to dozviem v pravý čas. Tak som sa rozbehla do izby a otvorila som šatník. Tentoraz som presne vedela, čo si oblečiem. Len nedávno som si kúpila čierne šaty bez ramienok, ktoré mi ukázala Danielle. K tomu som vybrala čierne topánky a kabelku. Komplet som doplnila bielym opaskom, náramkom a náušnicami, aby to nebolo príliš tmavé. Keď som bola hotová, zišla som dolu do haly. Tam už stál Harry a nevedel odo mňa odtrhnúť oči. Usmiala som sa na neho a podišla som k nemu.
„Tak, čo povieš?“ otočila som sa o 360 stupňov, „Môže byť?“
„Je to perfektné,“ odvetil a otvoril mi dvere.
Potichu sme podišli k autu a tam vytiahol čiernu šatku.
„Harry? Načo ti je čierna šatka?“ opýtala som sa ho.
„Tá je pre teba,“ usmial sa, „Aby si nič nevidela.“ A zaviazal mi ju cez oči.
Ostala som tam slepo stáť, a nič som nevidela.
„Harry, ale ja nič nevidím. Potknem sa a spadnem,“ povedala som zúfalo.
„O to ide Em, aby si nič nevidela. A neboj sa nespadneš. Držím ťa,“ odvetil a pomohol mi nasadnúť do auta. Tak nasadol aj on a viezol nás bohviekam. Po pár minútach sme zastavili a opäť mi pomohol vystúpiť. Jemne ma chytil a viedol ma po nejakej cestičke. Nemala som ani poňatia, kde sa nachádzame. Po chvíľke som počula vrzgot dverí, a vošli sme niekam. Zastavil a dal mi dole šatku.
„Prekvapenieeeee!!!“ ozval sa krik. Neverila som tomu, čo moje oči vidia. Nachádzala som sa v obývačke u chalanov, ktorá bola vyzdobená ako na nejakú oslavu. Stáli tam všetci, ktorých som mala tak rada a usmievali sa na mňa. Preboha, oni mi pripravili oslavu!
„Aaaach...“ nemala som slov.
„Všetko najlepšie k narodeninám,“ zablahoželal mi Harry a objal ma.
„To je nádherné. Ďakujem vám. Ale a-ako, ako ste to vedeli,“ žasla som.
„To tvoj otec. Prišiel sem dnes ráno,“ riekol Louis.
Usmiala som sa a nevedela som sa vynadívať na tú nádheru. Postupne ku mne prišli všetci a osobne mi zablahoželali. Do rúk mi postrkali kopec darčekov a ja som ešte stále žasla, nad tým, čo pre mňa urobili.
„Bože môj, to ste nemuseli. Ďakujem vám. Veľmi,“ šepla som úplne dojatá. Aj pár slzičiek mi ušlo.
„Ale no... neplač moja. Mala by si byť šťastná,“ riekla Eleanor.
„Veď aj som. Som veľmi šťastná, že mám takých úžasných priateľov,“ usmiala som a utrela si slzy.
„Poďme! Rozbaľ si darčeky,“ naliehal na mňa Niall.
A tak som sa teda do toho pustila. Dostala som od nich krásnu voňavku v tvare srdca, nové lodičky, kabelku a náramky. Ako posledné som rozbalila malinky, tenučký darček. A v ňom boli dva lístky na koncert P!nk. Zvrieskla som nadšením.
„Bože môj, ďakujem vám. Tak veľmi som chcela ísť na jej koncert, ale už bolo vypredané. Ako ste sa k tým lístkom dostali?“ vyzvedala som.
„No vieš, na tom koncerte mám tancovať a tak som dostala dva lístky zadarmo,“ usmiala sa Danielle.
„Oooch, ďakujem ti veľmi pekne. Toto sú tie najlepšie narodeniny v mojom živote,“ skríkla som.
„Je čas na tortu,“ ozval sa Zayn a niesol na rukách krásnu čokoládovú tortu v tvare darčeka. Sfúkla som sviečky a želala som si, aby som našla tú pravú osobu, ktorá ma bude milovať. Potom som ju rýchlo nakrájala a každému som naložila obrovský kus. Keď sme ju dojedli, Zayn zakričal.
„A teraz je čas na poriadnu párty!“ a zapol repráky na plné pecky.
Domom sa rozliehala hlasná hudba a žúr bol v plnom prúde. Smiali sme sa, pili, tancovali – proste zábava ako sa patrí. Keď sa zotmelo, prišiel za mnou Harry a požiadal ma, aby som za ním prišla von na záhradu. Nečakala som dlho a zamierila som na čerstvý vzduch.
Záhrada bola nádherne vysvietená mesiacom, ktorý bol práve v splne. Možno práve preto vybral Harry práve ju. Našla som ho ako sedí na lavičke uprostred. Posadila som a mlčala som. Po chvíľke sa Harry ozval:
„Vieš Em, mám pre teba ešte jeden darček, ktorý som ti chcel dať v súkromí. Zavri oči, prosím ťa,“ riekol. Poslušne som zatvorila oči a čakala som, čo sa bude diať. Pocítila som na krku niečo studené a ihneď som otvorila oči.
„Harry! To je nádherné,“ šepla som a v očiach sa mi zaligotali slzy. „Ešte nikto mi nikdy nedal taký krásny darček. Ďakujem ti.“
Podišla som k nemu a tuho som ho objala. Objatie mi opätoval a dlho sme tam len tak stáli, objímajúc sa.
„Emily, musím ti niečo povedať,“ šepol mi do ucha.
„Tak tu ste vy dvaja,“ ozvalo sa za nami a z tmy sa vynoril Louis. Rozpačito som Harryho pustila a začervenala som sa. Určite to nevyzeralo na priateľské objatie. Keď som sa na Louisa pozrela, opäť sa mi rozbúšilo srdce a v bruchu mi lietalo milión splašených motýľov. „Len tak ste zmizli, tak sme sa o vás začali báť,“ usmial sa a pozrel na mňa, „poďme teda naspäť dovnútra, keď som vás už našiel.“ V tej chvíli som mala pocit, že som v siedmom nebi. Aj slepý by si vtedy všimol, ako veľmi ho milujem.

