O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

sobota 3. marca 2012

Always and Forever 14


Nevedela som, čo robiť. Po tom, ako som všetko Harrymu povedala, odpadol mi kameň zo srdca. Tak dlho som to v sebe dusila a nikomu to nepovedala. Trošku sa mi uľavilo. No slzy mi ešte stále tiekli prúdom po tvári. Ešte pár minút som tam sedela a plakala, no potom som si povedala, že sa musím spamätať. Harry má pravdu, musím sa cez to dostať. Musím na neho zabudnúť, lebo viem, že to čo k nemu cítim mu nikdy nepoviem. Nie pokiaľ bude s El a to bude určite dlho.
Rozhodla som sa využiť dnešný deň na oddych. Po včerajšku som určite vyzerala otrasne. Nabehla som do izby a narýchlo sa upravila. Obliekla som si prvú vec, čo som našla v skrini a zbalila kabelku. Následne som zišla po schodoch a zakričala:
„Idem von oci. Ak by sa tu zastavil Harry, povedz mu, že prídem o šiestej.“
A už ma nebolo. Prešla som sa na najbližšiu zastávku a počkala na autobus. Zviezla som sa do centra, kde som vedela, že je najlepší wellness salón v Londýne. Keď sa myslí oddych, tak poriadny. Zaplatila som si celodenný lístok a pobrala sa dnu. V šatni som sa vyzliekla a odložila si veci do skrinky. Na sebe som si nechala plavky, ktoré som si obliekla ešte doma a zobrala si uterák.
Tak, a teraz kam ísť. Najprv som sa pobrala na masáž. Potrebovala som uvoľniť všetky svaly a napätie v mojom tele. Po dvoch hodinkách som sa pobrala na zábaly a nakoniec do kúpeľov. Okolo pol druhej som sa šla naspäť prezliecť a šla som do reštaurácie oproti na obed. Veľmi mi to pomohlo. Presne toto som potrebovala. Na chvíľu si pretriediť myšlienky alebo vôbec nemyslieť a užívať si relax.
Nemala som chuť ísť ešte domov, a tak som sa pobrala nakupovať. Vždycky mi to pomáhalo v ťažkých chvíľach. Peňazí som mala dosť (už som dostala dve výplaty za fotenia), tak prečo ich neminúť. Kúpila som si viacero vecí, medzi nimi aj nejaké sexy tričko na dnes večer. Išla som sa opiť a baliť každého chlapa, ktorý o mňa bude mať záujem, a tak tomu treba prispôsobiť aj vhodný odev. Keď som sa nakupovaním skončila, bolo niečo okolo piatej a tak som vyrazila domov.
Na zastávku som prišla len tak tak a tesne som stihla autobus. Domov som dorazila pár minút pred šiestou. Harry tam už bol. Asi prišiel chvíľu predo mnou a tak ma tu počkal.
„Ahoj, kde si bola celý deň?“ opýtal sa ma.
„Bola som si užiť,“ veselo som zaspievala. Tvárou sa mu mihol výraz, ktorý som nevedela identifikovať. Predpokladala som, že si to asi vyložil inak ako som to myslela a tak som dodala. „Bola som vo wellness v centre. Trošku si oddýchnuť a zregenerovať si telo. A tak som šla nakupovať.“
„Jaj, taak,“ pochopil, „Ideme teda ešte von?“
„Jasné, že ideme. Len sa musím ísť prezliecť a upraviť. O pár minút som tu,“ odvetila som a utekala do izby. Rýchlo som sa nalíčila a vybrala si dnešný outfit. Vlasy som si rýchlo vyžehlila a nechala ich voľne rozpustené. Hneď ako som bola hotová, som zišla dole.

