O mne

Moja fotka
Hi, my name is Laura and I found myself a new passion that brings me a lot of joy - writing. For now I´m writing about One Direction but maybe over a time I will write about someone else. Who knows. :) I hope you liked, like and will like my stories and if so, please write comments. I´m really grateful for them because they are giving me the strenght and the fancy to write more and more. Thank you so much :) :-* FB - https://www.facebook.com/vojtekova.laura ... TT - https://twitter.com/LauraVojtek ... FB fanpage - https://www.facebook.com/LaliStories?ref=hl ... Ask.fm -http://ask.fm/LauraVojtek

streda 7. marca 2012

You Stole My Heart - Intro


Tak rozhodla som sa nepokračovať v predchádzajúcom príbehu, aby som to náhodou ešte nedokašľala :-P Skončilo to pekne a ďalšie zápletky som už k tomu nechcela pridávať a popis ich vzťahu a ako sa potom zobrali a mali deti mi prišiel stereotypný :-) Preto som začala písať nový príbeh, tentoraz to bude so Zaynom, pretože bol najviac žiadaný, ale fanúšičky Nialla a Liama nezúfajte, aj na nich príde niekedy rad :-) Dúfam, že sa vám bude nová poviedka páčiť a budete tento blog aj naďalej navštevovať. A ďakujem za všetky krásne komentáre a pochvaly na moju osobu a "talent" :-)
P.S.: V Always and Forever som nedopísala Louisa a nechcela som to už tam vsúvať, kedže som to už tak zakončila. A tak len pre info, Louis sa opäť dal dokopy s Eleanor a všetci boli šťastní :-)


Ahoj! Volám sa Caitlin Summers, ale priatelia ma volajú Kate alebo Cath. Pred pár týždňami som oslávila svoje 18. narodeniny. Mám staršiu sestru Margaret, ktorá má 22 a študuje na univerzite v Manchestri. Neznáša svoje meno a každého núti, aby ju volal Maggie. Bývame spolu s našou úžasnou mamou v menšej štvrti na okraji Londýna. Som normálne dievča, ktoré práve končí strednú a mám veľmi rada hudbu. Hrajem na klavíri a príležitostne spievam. Všetko bolo úžasne až do doby, keď sme mali tú nehodu. Pred pár rokmi sme boli na ceste k babičke Sally do Swindonu, keď sa pred nami znenazdania objavil kamión. Vodič bol opitý a šiel rovno oproti nám. Otec v snahe vyhnúť sa mu stočil volant, no skončilo to nárazom do stromu pri ceste. Ocko to bohužial neprežil a ja som prišla o zrak. Odvtedy už ubehlo pár rokov a ja som sa s tým postupne zmierila. Dostala som vycvičeného slepeckého psa Phoebe. Je to moja najlepšia priateľka v tých najťažších časoch. Odkedy nič nevidím, stala som sa dosť uzavretou a nikoho som si k sebe príliš nepustila. Je to preto, že v tej najťažšej chvíli, keď som potrebovala priateľov, sa mi otočili chrbtom. A to len preto, že som mala tú nehodu, ktorá pre mňa bohužial nebola veľmi priaznivá. No túto jar sa všetko zmenilo.

Postavy
Caitlin "Kate" Summers 
Margaret "Maggie" Summers 

 Phoebe

Zayn Malik



15 komentárov:

  1. ouu..slepá..no bude to zaujímavé, som zvedavá ako to vymyslíš, lebo priznám sa prvá reakcia bola že "slepá?..to nie"..uvidíme aká bude druhá reakcia..veľké očakávania :) ..Janii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) toto nee .. ziadne ocakavania lebo to potom nedaam :-D

      Odstrániť
  2. Už aj začiatok je super .. rýchlo píš ďalšiu .. aspoň do ôsmej nech je tu :)) nádherne píšeš .. naozaj máš talent .. ja každý ďeň aj viackarát sa sem pozerám či pribudla nová časť .. takže len píš ďalej :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem ci dnes stihem novu cast lebo sa mi treba ucit .. ale ked tak az vcer po osmej zacnem pisat :-)

      Odstrániť
  3. síce len začiatok ale už je to zaujímavé...dúfam že bude taká skvelá ako tá prvá...tú prvú som zhltla 21 častí v jedeň deň...máš talent dievča

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som straasne zvedava :) uz sa tesim!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Joooj chceli sme Liamaa :(( ale aj tak sa tešim na toto:) budem t čitať..kedy bude prva časť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o Zayna bol vacsi zaujem prepac :-) neskor bude aj Liam aj Naill ... a prva cast sa prave chysta :-) mozno bude este dnes vecer

      Odstrániť
  6. a kedy bude o nialovi alebo liamovi ??? to si tu ešľte nedala ž ?? zatial dávaš iba o zianovy nie ? :)ˇ*sima*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zatial pisem zayna lebo bol najviac ziadany ked som zacinala novu poviedku ... potom sa budem pytat ci dalsiu chcete liama alebo nialla :-)

      Odstrániť
  7. jaaaaaj no koneeecneeeeee.. zayn :) jeho mam najradsej.. hned ako som si precitala ze budes pisat o zaynovi velmi som sa potesila a som zvedavaaa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tým, že je slepá, si to fakt super zaplietla a prekvapila ;) ale čím si ma potešila najviac je ... ZAYN :D aaaaaaaaa :3 som taká šťatná XD

    OdpovedaťOdstrániť