Louis
Skvele sme sa bavili. Smiali sme sa, pili a tancovali. Objímal som Eleanor, no všimol som si, že Harry s Emily tu nie sú. Určite budú spolu, ale kde mohli zmiznúť. Sčasti som pocítil radosť, že sa s ňou Harry predsa len dá dokopy, ako som to plánoval. No v maličkom kútiku duše som žiarlil. V srdci ma pichalo a nevedel som, prečo. Mal som Eleanor a mal som ju veľmi rád. Nie, ja som ju ľúbil. Ale k Emily ma niečo ťahalo. Nejaká čarovná sila, ktorá spôsobovala aj túto žiarlivosť.
Šiel som ich teda pohľadať, ale v dome neboli. Napadla a ma ešte záhrada a tak som sa šiel pozrieť. Záhrada bola krásne osvetlená, pretože bol spln a mesiac pôsobil ako jedna obrovská lampa. Vedeli, prečo ísť na záhradu. Krásna romantická atmosféra. Opäť ma pichlo pri srdci. Nie to musí prestať! Okríkol som sa. V tom som ich zbadal, ako sa objímajú. V krvi sa mi začala búriť žlč a v srdci mi vzbĺkli plamene. Keby to nebol Harry v jej objatí, určite by som vybuchol a jednu mu vrazil. Lenže to som nesmel pripustiť. Nikto sa nesmel dozvedieť o tom, ako sa mi Em páči. A tak som sa premohol a ozval som sa pokojným hlasom: „Tak tu ste vy dvaja,“ a vyšiel som spoza kríkov. Keď si ma všimli, hneď sa rozpačito pustili a pozreli na mňa s červeňou v tvárach.
„Len tak ste zmizli, tak sme sa o vás začali báť,“ usmial som sa nasilu, „poďme teda naspäť dovnútra, keď som vás už našiel.“

Harry
„Emily, musím ti niečo povedať,“ šepol som jej uška.
„Tak tu ste vy dvaja,“ ozvalo sa za nami a z tmy sa vynoril Louis. A je to v keli. Rozpačito som ju pustil a začervenal som sa. Určite, to nevyzeralo na priateľské objatie. Sledoval som Emilinu reakciu, no to som radšej nemal. Pozerala na Louisa takým pohľadom plným lásky, aký som chcel, aby patril iba mne. V očiach jej žiarili iskričky a vyžarovala z nich láska. V tom momente mi moje srdce puklo na milión kúskov. Mal som pocit, že ho už nikdy nikto nezlepí. Louis si ten jej pohľad asi nevšimol, pretože sa len tak ozval.
„Len tak ste zmizli, tak sme sa o vás začali báť,“ usmial sa, „poďme teda naspäť dovnútra, keď som vás už našiel.“ Otočil sa a kráčal smerom k domu. V tichosti sme ho nasledovali a opäť sa zapojili do párty. Lenže už to nebolo ako predtým. Moje srdce umieralo a ja som sa potreboval poriadne opiť. Moju náladu si nik nevšimol, až na Liama. Spýtavo na mňa pozrel, no ja som sa len otočil a opäť sa nalieval alkoholom. Celý svet pre mňa skončil. Môj život už nemá zmysel. Mojím najlepším priateľom sa stal alkohol.

Emilin outfit na oslavu

darčeky, čo dostala

retiazka od Harryho






18 komentárov:

  1. Skvělíí další! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uzastne ako vzdy :) uz sa neviem dockat na dalsiu cast dufam ze bude este dnes :* :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Užasne :))) super píšeš aj ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chudačik harry :/ :D ale superne je to..kedy bude dalšia časť?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem :-) este dnes len neskor lebo nestiham :-P

      Odstrániť
    2. Okolo ktorej približne ? :)

      Odstrániť
    3. pravdepodobne az vecer niekedy lebo sa mi nieco pokazilo vo worde a musim to opravovat, takze do 5 nestiham a potom idem prec a vartim sa az okolo 8 a to budem dopisovat, takze najskor o tej 9 alebo 10 :-)

      Odstrániť
    4. Okej teším sa :)

      Odstrániť
  5. úžasné .. a zas napínavéé .. úú .. nevem sa dočkať! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prosiiim prosim rychlo dalsiu !!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dalšiu prosím :D :D

    OdpovedaťOdstrániť