Harry
Mohlo byť okolo pol šiestej, keď som zazvonil u Emily. Otvoril mi jej otec, s tým, že tu teraz nie je, ale mala by sa vrátiť o šiestej. Rozhodol som sa tam na ňu počkať. O pár minút sa Emily dotrepala domov s náručím plným tašiek.
„Ahoj, kde si bola celý deň?“ opýtal som sa jej.
„Bola som si užiť,“ veselo zaspievala. Pocítil som prudké šklbnutie a tvár mi skamenela. Bola si užiť? Takto chce na Louisa zabudnúť? Toto ma bolelo ešte viac, ako skutočnosť, že nemilovala mňa. A tie tašky? To už jej ten milenec stihol aj nakúpiť?
„Bola som vo wellness v centre. Trošku si oddýchnuť a zregenerovať si telo. A tak som šla nakupovať,“ dodala po chvíľke. Asi si všimla zmenu v mojej tvári.
„Jaj, taak,“ odvetil som, „Ideme teda ešte von?“
„Jasné, že ideme. Len sa musím ísť prezliecť a upraviť. O pár minút som tu,“ odvetila a zmizla za rohom.
Ja som sa zatiaľ posadil a rozmýšľal som nad všetkým, čo sa doposiaľ udialo, ale aj čo sa udeje. V tom ma napadlo, že ak sa chce ísť Emily opiť, nebolo by veľmi vhodné, aby prišla domov v takom stave. Pobral som sa teda pohľadať jej otca. Našiel som ho v záhrade čítať noviny a tak som sa ho spýtal:
„Prepáčte, že ruším. Len som sa chcel spýtať, či by dnes Em nemohla prespať u nás.“
„Dnes? Opäť? No dobre teda,“ odvetil a vrátil sa späť k novinám. Našťastie sa nepýtal prečo.  
„Ďakujem. A príjemný zvyšok večera,“ poprial som mu a vrátil sa späť do domu. Super, takže toto je vybavené. Posadil som sa opäť na gauč a čakal som. Po pár minútach zišla dole. Takmer som ju nespoznal. Vyzerala tak ... sexy. Jej telo bolo dokonalé a v tom oblečení vynikli všetky jej prednosti. Nemohol som sa vynadívať.
„Je to príliš výstredné?“ opýtala sa nervózne.
„Wau ... teda, je to super. Vyzeráš v tom úžasne,“ musel som jej to povedať.
„Tak teda ďakujem,“ usmiala sa, „Ideme?“
„Áno, poďme.“
Pred domom nás už čakal taxík, ktorý som predtým zavolal. Nasadli sme a ja som šoférovi povedal adresu. Chvíľu mu trvalo, kým naštartoval. Nemohol z Emily spustiť oči. Pocítil som chorobnú žiarlivosť. A to je zatiaľ len taxikár. Čo to bude, keď prídeme do baru. Určite tam bude kopa chlapov, ktorí ju budú brať ako výzvu.
„Kam to ideme?“ vytrhla ma z myšlienok Emily.
„Do jedného baru. Občas tam zájdem so starými kamošmi,“ odpovedal som.
Viac sa ma nepýtala a ticho pozerala von oknom. Keď sme zastavili, zaplatil som taxikárovi a otvoril som dvere Emily.
„Uuu, aký gentleman,“ zasmiala sa a vystúpila. Chcela sa posunúť a zakopla. Zachytil som ju a usmial sa. Ponúkol som jej svoje rameno a ona ho s vďakou prijala. Cítil som sa ako v raji.
Spolu sme vošli dovnútra. Aj keď sme boli len priatelia, nevyzeralo to tak. Ostatní nás brali ako pár a nečumeli tak na ňu. Aspoň trošku to utlmilo moju žiarlivosť. Sadli sme si do boxu a ja som sa jej spýtal, čo si dá. Povedala, že mám objednať štyri vodky bez brzdy. Neriešil som to a šiel som ku baru.
Hneď ako mi naliali som sa pobral naspäť. No to tam už sedel nejaký chlap. Emily sa s ním srdečne bavila a smiala sa. Prisadol som si k Emily a položil som poháriky na stôl. Emily si ma ani nevšimla a ďalej debatovala s tým úlisným chlapíkom. Vôbec sa mi nepáčil. Jasné, veď ako by sa mi mohol páčiť, keď flirtoval s Emily. Zakašlal som a až vtedy si ma všimli.
„Ouu, ty si už tu,“ zasmiala sa, „toto je Cameron. Môj fotograf.“ Vydýchol som si, takže to nie je žiaden úchyl, ktorý sa ju snaží zbaliť. Predstavil som sa a počúval som ich. Po chvíľke sa rozlúčil a odišiel.  
„Prepáč, ale prisadol si sem a nechcela som ho len tak odbiť. Predsa len, on mi platí,“ ospravedlnila sa.
„To je v poriadku.“
„Tak na čo si pripijeme?“ zodvihla pohárik s vodkou. Ja som si zobral ten môj a povedal som:
„A čo takto na šťastné vyriešenie vzťahov?“ navrhol som.
„To znie dobre. Tak teda na šťastné vyriešenie vzťahov.“
Štrngli sme si a naliali to do seba. Takto to pokračovalo ďalej. Po štvrtom poháriku som poprosil barmana, aby mi do môjho nalieval čistú vodu. Nechcel som sa priveľmi opiť, aby som na ňu mohol dávať pozor. Ona však stiahla ešte pár ďalších a vydala sa na lov. Chcel som ju zadržať ale vytrhla sa mi. Čudoval som sa, prečo sa obliekla takto vyzývavo. Teraz som to pochopil. Chcela si dokázať, že môže zbaliť kohokoľvek. Nechal som ju tak, ale jedným okom som ju stále pozoroval, keby sa niečo dialo. Odrazu si ku mne prisadla jedna kočka. Keby som ju stretol pred mesiacom a za iných okolností, už sme bola moja. Teraz ma však zaujímala jen jedna jediná osoba. Emily. Ospravedlnil som sa jej a poslal som ju preč. Znechutene niečo odvrkla a už jej nebolo.
Vtom sa niečo stalo na druhom konci baru. Nebola to bitka. Bolo to kvôli Emily. Keď som videl, ako sa špinavé paprče slizkého štyridsiatnika dotýkajú jej hebkej pokožky a ona sa mu snaží vyvliecť z náručia, rýchlo som vyštartoval. Za päť sekúnd som bol pri nich. Hneď ju pustil a otočil sa mu mne. Ja som sa rýchlo ozval:
„Aaach, tak tu zlato. Všade som ťa hľadal. Už na nás vonku čaká Rob s bandou. Môžeme ísť?“
„Áno, poďme,“ odvetila a chytila ma okolo pása. Chlapík ani nestihol žmurknúť a už sme spolu vyšli von z baru a sadli sme si na neďalekú lavičku.
„Och, veľmi ti (hik) ďakujem. Neviem(hik), čo by sa stalo(hik), keby si tam nebol(hik),“ povedala opito a medzitým čkala. Vypila už toho toľko, že túto časť večera si už určite nebude pamätať. Vtom sa ku mne nahla a chcela ma pobozkať. Tak veľmi som po tom túžil, že najradšej by som len povolil. Vedel som však, že keby nebolo opitá, vôbec by ma nechcela. Zadržal som ju teda a povedal:
„Poď, Em. Ideme domov.“
Zavolal som taxík a naložil ju do auta. Cestou tuho zaspala, a tak som ju potom zobral do náručia a odniesol ju do domu. Vyšiel som na poschodie a na schodom som stretol Danielle.
„Ahoj, Harry. To je Emily? Čo jej je?“ opýtala sa.
„Je len opitá. Cestou sem zaspala,“ odpovedal som. Zrazu ma niečo napadlo, „Nemohla by si mi s ňou pomôcť? Prezliecť ju a tak?“
„Jasné, hneď za tebou prídem. Kam ju chceš zložiť?“
„Odnesiem ju do mojej izby. Budem tam pri nej, keby náhodou potrebovala zvracať alebo niečo.“
„Ok, hneď tam prídem. Donesiem aj vedro, dobre?“
„Dobre, čakám ťa.“
Potom som ju odniesol do mojej izby a opatrne som ju položil na posteľ. O chvíľu dorazila Danielle s vedrom a svojimi vecami. Nechal som ich tam samých a odišiel som do kuchyne po nejaké jedlo. Zjedol som pár sendvičov, čo som našiel v ľadničke a utekal naspäť do izby.
„Môžem vojsť?“ zaklopal som na dvere.
„Poď ďalej,“ zavolala Dan.
Otvoril som dvere a ona práve zakrývala Emily.
„Ďakujem ti veľmi pekne za pomoc,“ poďakoval som jej.
„Nie je zač,“ usmiala sa, „Keby si ešte niečo potreboval, budem u Liama.“
A zatvorila za sebou dvere. Ostali sme sami. Sadol som si na posteľ a pozoroval ju, ako sladko spí. Bola taká bezbranná.



