O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

piatok 16. marca 2012

You Stole My Heart 18


Trošku kratšia, no dúfam, že sa bude páčiť. Zajtra nebudem mať prístup k PC ani netu lebo nebudem doma celý deň, a tak možno až večer bude jedna časť. :-) 

Spoločne sme nasadli do minibusu a šofér nás odviezol do jedného z najznámejších disco barov v New Yorku do Cielo. So Zaynom v objatí sme nasledovali ostatných a vošli sme do preplneného klubu. Bolo tam toľko ľudí. Našli sme si voľný box a potlačili sa. Harry sa podujal, že nám pôjde objednať a tam sme mu všetci nadiktovali, čo chceme. Ja som mu povedala Sex On The Beach a v tom  momente na mňa všetci pozreli.
„Čo! Chutí mi to!“ obhajovala som sa.
„Lenže Harrymu by si takéto návrhy robiť nemala,“ smial sa Louisô „Ešte by ťa mohol zobrať za slovo.“
„Veľmi vtipné, Louis,“ odsekol Harry a odišiel k baru.
Kým sa vrátil, debata začala prúdiť a veselo sme sa bavili. Vtom sa Danielle rozhodla, že už chce ísť tancovať, no nikto z chalanov nejavil záujem. Ponúkla som sa, že idem s ňou. Potrebovala som sa odviazať. Spoločne sme sa zamiešali medzi dav ľudí, no tak, aby sme videli na ostatných. Rozbíjali sme sa tam do rytmov hudby a vydávali sme zo seba maximum.
Vtom ku nám začali chodiť akýsi týpci a chceli s nami tancovať. Nevšímali sme si ich a tancovali sme len my dve. Boli neodbytní a snažili sa k nám podísť zozadu. To si už všimli aj chalani a o sekundu boli pri nás. Liam si schytil Dan a Zayn mňa. Vďačne som sa na neho usmiala a objala som ho.
Spoločne sme pretancovali desiatky pesničiek. Od rockových, cez disco, pop, slaďáky k latino. Tu som bola vo svojom živle a chytila som druhý dych. Hrala salsa a ja som zo seba hneď začala vydávať maximum. Predvádzala som všetky pohyby, ktoré som sa kedysi naučila na tanečnej škole. Do žíl sa mi už dávno rozprúdil alkohol, a tak som mala viac odvahy. Tancovala som ako o dušu a ani som nestihla zaregistrovať, kedy sa okolo mňa vytvoril kruh a všetci sa na mňa dívali. To ma ešte viac povzbudilo a pridávala som ďalšie a ďalšie prvky. Ako náhle pesnička skončila, všetci zatlieskali a pobrali sa naspäť k ich tancu.
Nasledoval slaďák a tak som len tuho objala Zayna a nechala som sa unášať hudbou.
„Nevedel som, že vieš tak skvelo tancovať latino,“ zašepkal mi do ucha.
„Keď som mala 7 rokov, tak ma rodičia prihlásili na tanečnú školu. S menšími prestávkami som tancovala 8 rokov.“
„Išlo ti to fakt dobre. Bola si neskutočne sexy. Pomaly som začínal žiarliť na ostatných, ktorí sa na teba pozerali,“ zasmial sa.
Nepovedala som na to nič a ďalej sme spoločne tancovali. Cítila som tlkot jeho srdca na svojom. Vnímala som každú časť jeho tela a vtom mnou začala lomcovať vášeň. Objala som ho ešte pevnejšie a šepla som mu:
„Mám chuť pokračovať v niečom, čo sme začali, no nedokončili. Nevypadneme odtiaľto niekam, kde budeme sami?“
Pozrel na mňa a v očiach som mu videla ten oheň lásky. Vedela som, že je to áno. Chytil ma za ruku a pobrali sme sa rozlúčiť s ostatnými. O niekoľko minút sme už stáli vonku v svetle pouličných lámp a Zayn odchytil taxík. Nasadli sme a Zayn nadiktoval adresu hotela. Nevedela som, kam ideme, ale bolo mi to úplne jedno. Hlavne, že som bola s ním.
Len čo sa taxík pohol, nahla som sa k nemu a pobozkala ho. Strhlo sa to vo vášnivé bozkávanie. Sadla som si na neho, aby mi bolo pohodlnejšie a objala som ho okolo krku. Prstami som mu prehrabla vlasy a on mi rukami zašiel pod košeľu. Pocítila som jeho prsty na mojom nahom chrbte a telom mi prebehla vlna vzrušenia. Opäť som ho začala bozkávať a rukami som mu vyhrnula tričko a zašla som pod neho na jeho hruď. Vôbec som si nelámala hlavu nad tým, že sme v taxíku. Vedela som len, že ho chcem.
No vtom sme zastavili a šofér sa otočil dozadu. Rýchlo som z neho zliezla a on si opravil tričko. Vystúpili sme von a Zayn podal šoférovi bankovku. Objal ma okolo pása a spoločne sme vošli do hotela.
Cestou vo výťahu sa to opäť zopakovalo. Vášnivé bozkávanie, dotyky po nahom tele. Rukou mi prešiel nižšie a chytil ma za zadok. Jemne som mu zahryzla do pery a odtrhla som sa od neho. Bolo to načasované presne na stotinu sekundy. Dvere sa otvorili a obaja sme vystúpili von.
Vtom ma Zayn prekvapil a dvihol ma na ruky ako nevestu. Zachichotala som sa a opäť som ho pobozkala. Neviem síce, ako našiel cestu do izby, pretože moje ruky boli všade. No nejako sme sa tam dostali a Zayn zamkol dvere. Potom sa už len otočil ku mne a nádherne sa usmial. Vedeli sme, čo bude nasledovať.
Objal ma a pritisol k stene. Bozkami mi obsypával celú tvár, krk, uši a pomaly schádzal nižšie a nižšie. Vtom mu skrížil cestu gombík na košeli, no hravo si s ním poradil. Takisto aj s opaskom a ostatnými. A už bola košeľa dole. Vrátil sa späť k mojím ústam, zatiaľ čo nežne preskúmaval, každú časť môjho tela rukami.
Ja som mu opäť vkĺzla prstami bol tričko, no tentoraz neostalo len vyhrnuté, ale skončilo na zemi neďaleko mojej košele. Pomaly som rukami prechádzala po každučkej línii jeho dokonalého tela. Zatiaľ čo naše pery boli spojené v jedno bozkami, ruky schádzali čoraz nižšie do ešte nepreskúmaných miest, na ktoré ešte nikdy nikto nevkročil. Rozopla som mu nohavice a tie sa zošmykli na zem. Odkopol ich preč a to isté urobil aj s mojimi. Musel im však trošičku pomôcť, a tak sme obaja ostali len v spodnom prádle.
Jemne ma položil na posteľ a ľahol si na mňa. Nežne ma pobozkal a opýtal sa:
„Vážne to chceš?“
„Ak nie teraz a s tebou, tak už asi nikdy,“ usmiala som sa na neho a zakryla som jeho pery mojimi.
Zhodili sme so seba posledné kusy oblečenia a vzal si to, čo som si tak. Dlho šetrila pre toho pravého. Boli sme ako jedno telo a jedna duša. Nič nás v tej chvíli nemohlo rozdeliť. Spojili sme sa v jednu osobu a spoločne náš svet vybuchol a zažiarili ohňostroje.
Následne sme už len ležali v objatí s úsmevmi na tvárach spokojnými výrazmi.
„Milujem ťa, Kate,“ zašepkal Zayn.
„Aj ja ťa milujem,“ povedala som a znovu som ho pobozkala.
Spoločne sme unavení v objatí zaspali.