Emilin večerný sexy outfit 

15 komentárov:

  1. ááá dalšiu prosím! o.O

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bude dalšia ? prosim♥:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ááá .. neviem sa dočkať ďalšej :DD .. supeer to je :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďalšiuuuuuuuu pleez :D :D inak super to je !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pane bože :) som úplne mimo z toho! máš obrovský talent! veľmi pekne ďakujem za takýto umelecký zážitok .. ešte viacej som si obľúbila chalanov .. tento tvoj príbeh ma úplne opantal :) teším sa na ďalšiu kapitolu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boze moj .. dakujem velmi pekne :-) som velmi rada ze sa ti pribeh paci a ze vdaka nemu mas chalanov este radsej :-D o chvilu idem dat dalsiu kapitolu tak dufam ze sa bude pacit aj ta :-)

      Odstrániť
    2. úžasná je! taký napínak! :D toto mi nemôžeš robiť! veď nezaspím! :DD prosím si rýchlo 16! :D

      Odstrániť
  6. Dievča ja ta miluje!! pišeš naprosto nadherne.těšim sa na dalsiu čast.obdivujem ta ' :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou ou =D dakujem velmi pekne ... prave som pridala tak mozes ist citat =D

      Odstrániť
  7. Je to dobré ale sorry to tričko je STRAŠNÉ a absolútne sa nehodí do deja .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preco myslis ze sa nehodi? :) ja ten dej vymyslam :D a vdaka

      Odstrániť
    2. Nie nič v zlom veľmi sa mi páčia tvoje príbehy len mi to tam nejako nesadlo :)

      Odstrániť