26 komentárov:

  1. Už chcem ďalšíííí , neviem sa dočkať na zajtra keď ho napíšeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dieťa moje ty ma zabíjaš :D vieš o tom :D ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sorry ;-) ale dnes to nebolo tak napinavo ukoncene =D

      Odstrániť
  3. ja ta asi milujeeem :-DD :D :D nech už je dalšiaa:) :) :) :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ježišku na nebi :OO to je dokonalé <3<3 úplne že WOOW <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ó moja mrkva :O Dievča ty ma privádzaš do šialenstva <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och mááj gád,, :OOOOO Tak táto časť ma dorazila,dokonalá časť :) Teraz budem mať "šteklivé" sny xD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. fuuu ..úžasné to je :) ....aa .. ehem .. už sa asi pomaličky blíži koniec že? .. :/ .... no nič ..teším s ana ďalšiu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no pomaly ano .. este nieco mam v zalohe ale o chvilu bude nova .. preto je aj anketa ze s kym :-)

      Odstrániť
    2. škoda no ..:/ ...ale už sa neviem dočkať na ďalšiu ...pravdepodobne bude s Niallom že? .. úú teším sa moc ... na tej si daj zvlášť záležať! prosíím :D :D :D

      Odstrániť
  8. plačem :))) kraaaasne :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pre všetky sväté mrkvy...som sa do teba asi zamilovala... :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo dakujem :-) aj ja ta milujem :-* =D

      Odstrániť
    2. bože ja som si to nemala takto čítať pred večerom... :D šak nezaspím :D úplne bohovské to je

      Odstrániť
  10. OMG... nedýcham .. úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prosííííím daj už ďalšiu časť :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ahojte..neviete aký maju chlapci twitter?..každý jeden..
    P.S. mrte poviedka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Harry: @Harry_Styles , Louis: @Louis_Tomlinson , Zayn: @zaynmalik , Niall: @NiallOfficial , Liam: @Real_Liam_Payne :-) a dikes

      Odstrániť
    2. a nevieš aj danielle a eleanor?:) a dakujem krásne :)**

      Odstrániť
    3. danielle ma @DaniellePeazer a el nema twitter kvoli haterom

      Odstrániť
  13. ja ta milujem...uzasne poviedky mas... bude este jedna? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. brutálna ! :) .-Veve-

    OdpovedaťOdstrániť